Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  retriver klub
  • #1   1. nov 2004 Jeg må sige at jeg har dårlige erfaringer med det. Det var første sted jeg startede til træning med min lab, og jeg blev ret chokeret over de metoder de bruger. De synes det er okay at slå sin hund i ny og næ, og jeg blev nærmest hånet af, fordi jeg valgte at bruge sele til min hund istedet for kvælerhalsbånd. Jeg var der vist 2 gange - og skiftede så til et andet sted, som var supergodt.

• #2   1. nov 2004 Hej Karina.
    Jeg har en Lab, men jeg træner den i DCH for så lære de at være sammen med mange forskellige racer hunde. Jeg er meget glad for at træne i DCH, jeg er snart færdig med hvalpe træningen, men jeg har meldt mig på et andet hold, da både Nanna og jeg er glade og godt tilpas med at gå der. Held og Lykke med det du vælger.Knus fra Nanna og Kate

• #3   1. nov 2004 hejsa!
    Prøv dansk kennel klub, der har vi gået til hvalpetrænning med Tazz!

• #4   3. nov 2004 er der nogen som kan fortælle mig hvad det kostr at træne de forskellige steder og hvad de kræver fx af forsikring og medlemskaber mm... og gern eforslag til steder nær åbenrå....

jeg har naturligvis prøver dvs hjemme sider men når jeg ringer til folk tager de enten ikke tlf eller også er det ik længere dem der såt for hvalpe træningen... så hjælp!!!

• #5   5. nov 2004 Okay, Sunette G, hvad gjorde du ved det? Anmeldte du det nogen steder? Det er nemlig IKKE accepteret i DRK eller DKK at benytte fysisk afstraffelse af hundene!

Jeg selv har virkelig god erfaring med træning i min region, Region Sydjylland! Det er meget kompetente trænere og indlæringen er yderst positiv og lystbetonet! De er gode til at behandle hunde og ejere som individualister og ikke som éen samlet flok!

Jeg kan ikke huske hvad det koster at træni i DRK, - der er en del info om det på DRK-sydjylland's hjemmeside. http://www.regionsydjylland.dk - på din egen regons hjemmeside kan du se telefonnumre på kontaktpersoner, -det har du nok set, får du så fat i en der ikke har noget at gøre med det mere må de kunne henvise dig til rette person, ellers må du ha' fat i træningskoordinatoren eller et af medlemmerne i regions-ledelsen.

Held og lykke med din lab.

Rinnie Ilsøe
    (link fjernet)

Kommentér på:
retriver klub

Annonce