{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

mors hund - en omvandrende einstein :) {{forumTopicSubject}}

ja, ligger syg herhjemme på 2. dagen og kender i noget mere kedsommeligt end bare at ligge på sofaen, med de samme sæbeoperaer og drikke din nok 10. liter the for at halsen skal blive bedre ? ( lungebetændelse længe leve )

Jeg gør i hvert fald ikke! og det har bette manden så måtte "lide" under så lidt træning af nye tricks blev gårsdagens højdepunkt.... men men men.... nu er det jo så at den lille er ret klog, for han havde fundet ud af at min plan var at irretere ham resten af dagen så hvad gør tossen?
tja, han lærer tricket med det samme!!
"bang - du er død"
Troede ellers jeg havde fundet et okay svært tricks som vi kunne få tiden til at gå med men efter at vise ham 2 gange hvad han skulle gøre, ja så smider han sig troligt ned og stikker poterne op når jeg kigger på ham og finder "pistolen" frem.
prøvede ellers flere gange med timers mellemrum at teste ham for at se om det bare var i øvelsens hede at han udførte tricket men nej, den sidder bare i skabet hver gang.

- så jeg vendte troligt tilbage til sofaen og sæbeoperaerne og Shorty hoppede igen ind under dynen og snorkede videre.
- Der sad jeg så, kedede mig men var stolt over min lille skat og der lå han så, glad for at bare kunne få lov til at sove igen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mors hund - en omvandrende einstein :)
Kommentér på:
mors hund - en omvandrende einstein :)

Annonce