{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.239 visninger | Oprettet:

årh gud !!!! {{forumTopicSubject}}

ja jeg var lige en tur på hot .dk
hey alle her inde je har en texsas pit bull..

som alle ved er pit bulls meget akrasive. jeg fik ham for et halvt år siden. som hvalp ovre fra polen af. men nu er han virkelig blevet syg i hovedt min nor og søster er bange for ham.
skal jeg få ham aflivet? syntes heller ikk han skal i de forkerte hænder så han bliver brugt til kamp hund

alle skriver så at han skal aflive den , både for ham og hundes skyld , og hvad svare manden

Jamen han er jo så flot ? jeg kna jo se om jeg kan vænne ham a med det ?
arrrrgg jeg har lyst til at slå den mand .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  årh gud !!!!
  • #1   15. sep 2008 Kæft, jeg hader sådan nogle personer!
    Tænk, at anskaffe sig en hund for.... Ja, sikkert bare for opmærksomheden!
    ÅRH, jeg HADER sådanne personer!

• #2   15. sep 2008 Dumme mennesker er der desværre mange af

• #3   15. sep 2008 jamen jeg ved da ikke hvd det for noget!

• #5   15. sep 2008 jamen altså kan de ikke se at der for hundens egen skyld at den er ulovlig jeg syns slet ikke de skulle ha lov at være noget lande !

• #7   15. sep 2008 ja men hvorfor ikke bare udryde racen

• #9   15. sep 2008 racen fejler da ikke noget. og i de rigtig kyndig hænder, har du en kanon brugshund.. i usa bruger de dem i stor stil. til redningshunde, politihunde og narkohunde og de er ikke argassive på samme måde som pitt og amstaff her som ikke har et formål med livet.. det er gerne der, det går galt, det er når folk tror at alle hunden kan være fam hunde

• #10   15. sep 2008 Han er da for dum at hører på, var lige inde og læse debatten. Den hund burde aflives. Den er jo til farer for enhver, Sådan en idiot.

• #13   15. sep 2008 Når hunden er ulovlig kan jeg ikke se nogen grund til at forsvare den. Han burde meldes for at holde en ulovlig hund, hunden burde aflives og længere er den ikke. Så er der ikke noget med at hunden er i de forkerte hænder eller noget, den er ulovlig og længere er den ikke.

• #15   15. sep 2008 ved i hvad i brokker jer over at folk de blander og de ødelægger det for ejer andre seriøse avlere,jeg syns bestem ikke sådan en hund bude være her, og ja det er igen mennesket der har været skyld i dens sind, og sådan er mennesker, hvorfor skal racen blive ved at være her det kan ejg bestem ikke se, uanset om hvor dejlig den kan se ud -

• #16   15. sep 2008 og desuden brokker i jer over at i godt kan forstå hunde blivet syge i hovedet når de bliver blandet, ja og hvorfor mon jeg syns heller ikke tosa skulle ha lov at være her, det synd for hunden og endnu mere synd når den ender i forkerte hænder

• #17   15. sep 2008 Irena< Den var slet ikke rette mod dig smiley Bare generalt min holding til tingene.

Jeg køber da heller ikke en kobra fordi jeg syntes den er flot. Eller har en tiger i min baghave. Det er jo også ulovligt. Så er lidt ligeglad med hvad folk mener om de forkerte hænder. Pittbulls hører ikke til i DK og dem der har en burde få hunden aflivet ligemeget hvad sind den har.

• #18   15. sep 2008 hvorfor høre den så hjemme i andre lande når den ikke høre hjemme i danmark ?

• #20   15. sep 2008 Line< Tosa er også ulovlig, så det er en stor nok grund til at hunden ikke burde være her. Så når hunden er ulovlig, så skal man da ikke forsvare den.

• #22   15. sep 2008 jeg snakker kke til nogen direkte, jamen nu har i avlet piiten videre i den anerikaneke eller hvordan det nu er, og jeg mener bare der er jo en grund til at den er ulovlig, og i øvrig også i mange stater i usa, hvorfor blive ved at have racen, der jo en grund til at den er ulovlig, det samme med tosa, altså dens gener ligger jo skjult i alle mulige blandinger og kan sku ikke se det noget bræk..

• #23   15. sep 2008 Pittbulls og Tosa er også ulovlig i mange stater i u.s.a, så det er ikke kun i danmark den er ulovlig og jeg støtter helt klart op om deres holdning til de racer, da de er avlet til kamp og ikke til skødehund.

• #24   15. sep 2008 jamen hunden i andre lande ? .. altså selvfølgelig er der nogle som avler dem seriøst og de er sikkert også gode hunde, jeg troede bare at det lå sådan at hunden var sådan, altså en tikkene bombe.

• #26   15. sep 2008 Pittbulls og Tosa er også ulovlige i flere stater i u.s.a, så det er ikke kun i danmark den er ulovlig. Og jeg støtter helt klart op om deres beslutning. Hundene er avlet til kamp og kun til kamp, ikke til ens lille skødehund.

• #27   15. sep 2008 altså at udryde er måske i overkanten men bliver bare så ja over at folk tror det en bamse, og så henter de den i polen og så parre vi lige med en anden og vupsi så har vi sku en blanding .

