{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gi´ hals
  • #1   5. jul 2007 cecilie:
    jamen det jo sin egen sag. syns bare det kunne være interesandt at lærer. for hun gør normal aldrig

• #2   5. jul 2007 har hørt at hvis man har problemer med at få hunden til at holde op med at gø, kan det være en fordel at lære den at gø på kommando, fordi man så også kan bede den om at stoppe.....
    Jeg tror man frister den med en godbid indtil den gør fordi den bliver utålmodig efter at få den. Den lærer hurtigt at den skal gø for at få godbidden. Senere kan du så sætte en kommando på

• #3   5. jul 2007 da jeg lært min mors hund, kunne jeg slet ikke får ham til det når jeg sagde gi hals, men så prøve jeg sige hvad siger hunden, og det fik ham til gi hals, og gad ham en godbid, men når jeg sagde slut gad jeg ham igen en godbid igen når han stoppet

idag er det lige meget om jeg siger hvad siger hund eller gi hals

jeg ved ikke rigtigt hvordan man træner det, men det sådan min mors hund lært det

• #4   5. jul 2007 Det tog mig det meste af en dag at lære Lykke at give hals. Det skal hun kunne for at markere, at hun finder en figurant til redningshundetræningen.

Jeg prøvede med en masse forskelligt legetøj. Jeg har købt en lille kaninskind, som hun blev ret vild med. Jeg æggede hende op, så hun blev meget ivrig, og så tog jeg det op og ud af hendes rækkevidde og sagde: Halse! Først hoppede hun bare efter det, men så blev hun så ivrig, at hun begyndte at gø. Så fik hun en rusketur med skindet, så hun blev rigtig glad. Så gjorde vi det et par gange, og nu virker det hver gang. Nu kan vi også med pølsestykker og andre godbidder, som jeg holder i min lukkede hånd.

• #6   5. jul 2007 jeg fik bare Maggie til at komme her op at køre og blev ved med at sige hals og hun gøede helt vildt smiley og hun ved godt at hun ikke skal gå spas men gø..

Og Min anden tyson der lukkede vi ham ude bag en havedør (som self var i glas) og sagde han skulle komme så blev han også helt spas og begyndte at gø smiley
    Og han ved også at han ikke skal spasse ud med gø når man siger hals.. hehe og han er endda en amstaff.. og jeg har hørt meget om at man skal passe på når man lære dem det..

• #7   5. jul 2007 cecilie- du lærer jo hunden at gø på kommando, og ik bare at gør for at gø......

Vi lærte det til træning med henblik på rondering.
    Nu er min hund ret glad for at snakke så han lærte det meget hurtigt.
    Tog bare en godbid i hånden og sagde halse og roste bare der kom en lille lyd

• #8   7. jul 2007 tak alle,
    Team EM: ja kune godt tænke mig at hun ik gøede når der kom folk. Men det også det eneste tidspunkt hun gør på. og hvis man sp lærte hende at halse så kunne vi styre det på den måde.

Kommentér på:
gi´ hals

Annonce