{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.523 visninger | Oprettet:

Gi hals {{forumTopicSubject}}

Succes så lærte jeg ella at gi hals tog 3 timer sammen lagt, øvede ikk ud i en køre over ca 10-20 min flere gange i dag og nu til aften sidder den der bare, hehe så noget godt kan der komme ud af hun har kennel hoste og vi hverken kan komme til hvalpe træning eller kunne komme over på marken og træne indkald og bliv osv. Da der jo kommer så mange hunde der, så glæder mig til at komme til trænin igen, og vise hvad hun har lært hehe og glæder mig til ella kan komme til at lege med andre hunde igen nu har hun været syg i 14 dage og hosten er faktisk væk så nu går der forhåbelig ikk længe, og havde hende osse ude på en længere tur idag hvor jeg kunne mærke hun træk lidt så blir godt når hun er rask hehe men da rart der kom noget godt ud af den kennel hoste smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gi hals
  • #1   23. okt 2008 Hehe ja og det gik hurtig sad og legede med en cykel pumpe og hun skulle jo se hva det var og da jeg pustede luft ud gøede hun, så skyndte mig at hente god bider og sagde hals hver eneste gang jeg puste luft ud og så gøede hun og så fik hun ros og god bid og til sidst kunne hun uden cykel pumpe hehe smiley

• #2   23. okt 2008 EJ hvor er det bare et fedt trick det med pølse........ total for sejt blære trick... Kan du ikke optage og lægge det ind? Vil rigtig gerne se det?

• #3   23. okt 2008 Hehe det må jeg prøve, giver du bare hånd tegn imens du sir gi hals?

• #4   23. okt 2008 Hihihhih ej hvor er det fedt... Ej det må jeg simpelthen lærer min Enzo.....

Altså lær ham at gi hals, sæt håndtegn på og brug det... Det burde ikke være svært...

Jeg har ikke lært ham at give hals, for gider normalt ikke høre på det larm, men jeg har lært han at "viske" der små brummer/knurre han..... så får han en godbid... Så det andet må os ku lærers!

• #5   24. okt 2008 Jeg fik osse afvide af vores træner når den har lært at gø på komando så er det letter at stop dem når de gør det

• #6   24. okt 2008 Smart måde at gøre det på smiley

Det må jeg vist heller prøve, skulle ikke blive svært at få ham til at gø... Så er det bare lige at det bliver på kommando også smiley

Uh og det med toiletrullen - Super ide, vores toiletrulle står oven på toilettet.... Endnu en god idé smiley

Har i flere..

• #7   24. okt 2008 Det eneste specielle jeg har lært Balder er at hviske..

Ellers har jeg vist ikke været så opfindsom.. Jeg har også været ved at lære ham at tænde og slukke lys, men da vores kontakter sidder lidt højt oppe droppede jeg det igen (af hensyn til væggene)

Ellers er der også åbne og lukke skuffer. Det er ikke lykkedes helt endnu med at lukke skuffer, han skubber ikke hårdt nok.... (med snuden)

• #8   24. okt 2008 Ja det kan jeg godt se - Men du må da lige optage ham når han siger som en ko - Det vil jeg gerne høre ;-))

Kommentér på:
Gi hals

Annonce