{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bidetræning
  • #1   31. okt 2007 Hvorfor vil du gå til bidetræning med din hund?

Ved der ligger noget ved Holbækmotorvejen..

• #2   31. okt 2007 Er lidt nysgerrig også om hvorfor du gerne vil til bidetræning med hende?

• #3   31. okt 2007 det hjælper mig til a ha fuldstændig kontrol over min hund og det vil jeg gerne ha

• #4   31. okt 2007 Okay.. Troede jeg man gik til lydighed for at få? :-S

• #5   31. okt 2007 Enig med Sara W men okay... Det er vel et forsøg være

• #6   31. okt 2007 Kan se at du ikke har stamtavle på hende - så bliver det ikke nemt.....

• #7   31. okt 2007 Og helt enig med Sara: lydighed!!!

• #8   31. okt 2007 Jeg mener da nok at have fuld kontrol over mine hunde og de har aldrig gået til bidtræning. Tror også mere at der skal en masse positiv indlæring og lydighed til.

• #9   31. okt 2007 hvorfor blir det så svært

• #10   31. okt 2007 de der træner bidtræning vil vel have hunde med stamtavler..

• #11   31. okt 2007 jeg spurfte egentlig bar hvor man kunne gå til bidetræning henne har styr på hende men gider ikke det der lydighedstræning

• #12   31. okt 2007 spurgte ikk hvor dum du var sara det kan jeg sku godt regne ud

• #13   31. okt 2007 Vi har heller ikke været til den stor træning med vores.. og ham har vi fuld kontrol over... Så er enig med Mette H med at der skal Lydighed og Positiv indlæring til.

• #14   31. okt 2007 Jeg synes du skal overveje det en gang mere, amstaff er ikke egnet til bidetræning! Som jeg har oplevet det, kan de ikke skelne mellem hvornår det er okay at bide i arm og hvornår det ikke er. Selvf, gør træning en masse, men jeg vil bestemt ikke anbefale det.

Interesserer bidearbejde dig, er der mange andre racer der er bedre egnet.

• #15   31. okt 2007 Her taler vi pænt til hinanden Nicolaj og Maja J...

• #16   31. okt 2007 jamen nu har jeg en amstaff som er utrolig rolig og kan m både katte og andre hunde så regner ikk m a det blir et problem

• #17   31. okt 2007 Enig med dig * Rilou's Pink Cow *

• #18   31. okt 2007 Aj aj... Du har en amstaff, men gider ikke træne lydighed?? Uha.

• #19   31. okt 2007 Det har intet med det at gøre - amstaffen som race er IKKE egnet til det. Ligesom Dogo'en, bullterrieren og andre racer af den type.

Når du siger kontrol over hunden ved hjælp af bidetræning, er det så for at du kan bestemme hvem din hund skal tygge i?

• #20   31. okt 2007 hmm så kamphunde de står bar i badstanding hos jer eller hva?

• #21   31. okt 2007 .....iøvrigt kan din hund højst være 11 måneder, du kan ikke vide om den forsat vil være glad for alt og alle!

• #22   31. okt 2007 ALLE hunde har søreme da brug for lydighed og lydigheden kommer ikke rendende af sig selv:-))

• #23   31. okt 2007 Undskyld, jeg kan ikke læse hvad du skriver - prøv venligst igen smiley

• #24   31. okt 2007 Jeg har ikke noget imod muskelhunde, men jeg har noget imod muskelhunde, som ikke er lydige. Så nemt er det.

• #25   31. okt 2007 Jeg er helt enig med Mette smiley

• #26   31. okt 2007 Og det gælder ikke kun muskelhunde. Det gælder ALLE hunde for mig.

• #27   31. okt 2007 hmm syns bar det er sjovt at læse statestikkerne over dem der har bidt flest mennesker ikk er an amstaff.

• #28   31. okt 2007 Lydighed er den eneste vej frem glem alt det andet!!!

• #29   31. okt 2007 Nej nej. Det er blandt andet retrievere. Men vil du høre MIN teori om hvorfor??

