{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.453 visninger | Oprettet:

HJÆLP!!!!!!!!!!!!!min hund lytter ikke {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
Håber at der er nogen som kan hjælpe os..

Vi har en hvalp på 16uger. Han er lidt stridig elllers en kanon sjov og lækker hund;) MMMEEEENNN...

vi har et par problemer med ham trolden..

Han lytter ikke til os når vi sætter ham i kurven fordi vi spiser

Når vi leger bider han konstant. Har et par nevøer som er glade for ham men de er lidt "bange" for ham da han bider når han leger.

Han trækker rigtig meget og vi har prøvet at standse når han trækker men det hjælper ikke...

Han hopper op af andre af glæde og blier hyper...

vi er ved at blive sindssyge af det. Så hvad kan man gøre?

Vi er villige til at prøve at ALT!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP!!!!!!!!!!!!!min hund lytter ikke
  • #3   4. jun 2007 16 uger??
    han er jo stadig et lille barn....... tror i skal være glade for at det ikke er min hvalp i har.....
    hvalpe lytter ikke (det lærer de)
    hvalpe bider(leg i deres verden, kan de vænnes af med)
    hvalpe hoppe op(skal de også lære er forkert)

    gi den tid... og vær tålmodige...... den er jo kun en baby... smiley


  • #4   4. jun 2007 Han lyder som en frisk og frejdig hvalp.

    Held og lykke med hans træning smiley


  • #5   4. jun 2007 Når du siger han ikke lytter, altså reagerer han slet ikke på stemmen?
    Kan han måske være døv?


  • #6   4. jun 2007 he he.... der er tidspunkter hvor man tvivler på at de nogensinde bliver normale hunde.......
    det gør de.... bare rolig....... smiley


  • #7   4. jun 2007 Typisk JRT! Vi har selv en af slagsen- han er dog vokset fra det med ikke at høre efter!
    Vær tålmodig! Vær konsvekvent, men også kærlig *S*.
    Og læs bøger om racen... Der står mange gode ting i dem!


  • #8   4. jun 2007 Ét ord:
    SKAMROS

    Vi har selv en rigtig krudtugle på snart 12 uger, og hun hører absolut kun det, som hun vil høre!!! Skulle man tro!
    Hmmm... måske er det fordi hun kommer fra Finland og ikk kan forstå, hva vi siger??? FNIS!

    Hun har ild i rumpen, men er alligevel god til at læse os!

    Vi ignorerer hende, når hun gør noget "forbudt", (på nær når der blir tisset på gulvet; så får hun et nej med lidt skrappe øjne) og skamroser hende, når hun gør noget godt.
    Det virker super godt.
    Sørg for at ha små godbidder på jer heeele tiden, for vejen til en hvalps hjerne går utvivlsomt igennem maven! ;o)

    Ang det med at bide i leg: vi har selv børn, og det er én af de ting, som jeg simpelthen bare ikke vil acceptere.
    Når vores hvalpe har snappet efter os eller børnene, så tager vi den rolig om snuden, og siger fyyyh eller nej, indtil de gir et lille jeg-overgir-mig-undskyld-undskyld-jeg-gør-det-aaaldrig-mere-piv.
    Det skal ikke være noget voldsomt klem, men bare lige markér, at dét der, det er et stort NO NO!!!
    Der går ikke ret lang tid, inden hvalpen har forstået budskabet.
    Og nu nyder vi at børnene kan lege med Mille uden frygt for at de blir nappet af hende.
    Som du selv skriver, så blir børnene hurtigt bange for hvalpen, fordi napperiet for dem, er farligt. Og så gør det jo altså også hammer ondt med de der små spidse syle, som de render rundt med!!!

    For øvrigt, så følger der vist en god portion stædighed og jeg-bestemmer-selv-attitude med, når man får en Jack Russell Terrier.

    Pøjpøj med lømlen! ;o)



  • #9   4. jun 2007 det er jo en hvalp,hvalpe er sådan,intet unormalt i det, bare se på vores børn,mens de er små,ikke :O)

  • #10   4. jun 2007 joan L: Ja, hvalpe skal have lov til at være hvalpe, men jeg holder på, at de godt kan lære at være hvalpe og frække og dejlige uden det der bideri.
    Det er ihverrtfald lykkes med alle vores... :o)

    Små børn blive jo også irettesat, når de bider,river,niver og hvad de ellers har af små tricks.


  • #11   5. jun 2007 ja selvfølgelig, men ligefrem HJÆÆLP :O), den skal jo nok lære det,stille og roligt,det har mollie ihvertfald gjort..

  • #12   5. jun 2007 Joan L: Ja, folk sætter af og til overskrifter på deres indlæg, så man tror at h...... er løs og at de har den værste monsterhund!
    Hi hi!


  • #13   5. jun 2007 ja :O)


  • #14   5. jun 2007 Hejsa

    Nu er den race jo ikk den mest rolige... Jeg har en makker der havde en af samme race. han fik noget energireduceret foder til hunden, så var han til at arbejde med. Han var helt umulig i starten, men det var sgu vildt så stor ændring der skete.

    God fornøjelse


Kommentér på:
HJÆLP!!!!!!!!!!!!!min hund lytter ikke

Annonce