28. feb 2007 Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 884
Hundeudstilling som tilskuer? Hundeudstilling som tilskuer?
Jeg kender nogle der på et tidspunkt skal have en hund - de kunne godt tænke sig at komme ind og kigge på en udstilling, for at se de forskellige racer i virkeligheden, og tale med opdrætterne/ejerene derinde.
Jeg er slet ikke klog på udstillingsverdenen, og ved stort set intet om den - så jeg tænkte på om man godt kan komme gratis ind på hundeudstillinger som tilskuer? Blot for at kigge på de forskellige hunde, og hilse på ejerene?
Hvis ja, ved I så hvor man kan se de kommende udstillinger indenfor Københavns området? Specielt småhunde, og Bulldogs - men meget gerne udstillinger med forskellige racer.
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 68 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.422
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 12 Emner: 85 Svar: 4.029
Vær dog opmærksom på at det ikke altid er muligt at få den fulde kontakt med opdrættere/ejere under en udstilling..
Så det bedste i kan gøre er at finde ude af hvilke racer i vil kikke på, og kontakte opdrættere om de kommer og om de har tid til en snak, eller om de fortrækker at i kommer hjem til dem..
Bulldog klubben holder en del udstillinger, hvor det kun er den franske og den engelske, og der er det altid gratis at komme ind..
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 884
Det er også kun hvis der er nogle opdrættere/ejere der vil snakke, det er ikke så vigtigt.
Kigger lige på Bulldog klubben
okt 2008
Følger: 33 Følgere: 34 Emner: 122 Svar: 4.456
der står nemlig ikk noget på DKK men det står i næstveds hallerne kalender,,
okt 2008
Følger: 33 Følgere: 34 Emner: 122 Svar: 4.456
Hundeudstilling som tilskuer?