• #30   31. okt 2007 men der er ikk nogen der ved hvor der er sådan noget træning tak for hjælpen..

• #31   31. okt 2007 ja kom endelig

• #32   31. okt 2007 Min er iøvrigt ikke en kamphund - men det lyder da til at du vil træne din op til at være det.

• #33   31. okt 2007 Forresten, det hedder IKKE <b>bidetræning</b> men c-arbejde!

• #34   31. okt 2007 I f.eks. Politihunde Foreningen skal du have stamtavle for at træne forsvarsarbejde, men deres lydighed er for alle racer.

Ellers er der IPO - som nogle DcH - foreninger også har hold i, men hvordan det ser ud i KbH ved jeg ikke..

• #35   31. okt 2007 Når man har børn, vil man gerne have en børnevenlig hund. Det er en retriever helt klart. MEN.. en retriever er også en jagthund og den har brug for at blive brugt eller få lov at bruge sin næse, ellers er der en tendens til at de kan blive stressede.. Det "glemmer" de fleste, for hunden skal jo bare passe sig selv og passe børnene. Og den må ikke gøre noget uanset, HVAD ungerne gør ved den. Det gør en retriever heldigvis oftest heller ikke. Men selv en retrievers grænser kan blive SÅ overtrådt og den kan blive SÅ trængt op i en krog at den eneste vej ud er at bide. MEN hvis du læser om retrievere der bider, sker det ikke at de slår nogen ihjel. De markerer (og det kan være slemt nok), men de bider ikke i blodrus.
    De er også ofte de hunde, som børn går hen og får lov at hilse på, hvis man har bundet sin hund udenfor Brugsen. Hvor mange forældre tror du vil lade deres små poder hilse på DIN hund, som står bundet?? Ike mange, vell?? Og retrieveren er bundet og venter spændt på at mor eller far kommer ud, så den vil gerne stå i fred. Altså, den kan ikke komme væk, så den må markere.
    Udover det, er der ligeså mange retrievere med dårligt temperament som der er muskelhunde. Men deres temperament bliver ikke bedre af ikke at blive trænet i noget lydighed.

• #36   31. okt 2007 Jeg kunne forestille K9, men aner ikke hvor de træner......

• #37   31. okt 2007 nææ...de står ikke som bad standing hos mig - men bidearbejde med så ung en hund, med så ung en ejer og ja...ellers tak du.. tror bare du skulle træne noget lydighed i stedet for!

• #38   31. okt 2007 Jeg håber der er nogen der får talt den unge mand til fornuft inden han ødelæger hunden. Og når dette er sagt så synes jeg at DU skal tænke over hvad det er at være en god racerepræsentant og om du ikke kunne tænke dig at gøre os alle den tjeneste at blive det.

• #39   31. okt 2007 Salsamama.......Jeg sidder og er mere urolig over han måske IKKE finder et sted at træne.

Vil folk træne c-arbejde er det for mig vigtigt det er under ordnede forhold men udannede folk og ikke ude i skoven med en flok idioter der ikke aner en skid om noget.

Så bliver det nemlig farligt !

• #40   31. okt 2007 Jeg er nu alvorligt bange for at dette bliver farligt uanset.

• #41   31. okt 2007 Nikolaj.. man laver ikke gr c uden lydighed,da det er en stor del at gr c..At bide er ikke bare at bide.. Hunden skal være under kontrol og man skal gide arbejde med den udover det,spor og lydighed

Figuranterne bruger ikke deres tid og slider deres krop,på mennesker der bare vil lære hunden at bide !

• #42   31. okt 2007 Både for os, ham og hunden da det kræver meget at tage imod en hund på armen....Og så skal man lige have lidt indsigt i hundens sprog, dens psyke og meget meget mere....

• #43   31. okt 2007 Sååå Nikolai - igang med noget lydighed!!!!

