17. jul 2006 Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 237 Svar: 9.480
Årh hvad mand, jeg er træt.... {{forumTopicSubject}}
Nova og jeg er lige kommet ind af døren for ca. 15 min. siden. Nu ligger hun med alle hjul i vejret og snorker vældigt. :-)Mæt og glad.
Alt i skønneste orden.
Jeg sidder her og prøver at tage mig sammen til at gå ud i bad. Jeg lugter. Har ikke været i bad i går eller i dag for vi har nemlig været på kursus.
Vi har været i Ringkøbing til kursus med en instruktør fra politiets hundeskole og damn da også hvor har vi bare lært meget!! Vi har knoklet fra kl 8 om morgenen til 23 om aftnen med teori og praksis om byttedrift i træningsøjemed, klikker, adfærd, instinkt og drift, figurant arbejde osv.
Vi var 12 hunde og fører afsted og blev bare høvlet igennem.
Nova har NYDT det. Vi sov ovenikøbet i bilen sammen. (jeg har plads til at lægge en madras derind så man sover rigtig godt i den) og det æææælsker hun bare.:-)
Men nøj hvor er vi bare døde, men hvor er det da FEDT at komme tilbage og bare være "mæt" i hovedet af informationer og nyt.
Ville bare dele min glæde med jer.
Mange trætte hilsner
Sarah (og nova sender en hilsen fra drømmeland.)
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 245 Svar: 6.758
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 571
I har jo også hygget jer.
dec 2006
Følger: 36 Følgere: 40 Hunde: 3 Emner: 70 Svar: 1.166
Desværre være var vi ikke inviteret øv øv - så istedet blev weekenden brugt til at "soignere" vores ruin - fældede en masse vildskud og fjernede en masse skrammel som en mand fra kommunen havde smidt derop - troede vist at ruin var en skrotplads. Så nu er den nærmest så god som ny.
Men hold da op hvor en masse frøer blev hjemløse....
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 237 Svar: 9.480
dec 2006
Følger: 36 Følgere: 40 Hunde: 3 Emner: 70 Svar: 1.166
Men det er faktisk hyggelig med sådan en arbejdsdag - man får snakket en hel masse også om andet end hunde - plus at nu glæder vi os helt vild til at bruge den på onsdag!
Årh hvad mand, jeg er træt....