{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kommando stå
  • #1   26. jun 2007 Måske holder du godbiden for tæt på ham, elelr går for hurtigt frem..

Prøv fx at lade den sitte først, træk godbiden væk og når den rejser sig siger du stå og roser...

Når den så kan stå stille bruger du vent og går lidt væk, hvis den komemr hen til dig går du for hurtigt frem

• #2   26. jun 2007 Lars - når han sætter sig, skal du bare trække dig selv baglæns, medens du siger stååååå, husk at give godbidden med det samme, når han rejser sig - bevæg dig gerne lidt sammen med ham, så lærer han det hurtigt smiley

• #3   26. jun 2007 Hold dine hænder med godbidderne, knyttet omkring midt på dine lår - så er risikoen for at han sætter sig mindre smiley

• #4   26. jun 2007 Du kan også sætte dig ned ved siden af ham med en godbid foran ham....mens du siger stå til ham.
    Og prøver han at sætte sig trækker du godbidden lidt frem og evt. holder en finger lige under lysken på ham så han rammer den når han vil sætte sig.
    Og så snart han rører fingeren og er oppe igen - så siger du stå og han for godbidden.

Lidt kryptisk skrevet *gg* nemmere at vise, håber du forstå hvad jeg mener.

• #6   26. jun 2007 Derfor skal man ikke lære en udstillingshund at sitte ;o)

• #7   26. jun 2007 De kan sagtens lære at kende forskel på lydighedstræning og udstilling. Til udstilling siger jeg "stå fint" og i lydighed bare stå. Det ville da være frygtelig ærgerligt hvis man ikke kunne bruge en udstillingshund til lydighedskonkurrencer også.

• #8   26. jun 2007 Tusinde tak alle sammen jeg går igang igen. Det kan godt være jeg er gået for hurtigt frem, det er som om at han lærer det langsommere end de andre kommandoer. Er det en idé at lære ham at tage kontakt til flad hånd for at hæve hovedet?

Jeg undersøger det med ringtræning i holbæk der arbejder muttens mor nemlig

• #9   26. jun 2007 Når han sætter sig . .så gå imod ham mens han sidder så rejser han sig og gør måske et hop tilbage og når han står lige meget hvordan så rooser du . . ;o))

du skal ikke træde et skrid tilbage og rykke i snoren go sige kom her . .

gå imod ham . . ;o))
    lærte jeg på handler kursus af en prof handler . . ;o))

Kommentér på:
kommando stå

Annonce