• #44   31. okt 2007 Lydighed, lydighed, lydighed... Det får man også bedst styr på hunden med

• #45   31. okt 2007 Du behøver ikke stille spørgsmålstegn ved min intelligens. Det var da noget mærkeligt noget ! jeg prøvede rent faktisk også at hjælpe, men kunne ikke liige se hvorfor du ville gå til bidetræning med din hund. Absolut ingen grund til at blive personlig her. Du kan jo bare vælge at overse mit råd hvis ikke det passer dig. men hallo, man kan jo ikke altid forvente at folk stryr en med hårene !

• #46   31. okt 2007 Lige netop det jeg tænkte også smiley

• #47   31. okt 2007 pernille.. det er en del af et program,man stiller til prøve og konkurrere ( staves) i .. Progammet jeg træner består af,spor,lydighed og gr c..

Hunden blir trænet i byttedrift smiley

• #48   31. okt 2007 Stavefejl får i gratis idag smiley

• #49   31. okt 2007 Jeg har heller ikke noget imod de såkaldte muskelhunde, men er meget imod de ejer som ikke aner hvad de står med.....og sorry med det spørgsmål du stille, så indgår du i den kategori ...synd at ødelægge en hund på den måde, for det er den som skal staffen hvis der skulle ske noget i den sidste ende, nemlig en aflivning, menes du så bare kan gå ud og anskaffe dig en hund mere som du træne i bidetræning.....

• #50   31. okt 2007 Som alle de andre skriver, skal din lydighed være på plads, inden du begynder c-arbejde.
    Som Stine skriver, inden c-arbejdet ligger der en masse arbejde med lydighed og spor. Man træner ikke "bare" c-arbejde fordi man har lyst. Man træner efter et program, hvis c-arbejdet er den sidste fase. Hvis man ikke bruger tid på de to andre faser (lydighed og spor), kommer man aldrig til den 3. fase.
    Dem er træner c-arbejde, er nogen der vil arbejde med deres hund. Her taler jeg ikke bare om en enkelt dag om ugen, hvor man går til hundetræning. Det er hver eneste dag der trænes. Og man træner ren og skær af lysten til at arbejde med hunden - PÅ ALLE OMRÅDER!

• #51   31. okt 2007 Der ligger en kreds i ballerup... kreds 3 www.kr3.dk

• #52   1. nov 2007 jeg synes du skal melde dig til en kreds der har det hele... smiler... men lydighed er så absolut et must... du får ikke lydighed igennem forsvarsarbejde... lydigheden er nødt til at være på plads, da man kører meget på hundens byttedrift i forsvarsarb. og der er det vigtigt at have lydigheden med.
    Håber du finder en kreds der vil hjælpe dig med det...

• #53   1. nov 2007 Bare fordi din hund kan med alle lige pt, er det ikke sikkert hun kan når hun er blevet kønsmoden og voksen... du ved faktisk ikke hvordan hun helt præcist bliver før hun er omkring de 2-3 år...

Noget andet er... der ere ingen klubber der træner forsvarsarb. før hunden kan sin lydighed på træningspladsen... derudover trænes der ikke med så små vapper i ærme, der skal de være noget større...

Hvis du slet ikke vil rende rundt og træne lydighed, synes jeg du skal lade være med at træne forsvarsarb. Når man træner forsvarsarb. skal det være under ordnede forhold. Med uddannede trænere, ellers kan det gå helt galt.. Så jeg håber da lige du tænker dig om en ekstra gang... smiler

Derudover kan det faktisk være rigtigt sjovt at være sammen med andre i træningen af sin hund, dele tiden og oplevelserne med andre... Der falder også mange gode råd af, på en træningsplads...

