{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Hunde er simpelthen for sjove... {{forumTopicSubject}}

Sidder lige her og læser - og opdager pludselig Dunse siddende lige inde i stuen - lignende en depression - Spørger sådan lidt som om hun da bestemt forstår - "hvorfor sidder du der og ser så ked ud"... Og hun kigger hen på "hendes" sofa -

Gg -

Tidligere på dagen tog jeg betrækket af hendes puder for at vaske dem... Og hun lagde sig oven i puderne - hvorpå hun fik beskeden -

"Hva laver du din klovn - der er jo ik betræk på - så bliver de jo beskidte - væk med dig" -
Ned - og puderne blev lagt i en spisebordsstol - og hun hoppede retur i sin sofa -

Nu var der så sket det imellem tiden at sønnen havde lagt puderne retur til sofaen - fordi han sku bruge stolen -
Og så ku hun jo ik komme op i sin sofa - for der var jo iok kommet betræk på endnu -

Nu gider jeg ik EN gang mere opleve at hun ik hører efter - for hun forstår åbenbart UDEMÆRKET hvad man siger og hvordan tingene hænger sammen...

Tror sgu nogengange at de bevidst spiller dumme i ny og næ - og så bare "kommer til" at røbe sig selv andre gange - smiler...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde er simpelthen for sjove...
  • #1   10. jan 2007 he he ja vi har fået et nyt koskind (har 1 i den ene stue som er UGLYS, mener han selv, men idag har vi fået et meget stort flot langhåret et i den anden stue og nu er han i vildrede- han leger glidebane på det nye. he he meeeeen hvad nu med det gode gamle. puha det blir en hård aften he he. og ja hm Bufas tror det er en gigantisk bamse der ligger på gulvet. hi. skøre muler!!!

• #2   10. jan 2007 Det er jo derfor det er så herligt at ha vuf ;o))))))))))))))))

• #3   10. jan 2007 Louise... Griner -
    Kan lige se det for mig - smiler...

De er sgu skønne de hunde -

Og hvad der ik står i deres øjne nogengange - griner - det er helt vildt - ss -

• #4   10. jan 2007 NEMLIG Susanne...

• #5   10. jan 2007 LoooooooooooL Julie...........hun er ski da for sød..........og sikke en ond mor..........*GG*

Denne scene virker bekendt på mig.............vi har 2 slagt puder i vores sofa...........nogle hvide og nogle sandfarvet........på de sandfarvet kan man tage betrækket af, men ikke på de hvide. Så Emma må ikke ligge i sofaen hvis de hvide er der......og det ved hun.........jeg plejer at have dem i den ene sofa og så putter hun i den anden ovenpå de sandfarvet...........men hvis en uvenlig sjæl er kommet til at blande puderne i begge sofaer, så er hun totalt lost..............hun putter bare hovedet i sofaen og kigger efter hjælp......hun kan stå sådan lææænge......for hun gir ikke bare op og putter sig et andet sted...........lige så snart de hvide puder er fjernet så springer hun op og putter sig med et tilfreds grynt *GG*

• #6   10. jan 2007 slagt = slagS

• #7   10. jan 2007 Smilende Susie - ss - Griner -
    Utroligt så stædige de kan være -

Dunse ser jo den sofa som SIN private - det er den enste hundene må ligge i - og det ved de godt -
    Har man tilladt sig at lægge sig i den - ( det er den BEDSTE at ligge og se tv i... så vandrer hun rundt og rundt om en - stopper op - kigger på en - vandre videre - indtil man tager benne ned - så hun kan komme op, - og så kan man tage benene henover hende igen bagefter -
    - Under sine vandreture prøver hun et par gange med en pote for at se om man reagere, -

Jeg er jo så ond så jeg gerne strækker den lidt for at drille hende - LOL... smiler...

Og ja - kender også det tilfredse Grynt - Gg...

