Gi hals {{forumTopicSubject}}
Succes så lærte jeg ella at gi hals tog 3 timer sammen lagt, øvede ikk ud i en køre over ca 10-20 min flere gange i dag og nu til aften sidder den der bare, hehe så noget godt kan der komme ud af hun har kennel hoste og vi hverken kan komme til hvalpe træning eller kunne komme over på marken og træne indkald og bliv osv. Da der jo kommer så mange hunde der, så glæder mig til at komme til trænin igen, og vise hvad hun har lært hehe og glæder mig til ella kan komme til at lege med andre hunde igen nu har hun været syg i 14 dage og hosten er faktisk væk så nu går der forhåbelig ikk længe, og havde hende osse ude på en længere tur idag hvor jeg kunne mærke hun træk lidt så blir godt når hun er rask hehe men da rart der kom noget godt ud af den kennel hoste
aug 2008
Følger: 6 Følgere: 14 Hunde: 5 Emner: 159 Svar: 1.576
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.270
aug 2008
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.270
Altså lær ham at gi hals, sæt håndtegn på og brug det... Det burde ikke være svært...
Jeg har ikke lært ham at give hals, for gider normalt ikke høre på det larm, men jeg har lært han at "viske" der små brummer/knurre han..... så får han en godbid... Så det andet må os ku lærers!
aug 2008
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 195 Svar: 2.444
Det må jeg vist heller prøve, skulle ikke blive svært at få ham til at gø... Så er det bare lige at det bliver på kommando også
Uh og det med toiletrullen - Super ide, vores toiletrulle står oven på toilettet.... Endnu en god idé
Har i flere..
aug 2007
Ellers har jeg vist ikke været så opfindsom.. Jeg har også været ved at lære ham at tænde og slukke lys, men da vores kontakter sidder lidt højt oppe droppede jeg det igen (af hensyn til væggene)
Ellers er der også åbne og lukke skuffer. Det er ikke lykkedes helt endnu med at lukke skuffer, han skubber ikke hårdt nok.... (med snuden)
aug 2007
Gi hals