• #54   1. nov 2007 Nicolaj og Maja J:
    Det er en smule uheldigt den måde du lægger ud på. At du bare vil træne bidearbejde( som Hedder C-arbejde) og ikke træne lydighed. Så kan det ikke undre nogen at folk blive lidt sure at høre på.
    Jeg mener godt at man kan træne c-arbejde med en muskelhund, men man skal fandme se hvem der står i den anden ende af snoren, For ellers kan det gå galt. Du skal sku have din lydighed i orden inden du starter op til sådan noget, for hundens drifter bliver lige pludselig vækket.
    Men desværre tror jeg ikke at du finder nogen steder når du har den indstillning, og det syntes jeg er helt i orden

• #55   1. nov 2007 Nicolaj og Maja J >

<b>jeg spurfte egentlig bar hvor man kunne gå til bidetræning henne har styr på hende men gider ikke det der lydighedstræning</b>

Jeg vil anbefale dig at tage ud at se træning af bidearbejde (gr. C) forskellige steder ... jeg tror du vil blive overrasket over hvor meget lydighed det kræver - og hvor store krav der er til et godt og tillidsfuldt forhold mellem hund og fører, for at bidearbejdet skal fungere.

Alle de steder jeg kender, hvor man træner bidearbejde på seriøst plan, der træner man det med henblik på prøver som IPO, BPH og PH - og her kan det være svært at komme på et godt hold, så du skal nok ikke gøre dig de store forhåbninger om at finde et godt sted hvor du kan nøjes med at træne gr. C uden at ville træne de andre dele (instruktør/figurant vil normalt gerne måle værdien af deres eget arbejde, og dermed se de hunde de træner gå til prøve).

Jeg har selv en malinois hanhund på 16 mdr., som jeg gerne vil træne gr. C med ... men regner ikke med at starte før efter nytår - fordi jeg synes der mangler noget lydighed og ro i ham !!!

Sååå, igang med noget lydighed ;o).

/Carina

• #56   1. nov 2007 Ja, bare på med en jakke, så kan du lave bidetræning på dig selv smiley

• #57   1. nov 2007 Vi skal afholde udtagelser på søndag i vores klub.

Synes I skal kikke ud og se med egne øjne hvad det kræver både af hund og fører.

Lover det er super hunde der går på banen :o))

• #58   1. nov 2007 kan kun være enig i hvad de andre siger.
    for at du kan komme til at træne c-arbejde, skal din hund have trænet lydighed, der ligger så meget teori og lydighed bag forsvarsarbejdet, den skal blandt andet gå på plads uden snor selvom ham tossen står foran, den må ikke angribe før figuranten gør sit signal til det og den skal slippe igen så snart han står stille. derudover skal den kunne runddere om 6 skjul og har du ikke trænet lydighed med din hund så får du aldrig lov til at træne c-arbejde.

dertil vil jeg også sige at det ikke er særlig klogt at træne det med en amstaff, og slet ikke en uden papirer, du ved jo ikke hvilke gener der sidder i den. jeg kunne aldrig finde på at træne forsvar med min kriton, for der er jo absolut ingen grund til at træne og fremprovokere noget den kan fra naturens side.

• #59   1. nov 2007 Man skal dælme da passe på med hvad man spørger om i dette forum..

Jeg er ret sikker på at Nicolaj og Maja J forventede at få spørgsmålet besvaret og ikke blive forhørt om hvorfor dit og hvorfor dat eller få nedladende kommentarer og insinuerende bemærkninger kastet i nakken.

• #60   1. nov 2007 Det forventede de nok ikke, men 95% af hg´s brugere forventer at man er en god racerepræsentant så jeg kan mere end følge dem i deres kommentarer!

• #61   1. nov 2007 Man kan da sagtens være en god repræsentant for sin race på trods af at man godt kunne tænke sig at prøve bidtræning - man er jo nød til at prøve de forskellige ting før man kan vide om det er noget for hunden eller en selv.

Jeg syntes bare det er lidt voldsomt at dømme allerede ud fra et spørgsmål... But that´s just my opinion...

• #62   1. nov 2007 Han spørger hvor man kan gå til bidetræning, og vil ikke gå til lydighed - derfor reagerer mange mennesker som kender til c-arbejde at man ikke laver det uden lydighed.

Ringer dine alarm klokker ikke når en ung fyr vil lave "bidearbejde" med sin amstaff for at have kontrol over den... ? Når han ikke vil træne lydighed? Du starter ikke bare på bidetræning, og så stopper igen. Racen er <b>ikke</b> egnet til den slags.

• #63   1. nov 2007 ...derfor reagerer mange mennesker som kender til c-arbejde fordi det kræver lydigheds træning!!

