Indlæser...
Sortering
Frederikshavn Er det overhovedet ingen flere end mig Frøya Embla og Minka der bor i Frederikshavn ??? Frøya Embla søger turvenner og...
Træf og arrangementer
Oprettet:
11. feb 2005
Visninger:
218
KALDER ODENSE Hej er der nogen der vil lege! Vi er to livlige Border Collier! Beauty altså mig jeg er nok den mest livlige, mens Bail...
Træf og arrangementer
Oprettet:
8. feb 2005
Visninger:
263
Legekammerater omkring Ishøj? Hej Samson & Sally er altid friske på at finde nye legekammerater... Vores daglige lege pige, skal desværre snart fl...
Træf og arrangementer
Oprettet:
8. feb 2005
Visninger:
243
Nordjylland Hejsa! Er der nogle her inde, der bor i Frederikshavn. Det gør vi og vi er meget glade for at lege!
Træf og arrangementer
Oprettet:
7. feb 2005
Visninger:
270
heyy heyy vil i ikke stemme på min eller den anden s hund i " ufordringer" ? taak Knus Camilla og Dina
Træf og arrangementer
Oprettet:
3. feb 2005
Visninger:
279
Pomerania Hvad siger i til et poms træf? I nærheden af KBH evt. Bernstorfss parken?
Træf og arrangementer
Oprettet:
2. feb 2005
Visninger:
293
Hundeudstillinger? & Mops? Jeg er ny her. Jeg har oprettet migselv men ingen hund(e), da jeg ikke har nogen. ;-) Det kunne være interessant at ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
2. feb 2005
Visninger:
5.090
Legekammerater? Legekammerater nær Odense især Årslev? Har to dejlige border collier som gerne vil lege! Beauty er 2 og Bailey er 20 ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
1. feb 2005
Visninger:
936
Cavalier King Charles træf ??? Hej... jeg ville høre om der var interesse for en Cavalier legedag i Søndermarken i Valby ???
Træf og arrangementer
Oprettet:
28. jan 2005
Visninger:
340
gold cup hejsa er der nogle er jer med newffoundlands hunde som skal til Gold Cup i år?? mine hunde og jeg har været til det i ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
23. jan 2005
Visninger:
309
Træf i helsingør????? Er der nogle fra Helsingør som vil med på en fælles gåtur med vores 4benede venner????
Træf og arrangementer
Oprettet:
21. jan 2005
Visninger:
361
Hundetræf nær Ballerup,Værløse,Farum Ja Molly hun vil gerne møde nogle nye hunde så vi ka måske mødes og gå en tur engang I foråret bor selv I farum (på det...
Træf og arrangementer
Oprettet:
20. jan 2005
Visninger:
426
mops træf?? jeg bor i kbh og har en dejlig mops. vi vil gerne mødes med andre mopser til en mops træf til foråret. nogen der synes ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
20. jan 2005
Visninger:
346
randers området hej jeg mangler et godt sted omkring randers at lufte min hund hvor der er meget øde så jeg har mulighed for at slippe ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
17. jan 2005
Visninger:
424
Hundetræf/ Sbt nær Greve/ omegn Hejsa Freja vil rigtig gerne have nogle søde og rolige legekammerater. Vi har desværre været lidt uheldige med de fl...
Træf og arrangementer
Oprettet:
10. jan 2005
Visninger:
307
Hjemmesider Hej allesammen. Hvis jeg nu skriver min hjemmeside adresse her så kan I jo kigge på den og komme med evt. forslag til ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
6. jan 2005
Visninger:
734
vi fornyer os hele tiden Vi knokler hele tiden for at forbedre siden vi ville være glade hvis i gider at kigge og måske skrive en komentar i...
Træf og arrangementer
Oprettet:
28. dec 2004
Visninger:
403
Gåtur i skoven?? (Ringsted) Nogle der bor omkring Ringsted, der har lyst til en tur i skoven med hundene?? Hundene skal min. være mellem store af ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
23. dec 2004
Visninger:
405
Hundetræf Er der ikke nogen der er frisk på et hundetræf i København eller omegn. Man kunne jo tage i en skov hvor der var muligh...
Træf og arrangementer
Oprettet:
22. nov 2004
Visninger:
446
små hunde omkring haslev.. Hej - er der nogen derude der kunne tænke sig at mødes på søndag, til et lille træf for små hunde ? vi er kun et pa...
Træf og arrangementer
Oprettet:
27. okt 2004
Visninger:
327

Annonce