530 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
retriver klub retriver klub
hej
jeg over vejer at træne min lab. hvalp Fifi i dk retriver klub.. er der nogen som har erfaring med dette??.. og hvilke krav stiller de??
0 synes godt om
maj 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 217
aug 2004
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 44 Svar: 127
Jeg har en Lab, men jeg træner den i DCH for så lære de at være sammen med mange forskellige racer hunde. Jeg er meget glad for at træne i DCH, jeg er snart færdig med hvalpe træningen, men jeg har meldt mig på et andet hold, da både Nanna og jeg er glade og godt tilpas med at gå der. Held og Lykke med det du vælger.Knus fra Nanna og Kate
aug 2004
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 208
Prøv dansk kennel klub, der har vi gået til hvalpetrænning med Tazz!
okt 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 4 Emner: 7 Svar: 12
jeg har naturligvis prøver dvs hjemme sider men når jeg ringer til folk tager de enten ikke tlf eller også er det ik længere dem der såt for hvalpe træningen... så hjælp!!!
sep 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 21
Jeg selv har virkelig god erfaring med træning i min region, Region Sydjylland! Det er meget kompetente trænere og indlæringen er yderst positiv og lystbetonet! De er gode til at behandle hunde og ejere som individualister og ikke som éen samlet flok!
Jeg kan ikke huske hvad det koster at træni i DRK, - der er en del info om det på DRK-sydjylland's hjemmeside. http://www.regionsydjylland.dk - på din egen regons hjemmeside kan du se telefonnumre på kontaktpersoner, -det har du nok set, får du så fat i en der ikke har noget at gøre med det mere må de kunne henvise dig til rette person, ellers må du ha' fat i træningskoordinatoren eller et af medlemmerne i regions-ledelsen.
Held og lykke med din lab.
Rinnie Ilsøe
(link fjernet)
retriver klub