• #64   1. nov 2007 Som jeg læser indlæggene har folk da skrevet pænt.. indtil vedkommende selv blev ubehagelig i sin tone.

• #65   1. nov 2007 B- Hader

Brød kan vel være lige så farligt i de helt forkerte hænder.. *GG*

• #66   1. nov 2007 Giver Carina ret.. alt i alt er der tale om lydighed, kan din hund ikke lydighed så dur det bare ikke..

C-arbejdet er opbygget i flere sektioner, så det er ikke let..

• #67   1. nov 2007 Du skal have en utrolig god lydighedstræning på din hund, før du kan begynde på bidetræning og det vil sige gruppe c arbejde.Og det er ikke bare noget man gør,det kræver noget af hund og føre.

• #68   1. nov 2007 hvilken slags hundesport kan man i det hele taget dyrke uden en grundlæggende lydighed??

• #69   1. nov 2007 Lene >

<b>hvilken slags hundesport kan man i det hele taget dyrke uden en grundlæggende lydighed??</b>

Sporhundeprøver (SPH)

• #70   1. nov 2007 Carina G: det kan du selvfølgelig have ret i (-;

Det var nu ikke så meget et spørgsmål, men mere en undren over at man ikke gider beskæftige sig med lydighed med sin hund...

• #71   1. nov 2007 Lene D >

Det forstår jeg så heller ikke ... ikke nødvendigvis konkurrencelydighed, men i hvert fald hverdagslydighed og god kontakt burde da være en naturlig del af et liv med hunde ...

/Carina

• #72   1. nov 2007 Jeg undrer mig over, hvor opretteren af denne tråd er forsvundet hen??

• #73   2. nov 2007 Han er taget i skoven for at træne sin hund i bidearbejde.

• #74   2. nov 2007 hva det ik nok bare a skrive din race er ik eget og så er det bare det? i lægger ud med fordomme herinde fortår godt de går i forsvar når de egentlig barespørger hvis man ik ved det kan man jo bli nødt til a spørge

• #75   2. nov 2007 hvordan kan du vide han ik har sat sig ind i racen?? alle kan da tage fejl selv jeg har tagt fejl med emma drop det der det ik fair

• #78   2. nov 2007 sussanne det har jeg aldrig sagt og jo det er faktisk forståeligt nok nogen ejre tager det meget nært for fx mig ja er kun 20 ja har en muskelhund hmm er det fordi den sej a eje hmm nej er det fordi du syns racen er vildt spændene og du gider lærer mere om den ja self er der dem der bare har en fordi så e med i kliken men langt de fleste er ik a den slags

• #79   3. nov 2007 louise, nu skal det så også lige siges at jeg kun er 22 og indehaver af en dogue de bordeaux (fransk mastiff), selvom han er den dejligste dreng ville jeg aldrig træne forsvarsarbejde med ham pga den frotd racen stammer fra og det uanset hvor lydig og dygtg han måtte være på en træningsplads. Så det er nu ikke et angreb på ham som ejer af en muskelhund men en forklaring på hvorfor han skal skyde en lang pil efter at træne forsvar.
    ingen viden om baggrund, ingen lydighedstræning og racens baggrund blandet med c-arbejde er en meget dårlig coctail som helt sikkert vil give slemme tømmermænd.

• #80   3. nov 2007 Louise J >

<b>i lægger ud med fordomme herinde fortår godt de går i forsvar når de egentlig barespørger hvis man ik ved det kan man jo bli nødt til a spørge</b>

Hvis du ligger mærke til det, så går mange af svarene faktisk på, at man vil træne bidearbejde med en hund, hvor man ikke gider beskæftige sig med lydighedsdelen...

Havde det været en med en schæfer der havde skrevet samme spørgsmål, ville mange af svarene formentlig have været de samme, som dem der er kommet nu - mit ville i hvert fald !!!

