{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.216 visninger | Oprettet:

Mærkelig opførsel i Vejen i går? {{forumTopicSubject}}

Min veninde og jeg var ved DKK udstillingen i går hvor vi stod henne ved ring 11 for at se dalmatinerne.
Pludselig kommer der en dame trampende henover græsset og man ku bare se på afstand hun var sur.
Hun går hen til en eller anden kvinde som åbenbart var udlænding for hende den sure begyndte at råbe noget i stil med:
You shall not fortælle what we shall do med our dogs. you shall just blande dig udenom and holde your kæft!
Så gik hun, mens flere stod rundt om og kiggede. Jeg fatter virkelig ikk at et voksent menneske kan opføre sig på den måde og så til en udstilling?!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mærkelig opførsel i Vejen i går?
  • #1   17. sep 2012 råbte hun virkelig de fantastiske sætninger? fnis smiley Gad vide om hun tænkte damen bare selv kunne bytte de danske ord ud med engelske smiley

Nå, - men du aner jo ikke hvad der er gået forud for "hændelsen", det kan sagtens være den udenlandske dame har opført sig endnu skrækkeligere.

• #2   17. sep 2012 Det var da næsten i bedre The julekalder stil, lyder det som om..
    Maybe we can use that in another afsnit..
    Ej undskyld men kunne altså ikke lade være med at grine lidt - lød det ikke sjovt?

• #3   17. sep 2012 sådanne mennesker vil der desværre altid være, nogle folk vil altid have en trang til at "skabe en scene"
    smiley

• #4   17. sep 2012 Vibe: ja hun siger sådan der. Min veninde og jeg stod også og snakkede om, om hun mon havde set for meget the julekalender smiley

Nej vi ved ikk hva hende den anden har gjort men så ku man jo trække personen til side i stedet for at råbe ud over det hele. Hun gjorde sig jo mega meget til grin.

• #5   17. sep 2012 Ja, hun er da mega pinlig smiley - men det er der så mange der er, og ikke færre i hundeverdenen.

• #6   17. sep 2012 Sorry, men er flad af grin!!! Den sætning ville jeg så gerne have hørt! LOL

Men hun må da have fået det forkerte ben ud af sengen.. Sikke en opførsel..

• #7   17. sep 2012 man bliver da virkelig nysgerrig over hvad baggrunden er for det... !

• #8   17. sep 2012 Sådan er det tit og ofte til de udstillinger ..
    Synes folk er blevet utrolig barnelig og egoistiske de sidste mange år ..
    Det gælder kun og at vinde og være bedre og klogere end alle andre :s

Min mor var på Croft og udstille her sidste år ...
    Imens hun var inde med hanhunden, er der nogen der har forgiftet hunhunden ..
    Da hun sku i ringen, sejlede hunden rundt og var helt ved siden af sig selv.. der gik 2 dage før hun var nogenlunde normal..
    Da hun kom hjem, fik hun tjekket hunhunden ..
    Og blodprøven viste at hunden havde fået noget "alla" det danske drugrape ..
    Og den kære hund er aldrig blevet sig selv helt igen ..

Det er skræmmende hvad folk kan finde på, for at vinde nu om dage .. Trist!

• #9   17. sep 2012 det har jeg godt nok aldrig oplevet til udstillinger.

og vil sige der er forskel på Crufts og de danske udstillinger

• #11   17. sep 2012 Sådan en madamme, kan man da bare grine af smiley
    Hun opførte sig sørme yderst pinligt, uanset årsagen.
    Den som hun skældte ud, forstod sikkert ikke en bønne af sproget.

Jeg er tit til udstilling, bare for at kigge, fotografere, og sludre med forskellige mennesker.
    Jeg synes det er hyggeligt, og har heldigvis aldrig mødt sure/dumme mennesker.

• #12   17. sep 2012 Har tit oplevet det når jeg har været med på udstilling,
    At folk ikke behandler hinanden pænt ..

F & Z: Om det er her hjemme eller i udlandet, stadig skræmmede at man kan finde på det .. (:
    Forgifte en hund, for at man selv har bedre chancer .. føj ..

• #13   17. sep 2012 Vi er altid flere når vi udstiller i udlandet, så der er én ved hundene hele tiden, har hørt mange forgiftningshistorier igennem årene. I den ene af mine racer, har det desværre været flere gange, at det har været sket. Dem udstiller jeg ikke mere, men grumt er det.

