Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp søges
  • #1   21. jun 2007 Kender en der smurte væggen med hvidløg, det hjalp

• #2   21. jun 2007 okay men kommer det så ik til at stinke i hele hytten

• #3   21. jun 2007 HAr hørt at man kan få noget (mener det er hos dyrlægen man kan købe det) som man smører på der hvor hvalpen bider, og så skulle de stoppe med det da det smærer rimelig dårligt. (det er vidst lidt lige som det man kan få hvis man bider negle) .. smiley

• #4   21. jun 2007 okay vil da forhøre mig hos hende d.29

• #5   21. jun 2007 Ikke i følge det jeg hørte, men hvis det hjælper overlever man nok lidt lugt af hvidløg ;o)

• #6   21. jun 2007 både og marianne den karm er lige ved siden af min datter's soveværelse og hun kan ik fordrage lugten af hvidløg GG

• #7   21. jun 2007 *lool*

• #8   21. jun 2007 Smør go' negl på... eller tabasco...

• #9   21. jun 2007 sys hvidløg er en rigtig dårlig ide at bruge, du vil vel gerne ha at din hund skal kunne spise hvidløg, der jo er godt for så meget.

• #10   22. jun 2007 sennep er også en idé?

• #11   22. jun 2007 Opdrager hunden på en måde, så den ikke æder eller ødelægger ting og sager..

Hvis I nu tænkte jer rigtigt godt om og glemte pædagogien en smule, så vil det hjælpe utroligt meget.

Hver gang hunden ser et eller andet den vil have fat i, så får mam hunden til at værer opmærksom på en anden ting, som den godt må bruge sin tænder på,,, feks. en gl. sok.

Det gælder hele tiden at være et skridt for and hunden og at aflæse hunden... så undgår man ulykker og ødelagte ting.

• #12   22. jun 2007 Hvad med at prøve at gøre noget ved selve problemet?
    Hvorfor æder den gibsvægen?
    Kunne det være fordi den keder sig?
    Hvad laver du med din hvalp når du er hjemme?
    Hvor længe er den alene?
    Er de to hunde sammen eller hver for sig?

1) Øhhh det er det jeg gør....

2) Aner det ik han har ik gjort det før.

3) det skulle undre mig meget.

4) træner spor og søg.

5) Max 4timer mens jeg er på job.

6) De er altid sammen....

• #13   22. jun 2007 Barbett: Det er lidt svært at aflede ham når han er alene hjemme med min tæve... Er der jo ikke, der er intet når jeg er hjemme

• #14   22. jun 2007 Har jeg sagt jeg ville smøre noget på min væg nej jeg spurgte om råd og det har folk givet.......!

Nej de leger og hygger sig sammen......

Ang søg det laver jeg med dem 2-3gange om dagen ved f.eks at sprede deres mad over græsplænen, ellers gemmer jeg noget de ska finde

• #15   22. jun 2007 hej bodil jeg tro du er inde på noget af det der skal til at smøre en masse ting på en væge er at flytte problemet. Det kan være at du skal stille en trans porte kasse op hvore du smider din trøje i den må IKKE være ny vasket der det fjerne lugeten af dig det skal så også kun være dens kasse .

• #16   23. jun 2007 alle de der ting har vi forsøgt uden held....

• #17   23. jun 2007 Jeg har gjort det fra dag 4 af jeg fik ham hjem det vil sige fra d.7 Juni, og jeg gør de samme ting med ham dag ud og dag ind, for ik at lave ravage i noget

• #18   23. jun 2007 jeg har lavet søg og spor med begge hunde og hver for sig siden jeg har haft cody, dvs. vi havde haft ham i 4 dage da jeg begyndte....

Om morgen for de deres mad ud over vores græsplæne.

Middag er jeg ik hjemme, men når jeg kommer hjem går vi en tur derefter ud i haven og lege, nogle gange har jeg dem med i stalden.

Om aften efter vi selv har spist får de endnu engang maden spredt ud over haven, så leger vi med bold eller andet godt, ind imellem går vi bare og hygger.....

Håber det var svar nok, ved ik hvordan jeg ellers ska uddybe det

• #19   24. jun 2007 Her vil jeg sige at det kunne være en dårlig vane, måske kommet af nervøsitet, kedsomhed eller andet. Men det er ikke pointen. Det er en dårlig vane, som man med alle dårlige vaner selvfølgelig kan blive fravænnet. Luk de to hunde ind i samme rum (forudsat at problemet kun opstår når de to er sammen), stil dig lige på den anden side. Nu skulle du gerne kunne høre når hunden begynder at kradse på karmen. Slå da på døren eller væggen, lige præcis hårdt nok itl at hunden får et MINDRE chok, og holder op. Slå kun en gang. Begynder hunden igen, gentag da handlingen. det er vigtigt at hunden ikke ser dig mens dette foregår, da den ellers vil forbinde dig med lyden, og derved noget den er bange for

Kommentér på:
Hjælp søges

Annonce