Bidearbejde er bestemt ikke noget man "bare lige prøver", og så fortryder efter nogle måneder ... man vækker altså nogle drifter i hunden, som man ikke bare lige kan dæmpe igen !!! - Finder man et godt sted at træne, bliver der trænet i byttedriften - finder man et skidt sted, eller begynder man selv at eksperimentere med træningen, bliver det nemt bytteforsvarsdriften eller direkte forsvarsdriften der bliver brugt ... og sådan en hund er altså ikke sjov bagefter :o(

At der så kommer nogle svar om at racen ikke er egnet, er vel også fair nok - hellere advare nu, end at stå om 2 år når uheldet er sket og sige "det kunne jeg godt have sagt på forhånd". Det har efter min mening ikke noget med fordomme at gøre, men har noget med fornuft at gøre !!!.

At træne gr. C med sin hund kræver ufattelig meget af både hund og fører ... og der bliver hvert år kasseret utallige schæfere og malinois til denne type træning, fordi de ikke har de egenskaber der kræves - og det er racer der avles frem mod programmet ... så måske skulle dem med kamp/muskelhunde overveje, om der er en grund til at erfarne folk afviser deres hund, i stedet for bare med det samme at råbe op om at det er pga. fordomme ?!?.

Var det en med en golden der ville træne bid, ville jeg nok også fraråde det - det er en race i den modsatte ende af kategorien, der er avlet til at apportere med ekstrem blød mund ... hvad er formålet med at træne gr. C med en sådan hund ?!?

/Carina

• #81   5. nov 2007 jeg kan ikke lade være med at blande mig her. Hvis du virkelig har tænkt dig at starte på bidetrænig når din hund ikke er ældre så er du sgu for dum. og din race behøver ligefrem ikke at få det ind på en forkert måde i en så tidelig alder. bidetræning er ikke noget man bare lige kaster sig ud i, der er meget mere end at få kræet til at bide i et ærme. her skal man også se på hvordan hunden har opført sig igennem hele forløbet, starter i det små med at lege med en sæk og så hele vejen op til den ved hva det går ud på. og ALDRIG i ærmet før den kan finde ud af at bide dygt og med hele munden. men du lyder som om du ikke helt har fattet hva det vil sige at træne hund. og lydighed i spec. denne øvelse er vigtig da den jo helst ikke skulle drøne frem i drifterne uden at fatte hva der sker. så mit råd til dig er at vente til den er over 1 år før du overhovedet begynder på noget og så ellers igang med at træne lydighed, du har sikkert aldrig trænet lydighed med en hund som er så langt oppe i sin drift at den på det nærmeste lukker af for alt andet.

• #82   7. nov 2007 det skal lige siges at man ikke bare med vores type hunde kan gå til den slags som man lyster...
    først starter man på sin hundeskole TIL LYDIGHEDSTRÆNING. og der efter dømmer din træner om du og din hund har så godt samarbejde at i kan gå til det, det er noget med om hunden har mulighed for at fejltolke dine signaler. og såvidt mig bekendt så lære de ikke en der sådan dukker op at gøre sådan.

amstaff pitbull dogo argentino og lign, går lige i struben på overfalds manden hvis du bliver overfaldet, og det er med garenti!! det er en race der beskytter sin fører med livet så du behøver det sleeeet ikke: medmindre du skal have den til at overfalde tilfældige uskyldige på gaden.. men det skal lige siges det der ikke virker hvis det er en der skal bruges til kamp.. heeh.. det foregår anderledes og jeg kan fortælle dig hele den uhyggelige historie med detaljer... det samme kan politiet.. men ja jeg ved jo ikke hvad den skal bruges til.
    os der læser dit indlæg er jo nok lidt rystede over hvad dog du skal bruge det til, for det er altså en hund der har det hele fra naturens hånd...!

