946 visninger
|
Oprettet:
gi´ hals {{forumTopicSubject}}
hvordan lærer man sin hund at give hals.
Har hørt at det er svært og kræver MEGET tålmodighed!
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 75 Svar: 331
jamen det jo sin egen sag. syns bare det kunne være interesandt at lærer. for hun gør normal aldrig
sep 2006
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 58 Svar: 277
Jeg tror man frister den med en godbid indtil den gør fordi den bliver utålmodig efter at få den. Den lærer hurtigt at den skal gø for at få godbidden. Senere kan du så sætte en kommando på
jan 2007
Følger: 29 Følgere: 26 Hunde: 4 Emner: 235 Svar: 1.359
idag er det lige meget om jeg siger hvad siger hund eller gi hals
jeg ved ikke rigtigt hvordan man træner det, men det sådan min mors hund lært det
sep 2006
Følger: 64 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 329 Svar: 5.383
Jeg prøvede med en masse forskelligt legetøj. Jeg har købt en lille kaninskind, som hun blev ret vild med. Jeg æggede hende op, så hun blev meget ivrig, og så tog jeg det op og ud af hendes rækkevidde og sagde: Halse! Først hoppede hun bare efter det, men så blev hun så ivrig, at hun begyndte at gø. Så fik hun en rusketur med skindet, så hun blev rigtig glad. Så gjorde vi det et par gange, og nu virker det hver gang. Nu kan vi også med pølsestykker og andre godbidder, som jeg holder i min lukkede hånd.
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 4 Emner: 14 Svar: 138
Og Min anden tyson der lukkede vi ham ude bag en havedør (som self var i glas) og sagde han skulle komme så blev han også helt spas og begyndte at gø
Og han ved også at han ikke skal spasse ud med gø når man siger hals.. hehe og han er endda en amstaff.. og jeg har hørt meget om at man skal passe på når man lære dem det..
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 898 Svar: 11.896
Vi lærte det til træning med henblik på rondering.
Nu er min hund ret glad for at snakke så han lærte det meget hurtigt.
Tog bare en godbid i hånden og sagde halse og roste bare der kom en lille lyd
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 75 Svar: 331
Team EM: ja kune godt tænke mig at hun ik gøede når der kom folk. Men det også det eneste tidspunkt hun gør på. og hvis man sp lærte hende at halse så kunne vi styre det på den måde.
gi´ hals