{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
305 visninger | Oprettet:

C test af lydighedshunde. {{forumTopicSubject}}

Jeg var så til test i går med begge mine hunde vi skulle lave 6 øvelser,og 2 vi ikke skulle lave det var søgsfelt og rundering.Sara var den første der skulle ind og det var lige med at holde nerverne i ro.
Lineføring 20 point
Sit 10 point
Stå 20 point
Dæk 14 point
Apport 8 point
Spring 5 point

Ialt 79 ud af 105 point.Så det var godt men ville godt have haft hun ikke snød mig i de 4 af øvelserne.

Og så var det Hassa tur til det.

Lineføring 16point
Sit 20 point
Stå 20 point
Dæk 18 point
Apport 8 point
Spring 5 point

I alt 87 point det var også godt nok,så nu skal der køres ekstra træning på dem så de bliver helt sikre i deres program.Til konkurcerne starter til foråret.Og så kræver det også at føren kan holde sine nerver i ro, for hundene kan mærke det med det samme.Så det er ikke kun hundenés skyld når det går galt,det er også førens skyld.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  C test af lydighedshunde.
  • #1   18. nov 2007 Det var da rigtig godt smiley Ville også gerne have været til en prøve her inden sæsonen slutter, men vi nåede desværre ikke tilmeldingsfristen smiley Vil desuden give dig helt ret i førens nerver, det går lige gennem snoren på min hund, så er 100 % sikker på det er min fejl når vi er afsted og han "dummer" sig, så det træner jeg også med smiley

Kommentér på:
C test af lydighedshunde.

Annonce