• #83   7. nov 2007 skriver lige igen igen!!!

ingen muskelhund i mine øjne er egnet til Carbejde...!
    det er ikke noget med din eller min hund ALLE famillie hunde er dejlige hunde sådan er det! DE ER FØRST FARLIGE NÅR DE HAR LÆRT AT ANDGRIBE OG BIDE FOR DET ER IKKE EN KLOG RACE!!! OG DEN VIL FEJLTOLKE DIG!! og læs statistikkerne igennem igen. hvis der er hundrede hunde der bider, er ca 20 af dem amstaffs(eller andre muskel hunde) lad os sige det sådan! og du har ret! der er stadig 80 to go, der er så en gravhund 2chihuahua 1flatcoated retriver 1 ruhåret hønsehund 1 grandanois 1 dansk svensk gårdhund og sådan køre det... og de amstaff der har gjort det ja altså bidt er dem der har lært det på kommando og fejltolket eller er brugt til at angribe... og deri indgår også kamphunde, (igen ikke den der negative betegnelse for muskel hunde men de der er trænet til kamp)

et rigtig godt råd.. spørg ikke os fremmede herinde, spørg din dyrelæge *husk også at der ikke rigtig er noget Carbejde til amstaffs for deres kæber låser og det er træneren ikke interesseret i* og at den nok skal mentaltestes før den har nogen som helst mulighed for at træne den slags, og går i igennem uden en eneste anmærkning, så må i måske gerne i en eller anden klub,

• #84   7. nov 2007 maria der findes ingen hund der kan låse kæberne

• #85   7. nov 2007 så se tyson...

• #86   7. nov 2007 TA DIT ANSVAR FOR DIN HUNDS OMDØMME!!
    DET BRÆNDER I MIG AT LÆSE DETTE
    :hmm så kamphunde de står bar i badstanding hos jer eller hva?
    JA FOR HELVEDE det gør de!! din hund er fandme ikke en kamphund og hvis den er vil jeg sq med glæde ende dens usle liv!! betegnelsen for amstaff er MUSKELHUND og den af jer to profil ejere der skrev det uuuh i skulle ha sku i EN ordentlig en på kassen for at fornærme min lille skat, min baby mit et og alt, og så for pokker jeres egen hund med!! jeg er stolt og glad ejer af en dejlig amstaff og han er ingen kamphund slet ikke....
    du skulle bare vide hvor mange der ville rase over at se den meddelse. har man en amstaff skal man representere en dejlig skøn lydig familie hund, så vi kan slippe for skræmte mennesker der liige har set avisen KAMPHUND stod der og de så jo billedet i din profil AMSTAFF er navnet på racen, jamen de er jo alle frådende uhyre der higer efter at slå os ihjel...!
    det er ganske simpelt du må sætte dig ind i din race. ved du hvor mange der vil se både din og min hund hængt op i kødkroge! du skal sørge for at de vil klappe din hund i stedet for at skyde den...

og jeg håber og ønsker i tager det til jer ellers er i ikke jeres hund værdig og tro mig det er der nok flere der vil mene.

en undskyldning til alle de der er stolte ejere af muskelhunde og at trække det i jer igen, det er på sin plads..(dog ikke til mig nu har jeg jo været uhøflig)

• #87   7. nov 2007 "DET ER IKKE EN KLOG RACE!!! " <-- hvilken race snakker du om her? amstaffer eller muskelhunde generelt?

• #88   7. nov 2007 Amstaff.

• #89   7. nov 2007 .....hunde kan IKKE låse deres bid. Heller ikke din Tyson smiley

• #90   8. nov 2007 "Amstaffen er ikke en klog race"

Hvordan vil du begrunde den påstand?????????

• #91   8. nov 2007 maria.. du mener det nok i en god mening..

men sæt dig lige ind i gr c først og derefter de forskellige racer..

eller omvendt eller noget !

• #92   9. nov 2007 jeg siger at racen slet ikke er egnet..

specielt når det er en uden tavle, det kan jo være at pitbull ikke er ret langt borte i den familie.... og tro mig pitbull er ikke til at stole på ligegyldit hvor dejlige de har været de sidste 3 år, så kan det slå om på et øjeblik..! (egen erfaring)
    ligegyldigt hvad vil jeg sige at der ikke er garenti for ægtheden i sådan en masse hjemme produceret race(som det er her hvor jeg bor)

Kommentér på:
bidetræning

Annonce