786 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Min hun gider ikke besørge udenfor Min hun gider ikke besørge udenfor

Hej
Kunne godt bruge lidt hjælp til min hvalp.
Vi har haft ham i snart 2 måneder, og han er ca 5 måneder gammel, og vi kan simpelthen ikke få ham til at besørge udenfor.
Vi overdåser ham med ros når han så endelig gør det udenfor, men det sket desværre ikke så ofte..

Vi tager ham ud ofte, og skælder ham ikke ud når han så gør det indenfor, men kan godt mærke at tålmodigenden er ved at rende ud.

Nu er vi f.eks. lige kommet hjem fra 3. gåtur i dag, og han har lige sat sig på tæppet og pisset....

Nogen der har nogle tips eller triks til hvad v i skal gøre?

Mange tak på forhånd! smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hun gider ikke besørge udenfor
  • #1   29. jan 2023 Lad være med at gå tur med ham når han skal gøre sig ren.
    Han laver ikke på turene fordi han er utryg og venter til han er hjemme igen hvor han er tryg
    Hvis han levede i naturen ville han hellere ikke lave væk fra hulen, for det kunne tiltrække andre farlige dyr og koste ham livet.

Så gå ud i haven med ham og vent til han har gjort sig ren, og så kan i gå tur.
    Det er en god ide altid at gå samme sted hen.
    Det kan også hjælpe at lægge nogen aviser/køkkenrulle han har tisset på ud i haven, så lugter det af ham og kan gøre det lettere for ham.

• CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

Følgere: 27 Emner: 44 Svar: 926
    #3   29. jan 2023 Har du en have Zenia ?

• #4   29. jan 2023 Som Anni så rigtigt siger: vent med gåturene til hunde HAR gjort hvad den skal på et sted udenfor, som I går til HVER gang det er tid at komme af med noget (efter mad, drikke, leg, når hvalpen vågner, har leget og hver 2-3 time alt efter hvor længe den kan holde sig) - Hvalpe gør sig rent steder hvor de føler sig trygge smiley

• #5   29. jan 2023 Jeg vil spørge om det samme som CM i #3 ... ........ smiley ..... Annis råd virker ikke rigtigt , hvis man bor på 2-3 sal i en lejlighed. ... smiley

• #6   29. jan 2023 Hvis du ikke har have så finder du jo bare et andet fast sted du går ud til hver gang, helst et sted hvor der ikke er en masse andre hunde;) sværere er det jo ikke!!

• #7   29. jan 2023 NITTIB, det virker nu lige så godt selv om man ikke har have.
    Så går man selvfølgeligt hver gang hen til det sted hvor man vil have hunden til at besørge.

• #8   29. jan 2023 I tillæg til hvad der allerede er skrevet, så vil jeg anbefale at smide tilpissede tæpper ud.
    Hunde tisser hvor der lugter af dem selv. Derfor vil en urenlig hund tisse igen og igen på tæppet.
    Ud med tæpper. Rengør med lugtfjerner. Forfra i renlighedstræningen.

Kommentér på:
Min hun gider ikke besørge udenfor

Annonce