{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  UDSTILLING/SKUE for hunde uden tavle + blandinger.
  • #1   29. maj 2012 syntes faktisk det er lidt frækt at det er billigere end os der rent faktisk holder klubben kørende, da det er et skue og ikke en officiel udstilling, burde prisen være den samme

Er jeg helt galt på den ?

• #2   29. maj 2012 Det har jeg ikke tænkt så meget over....

• #3   29. maj 2012 Jeg synes det er lidt flabet at invitere til "børnedyreskue" når man samtidig fjerner vores mulighed for DM deltagelse i rally! Skulle dette være et plaster på såret? At en eller anden dommer synes at min lille blanding er sød at se på?

Nej tak!

Og flatrunner - vi er mange med blandinger der så sandelig også holder klubben kørende! Vi betaler samme kontingent, samme træningsgebyr, samme tilmeldingsgebyr til konkurrencer - og alligevel er vi ikke velkomne til DM - se DET er frækt!

• #5   29. maj 2012 De har ændret reglementet fra 2012, så DM i rally nu kun er for stambogsførte hunde... så vi med blandingshunde / tavleløse kan ikke længere opnå DM-udtag til konkurrencer...

Jeg er pænt gal over dette (som det måske fornemmes smiley )

Jeg løber primært agility - hvor vi indtil videre stadig er velkomne (men det er vel kun et spørgsmål om tid????)...

Men det er sgu lidt pinligt, når man hele sin hundekarriere har forsvaret DKK og svoret, at det var for alle! Jeg er selv træner i klubben! At de kan finde på sådan noget! Skammeligt er det!

Men så må jeg jo bare glæde mig over, at jeg for andet år i træk har kvalificeret mig til DCH DM og så nyde, at jeg i det mindste der kan få vurderet alt mit arbejde med hunden, når vi nu ikke længere er velkomne hos DKK....

• #6   30. maj 2012 Anna jeg er ked af det på dine vegne, men jeg syntes stadig at prisen for et skue burde være den samme

• #8   30. maj 2012 Det er vel ikke det samme? Blandingskræene kan jo for det første ikke bruge det til noget? For det andet bliver det jo en 100% subjektiv vurdering af kræet... Der er jo ingen standard for hvordan en pekingeser blandet med westie skal se ud... så alt en dommer kan sige er: lidt langrygget, med underbid, flink hund!

Det er jo kun et "børnedyrskue" andet kan det aldrig blive, eftersom der ikke findes nogen eksteriørstandarder at holde kræene op imod... Så der ville vel aldrig være nogen der ville betale fuld pris for at en eller anden sagde "ja, den ser da sød og sjov ud"???

Men når det er sagt, så er vi helt enige om, at tilmeldingsgebyrerne er helt ude i hampen hos DKK... Det er en voldsom pris at skulle betale for et skue i mine øjne...

• #10   30. maj 2012 Jamen det er da herligt hvis DKK får både ejerne af de stambogsførte og os med mixhunde til at føle sig til grin... så har de da virkelig slået to fluer med et smæk hahaha...

Kommentér på:
UDSTILLING/SKUE for hunde uden tavle + blandinger.

Annonce