{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

hjæææælp... alene hjemme {{forumTopicSubject}}

mangler seriøst noget hjælp... min hund ( amri bulldog) ødelægger alt når den er alene hjemme... den er 15 uger og har så sent som for en time siden sprætet sofaen op da jeg var væk i 10 min... nogle med et godt råd...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjæææælp... alene hjemme
  • #1   5. jun 2007 hvad har du gjort for at lære den at være alene hjemme

  • #2   5. jun 2007
    Ja, hvordan har du lært den at være alene?
    Hvad er jeres rutine?

    Hvordan aktivere du den inden?


  • #3   5. jun 2007 har læst på nettet at man skal gå fra den og komme tilbage sådan i flere intervaller dog uden at snakke med den , så man ikke gir udtryk for at det er synd at den skal være selv... den har en masse legetøj som den leger med... inden jeg smutter går jeg en tur med den så den har fået gjordt hvad den skal og så den er godt træt igen.. men det som om den ikke vil være rolig længe nok, da den spliter alt af..

  • #4   5. jun 2007 Prøv med noget mental stimulering som spor eller søge

  • #5   5. jun 2007 inden jeg tager afsted eller bare generelt... syntes også den har lidt svært ved at holde konsentrationen når man laver noget med den... det som om den heller vil futte rundt og snuse og ligge i stedet... med mindre vi er udenfor så fiser den rundt og leger og hopper...

  • #6   5. jun 2007 har haft samme problem med Baby... det var værst da hun skiftede tænder... et lille råd med hensyn til det er at gøre et viskestykke let vådt,vride det op, bimde en knude på det og ligge det i fryseren.. når det så er frossnet, så gi hunden det.. ved godt det ikke løser alle problemer... Hvis du har flere rum i der hvor du bor er det måske også en ide at opholde dig i et rum hvor hunden ikke er noget tid.. så den ved u er der, men alligevel ikke helt.. sådan bevæge dig ud af hundens synsfeldt så den ikke er "klistret" op af dig når du er hjemme hos den smiley bare lidt råd der har hjulpet os

  • #7   5. jun 2007 jeg siger tusind tak for alle rådene... modtager selvfølgelig flere hehe...

  • #8   5. jun 2007 der sku stå: gøre et viskestykke HELT vådt.... ikke let :-S

Kommentér på:
hjæææælp... alene hjemme

Annonce