700 visninger
|
Oprettet:
UDSTILLING/SKUE for hunde uden tavle + blandinger. {{forumTopicSubject}}
http://hundegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?MSG_ID=513822
Ville lige dele det med jer som ikke var på HG tidligere..
aug 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 6 Emner: 168 Svar: 2.429
Er jeg helt galt på den ?
jun 2009
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 3 Emner: 155 Svar: 478
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.931
Nej tak!
Og flatrunner - vi er mange med blandinger der så sandelig også holder klubben kørende! Vi betaler samme kontingent, samme træningsgebyr, samme tilmeldingsgebyr til konkurrencer - og alligevel er vi ikke velkomne til DM - se DET er frækt!
jun 2008
Jeg er pænt gal over dette (som det måske fornemmes )
Jeg løber primært agility - hvor vi indtil videre stadig er velkomne (men det er vel kun et spørgsmål om tid????)...
Men det er sgu lidt pinligt, når man hele sin hundekarriere har forsvaret DKK og svoret, at det var for alle! Jeg er selv træner i klubben! At de kan finde på sådan noget! Skammeligt er det!
Men så må jeg jo bare glæde mig over, at jeg for andet år i træk har kvalificeret mig til DCH DM og så nyde, at jeg i det mindste der kan få vurderet alt mit arbejde med hunden, når vi nu ikke længere er velkomne hos DKK....
aug 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 6 Emner: 168 Svar: 2.429
jun 2008
Det er jo kun et "børnedyrskue" andet kan det aldrig blive, eftersom der ikke findes nogen eksteriørstandarder at holde kræene op imod... Så der ville vel aldrig være nogen der ville betale fuld pris for at en eller anden sagde "ja, den ser da sød og sjov ud"???
Men når det er sagt, så er vi helt enige om, at tilmeldingsgebyrerne er helt ude i hampen hos DKK... Det er en voldsom pris at skulle betale for et skue i mine øjne...
jun 2008
UDSTILLING/SKUE for hunde uden tavle + blandinger.