• #30   15. sep 2008 helt enig smiley man burde ha "kørekort"

• #32   15. sep 2008 Hunden er og skal forblive ulovlig. Hvis den først bliver lovlig kan den havne hvor som helst. Kan ikke se nogen grund til at overveje at den skal gøres lovlig. Den har det i sit gen og vil altid have det. Og man burde have kørerkort til alle hunde også de små som store.

• #33   15. sep 2008 Okae - nu har jeg ikke læst det hele igennem - MEN for det første, HVORFOR burde den hund aflives ?Det er fandmer ham der har anskaffet den der burde lade livet... Den stakkels hund kan ikke gøre for den er uønsket ! Hvor går grænsen ? nu snakker de om at forbyde amstaff - det næste bliver vel rottweiler - så schæfer osv... Med fare for at lyde racistisk så er det primært en vis kultur der holder hund på den måde VI afskyr !!! Selvfølgelig er der også nogle danskere der gør det samme MEN i store træk !!! Og udrydde racen - hvad filan skal det gøre godt for ???? Jamen jeg kan egentlig ikke lide danskere med sort hår - lad os da lige udrydde dem !!! (bare et eks.)

Og en sidste ting - hvor må det være FEDT at have en tiger i baghaven ! Åhhh - de er så smukke

• #34   15. sep 2008 LIlle-my< Hunden er og vil forblive ulovlig og hvis den blev udryddet tror jeg ikke at jeg ville fælde en tårer over det " Græd ikke over spildt mælk, det kunne være øl " Og ja mange racer bliver nok ulovlige i længden. Rottweileren bliver vist taget op igen efter de sidste angreb. Som sagt nogle folk forstår sig ikke på en race, men pittbullen er en kamphund, den er avlet til det og er i dens gener. Ham der ejer den burde meldes og have en bøde som jo kun ligger på 500 kr, og hunden må lade sit liv. Andet er der ikke i den.

Ja, har seriøs overvejet at når jeg får en gård skal jeg sq have en tiger som vagthund. Så det på animel planet idag. Han syntes ikke en Rottweiler var en god vagthund, så hvorfor ikke en afrikansk løve i stedet for smiley

• #35   15. sep 2008 Haha - Ej helt seriøst - jeg forstår godt hvorfor hunden er ulovlig - MEN ! Det er menneskeskabt - det pisser mig godt og grundigt af at det altid er hunden der må lade livet - ingen skal komme og fortælle mig at hvis jeg får lille fido (pit), 8uger gammel - at jeg så ikke kan gøre den til en dejlig familie hund - det vil jeg ikke ændre mening om før jeg selv har prøvet og oplevet det !!!
    Den stakkels race er blevet svinet så meget til - men i virkeligheden er det os selv, den værste race af os selv der burde skamme os godt og grundigt !!! Det er vores skyld racen har det ry den har !!!

• #36   15. sep 2008 Ja det ved jeg godt. Men nu er hunden jo avlet til det formål og hvis der kom en pitt i mit hus, ja så kan i vel godt gætte jer til hvad jeg vil gøre. Vil aldrig have sådan en hund ind for min dør og vil aldrig tage chancen med sådan en hund. Den er avlet til 1 formål og det er at dræbe, så det vil jeg ikke satse på. Pitt er en pitt og forbliver en pitt. Jeg ændre ikke indstilling til den race og heller ikke til Tosa. Den burde forbydes verden over.

Min far har lige været i afrika hvor en Pitt angreb en dreng på 5 år og slæbte ham hen ad gaden som sit byttedyr og der var en mand som havde en Rottweiler der måtte pudse den på pitten så den slap den stakkels dreng der var halvdød da de endelig fik hunden dræbt. Jeg havde gjord det samme, bare på en anden måde. Så mit syn på pitt vil altid være det samme. Havde det ikke været for Rottweileren havde drengen ikke været i live. Ingen i den landsby tuere gøre noget. Måske var det forkert at lade en anden hund bide hunden, men den slap drengen og blev dræbt på stedet bagefter.

• #37   15. sep 2008 Jeg kan godt forstå din holdning - men du kender jo mig - en der lader tvivlen komme alt og alle tilgode - før det modsatte er bevist ! Og SPECIELT vdr. dyr - de er jo mit et og alt - INTET eller INGEN kan få mig til at ændre holdning - før det modsatte er bevist - ville du tro på mig hvis jeg sagde : Vicky - alle negere har malaria ! Haha - fik lige det smidt over på din stakkels sorte kæreste - men nej, dyr er og bliver dyr i mine øjne - lige dejlige og kærlige ! Indtil det modsatte er bevist !

• #38   15. sep 2008 Ha ha, Han kan tag det smiley Men min holding til Pitt er at de burde aflives. Kæresten har også en hel anden holding anf pitt og Tosa. Hvis det stod til ham havde han en nu. Men nu er det mig der bestemmer hvad for en hund han skal have, så det får han aldrig.

• #39   15. sep 2008 Haha - Robin hood is my guy - aii han er din ! Men han og jeg mener meget det samme !

Nå er ved at være en smule små sur (træthed) så daffer i bad og i seng ! nat nat smukke

• #40   16. sep 2008 Nat nat, må også heller daffe i seng nu, skal snart op igen smiley

Kommentér på:
årh gud !!!!

Annonce