• #9   10. jan 2007 Åhhh ja........den kredsen rundt............Emma lægger sit hoved på sofabordet, hvis ikke lige der er plads i sofaen til hende og så begynder hun at stirre............så siger jeg til hende.........."åhhh du vil såå gerne op til mor...........er der slet ingen plads til Emma ?".........så fnyser hun og ørene bliver rejst..........så siger jeg......."Emma kan put i kassen"..........så sænker hun hovedet og kigger væk..............siger så......"nåhhhhh..........det er så synd for Emma..........hun har ingen at put med"...........så laver hun misseøjne og ser vildt sølle ud........nu har jeg så trukket den længe nok og lader hende komme op.............ond ?.........mig ?...........næææææ *GG*

• #11   10. jan 2007 Smilende -

Hvor er man ond ik - ????? LOOOOOOOOOOOOOOOL....

Kan heller ik lade være - ss -

• #12   10. jan 2007 michelle..........he he........ja hun er..........nogle mener ikke, at hun er en hund........hun er lidt underlig en gang imellem ;o)
    Jeg taler hende også i søvn om aftenen når vi er gået i seng.........snakker bare stille og rolig med en meget laaaangsom stemme.............til sidst dratter hun i søvn *GG*

• #13   10. jan 2007 nej vel julie...........det er jo OS det har magten ik ?.........eller det tror vi da *GG*

• #14   10. jan 2007 Jamen - når man nu endelig kan få lov at være på den høje hest bare for en stund - så må man da udnytte det - griner -

• #15   10. jan 2007 Utroligt sjældent Sakki bruger soffen....meen når han så endeligt gør det fejer han samtlige puder ned på gulvet...kigger bagud om nogen har set det...og SÅ tar han springet...lægger sig til rette...sukker og lukker øjnene til rævesøvn... *GGG*

• #17   10. jan 2007 sus.........det er da skønt........så er du fri for at han møjer dem til ;o)

Rævesøvn kender jeg godt........se det sidste billede i Emma´s profil...........hun gider ikke ud og tisse og bliver i sengen, som om hun sover ;o))

• #18   10. jan 2007 Griner - Det sku jeg altså kopiere det her -

Anna kan godt være lidt hys når vi er ude... fx og køre bil - jeg er begyndt at sætte blid musik på - og fortælle Anna -

"Roooolig skat - du er en Bliiiiid pige" -

Sådan lidt laaangt og syngende - folk siger jeg er idiot - men det hjælper...

Og kan jo høre jeres også falder til ro af lidt sang - ss -

• #19   10. jan 2007 Michelle...........ej hvor er det kært.........og du må da synge godt........eller lukker hun øjnene fordi det gør ondt i øret ? *GG*

• #20   10. jan 2007 Smilende Susie - NØJ et dejligt billed - smiler...

• #21   10. jan 2007 Julie.........jep..........det hjælper helt sikkert på de hidsige madammer...........Emma bliver meget afslappet..........så afslappet at hun ofte slår en ski *GG*

• #23   10. jan 2007 ja er det ikke sødt..........nå for dælen.........nu har vi pudeproblemet.........Emma er lige kommet ned i stuen og kræver en sofa NU..........far ligger på den med de sandfarvet puder.........nu står hun og kigger skummelt på ham..........han har taget den nemme sofa ;o))

• #24   10. jan 2007 Griner - De er sgu skønne de hunde -
    Skal se tv 23.45 - SÅ der skal jeg nok "skændes" med Dunse om hvorvidt jeg kan få lov at "låne" hendes sofaen -
    Hvorfor er det oxo lige man giver dem lov at ligge i den sofa man bedst selv kan lide - Grrr - hvor kan man være dum - Ss...

• #25   10. jan 2007 Søde og sjove historier...dejligt.. ;o)))))))))
    Næh...han er just ikk noget sofadyr...meen er god til at ligge i vejen...Lige nu ligger han PRÆCIS mellem Nikolais værelse (han har gæster) og mig..dvs. MIDT ude på stugulvet...man er jo hyrdehund.. *GGG*

• #26   10. jan 2007 Sus - Griner - ja - men lige der kan han jo også overskue alt hvad der skal overskues - Ss -

• #27   10. jan 2007 LoooL sus...........selvfølgelig..........man har vel instinkerne iorden ;o))

• #28   10. jan 2007 Jah...hvis jeg går forbi ham kigger han lige op og logre...han ved jo han er dejlig og self aer jeg ham da...ka da ikk bare gå forbi vel ? *S*

• #29   10. jan 2007 Nej det kan du ikke..........nu han ligger så fint og passer på både mor og bror ;o)

Kommentér på:
Hunde er simpelthen for sjove...

Annonce