• #14   17. sep 2012 Der må have været "noget" ved ring 11 i weekenden. Hørte også omkring en mildest talt mærkelig bemærkning fra dansk udstiller til udenlandsk udstiller i samme ring. Det var dog ikke dalmatinerne, der her argumenterede...
    Måske er vi ikke så venlige, os danskere...:-(

• #15   17. sep 2012 Jeg mødte kun venlige mennesker igår, men jeg går også altid glip af det sjove for denne episode ville jeg gerne have set, jeg havde nok brudt ud i et kæmpe latter brøl, for hun har da enten set for meget the julekalender eller også har hun bare samme engelsk lærer som Villy smiley
    Utroligt hvordan folk kan opfører sig.

• #16   17. sep 2012 Tina A Hvad ha du hørt ved ring 11 ?
    Synes ikke som sådan jeg kan komme på mange specifice hændelser de sidste 17 år jeg har været med!? Men jo bølgerne kan godt gå højt engang imellem, men det er mest til general forsa.. smiley Men synes nu i den klub jeg er i nu er folk meget ordenlige over for hinanden... Synes vi har en dejlig klub, med skønne mennesker, og sjovt med forskellige meninger og holdninger smiley

• #17   17. sep 2012 Det var mega sjovt! Vi flækkede også af grin. Var SÅ tæt på at spørge hende om hun havde set for meget The Julekalender men tænkte at jeg nok hellere måtte lade vær smiley
    Min veninde og jeg ærger os også over at vi ikk filmede det Hehe smiley

• #18   17. sep 2012 Mixet sprog har vi kunnet klare i weekenden, men ingen uenigheder smiley
    vi var endda i ring 9 i går, så vi kunne havde hørt dem i ring 11 hvis de havde larmet nok...grin
    lørdag var der nogle tyskere der kan lidt norsk... så vi snakkede dansk og forsøgte med engelske og tyske ord når de ikke forstod.
    søndag var det et andet tysk ægtepar der var der.... og der endte vi igen i et sprogmix.... denne gang tysk+engelsk.

• #19   17. sep 2012 it was because she was the one with the biggest tænder and the grimmest tøj.

• #20   17. sep 2012 Hahaha Sarah smiley
    I starten troede vi det var en joke men det var nærmest sådan man ku se røgsky ud fra hendes øre og så stod hun bare med løftet pegefinger + hun stod så tæt på hende at hun nærmest prikkede hende i øjnene.

Det lige før jeg håber hun har HG så hun ku se tråden og måske forklarer hva grunden til denne opførsel var. Jeg mener nu stadig at normale mennesker hiver personen til side og siger det stille og roligt og så måske hvor man lige har sit engelsk i orden smiley

• #21   17. sep 2012 Rikke: Det tror jeg du har ret i smiley

• #22   18. sep 2012 Mia A.
    Det var en dansker, som ligefrem sagde til nogle udenlandske udstillere, at de skulle tage og blive hjemme, for de kunne jo se, at de ikke vandt noget her i Danmark.... Sidste år de var de også i Vejen, fik de både cert og cabis med hjem på et par af deres hunde. I år var det "kun" deres baby, som kom i store ring...

• #23   18. sep 2012 Tina A: Seriøst?! hvor er det dog efterhånden pinligt at være dansker smiley

• #24   18. sep 2012 Ja. Heldigvis er de blevet budt hjerteligt velkommen af andre, både med overnatning og mad.. og vi havde en forrygende dejlig aften med dem, samme dag. Så de kommer igen:-)

• #25   18. sep 2012 Vi er ikke et særligt venligt land, jeg ved ikke om det er jantelovens skyld for den trives i bedste velgående i Danmark, måske skulle vi sende Jante hjem til Norge hvor han kom fra smiley
    Jeg savner pli og høflighed, generelt, er det mon fremmedord i dagens Danmark ?

• #26   18. sep 2012 Danskerne virker ikke så venlige, som vi har gjort en gang. Der er mange, der ikke hilser eller holder døre eller lignende.

Nu har vi været på sommerferie i Tyskland og Frankrig i år og de virker i hvert fald mere høflige og imødekommende end mange danskere. Vi snakkede om forskellen da vi kom hjem og har venner der har samme oplevelse. Når man er herhjemme, holder man op med at lægge mærke til det. Men det mærkes desværre når man kommer sydfra:/

• #27   18. sep 2012 sådan har jeg altid haft det med udlandet - men lidt præcis Tenerife og lign øer og turist -samlings punkter lever også næsten udelukkende af netop turisme, så de skal dælme opføre sig pænt smiley Forstå mig ret smiley

• #29   18. sep 2012 Christian: Det kan man da håbe. Men hun gjorde sig jo til grin alligevel smiley

• #31   18. sep 2012 Christian: Det aner jeg så intet om, men som sagt synes jeg godt hun ku have taget personen til side i stedet for at råbe ud over det hele smiley

Kommentér på:
Mærkelig opførsel i Vejen i går?

Annonce