742 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

er det forkert at være tilfreds med resultater er det forkert at være tilfreds med resultater

vi har jo fie som vi udstiller i dkk, hun har være stillet 5 gange fået i baby sl og gik videre men ikk placeret ,hvalp sl og tre gange excellent og ikk videre, hun har fået kanon kritikker hver gang.jeg har udtalt at jeg er stolt af hende,men fik at vide der ikk er noget at været stolt af når hun ikk får andet , vi var nervøse for herning i lørdags ,for hun har være noget teenage agtigt og glemt alt , men hun gik så flot fik kanon kritik og excellent , men sådan en kommetar ødelægger det , hvad siger i andre udstiller er det forkert at være tilfreds

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er det forkert at være tilfreds med resultater
  • #1   4. nov 2013 Luk ørerne for sådan en gang lort, folk skulle skamme sig!
    det er flotte resultater i har opnået, og som du med god grund kan være stolt af!

• #2   4. nov 2013 En person som siger sådan har tydeligvis ikke læst hvad præmieringen Excellent betyder!

EXCELLENT (fortrinlig) tildeles en hund, som kommer meget tæt på den ideelle standard for racen, som fremvises i fortrinlig kondition, har et harmonisk, velafbalanceret temperament og er af høj klasse. Hundens fremragende racemæssige egenskaber tillader, at ubetydelige fejl kan ignoreres. Hunden skal have tydeligt kønspræg.

Hvad er der ikke at være stolt over??? Det er sgu SÅ hammerende flot!

VERY GOOD (meget god) tildeles en hund, som besidder sin races typiske træk, som har velafbalancerede proportioner og er i god kondition. Mindre fejl kan tolereres, men ingen væsentlige anatomiske fejl. Denne præmiering kan kun gives til hunde af høj kvalitet

GOOD (god) tildeles en hund, som er racetypisk, og hvis eksteriørfejl ikke er mere fremtrædende, end at den kan siges at være en god repræsentant for sin race.

SUFFICIENT (tilstrækkelig) tildeles en hund, som svarer til racens standard, men som ikke besidder de generelt ønskede karaktertræk, eller hvis fysiske tilstand er mangelfuld.

Der kan endvidere gives CANNOT BE JUDGED eller DISQUALIFIED.

CANNOT BE JUDGED (kan ikke bedømmes) betegner, at dommeren ikke kan afgøre, hvilken præmiegrad hunden fortjener.

DISQUALIFIED er en diskvalificerende betegnelse og gives til hunde, som har anatomiske, typologiske eller psykiske fejl.

• #3   4. nov 2013 I kan bestemt være stolte!

Hardcore udstillere er først tilfredse når de ender med en placering i store ring. Dem skal du ikke lytte til.
    Det handler om at hunden skal have et godt liv - intet andet.

og et godt liv er altså ikke at sidde gemt væk i et hus hele ugen, for så at komme med på udstilling, og så hjem i huset igen - uanset hvad den slags udstillere siger.

• #4   4. nov 2013 tak så fortsætter jeg med at være stolt af min lille tøs

• #9   4. nov 2013 Selvfølgelig må du være stolt.

Jeg er glad og tilfreds, når blot Ghini får en excellent, hvad der kommer ud over det er blot en ekstra bonus.

Det allervigtigste er, at jeg uanset resultat, altid har den samme hund med hjem, som jeg kom med og ingen dommerkritik kan ændre på, at jeg har jordens dejligste hund smiley

• #14   4. nov 2013 Det kommer jo helt an på hvilke forventninger man har. :o)
    Hvis hun lever op til dine forventninger, så skal du selvfølgelig være glad og stolt. Andre skal ikke blande sig i, hvad dine forventninger er, det kommer ikke dem ved, så det skal du bare lukke ørerne for! :o)

• #16   4. nov 2013 Tillykke med de flotte resultater smiley Dem kan du med sindsro være stolt af!!!!

"og et godt liv er altså ikke at sidde gemt væk i et hus hele ugen, for så at komme med på udstilling, og så hjem i huset igen - uanset hvad den slags udstillere siger."

Den her udtalelse generer mig som har pelshunde med masser af pleje. Mine hunde ville ikke kunne vinde en dyt, hvis de var gemt væk i et hus/bur/gård eller lign. Mine pelsbolde skal have muskler, bevæge sig og være en glad velstimuleret hund. Det kan altså ikke lade sig gøre, hvis de kun er sofa-stykker smiley

Og de er altså først og fremmest hunde med masser af aktiviteter, stimuli - Vi har det som Birgitta L - udstilling er en fest....

Kommentér på:
er det forkert at være tilfreds med resultater

Annonce