{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

Glider sig {{forumTopicSubject}}

Hej! Min hund, Bailey, er begyndt at gnide sin hals op ad vores ansigt, når vi skal sove.. Det virker ikke som om han vil igang med at "pumpe".. Overhovedet..
Men har aldrig set en hund gøre det før..
Er det af kærlighed, eller er det noget vi skal have stoppe.. Han "stønner" lidt og grynter når han gør det..

Håber I kan hjælpe mig..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glider sig
  • #1   17. feb 2010 Jeg kan ikke sige hvorfor han gør det, men hvis det er en uønsket adfærd ja så bør i stoppe det. Min egen hund gnider sig i sine tæpper, seng og gulvtæpper når han er færdig med at spise eller drikke for at tørre mund, det er bare nam ;D

• #2   17. feb 2010 Altså det er ikke noget, som er direkte uønsket, da det virker som om han bare vil kæle.. Men kan simpelthen ikke finde ud af hvorfor.. det kunne være I andre hundeejere måske havde det samme "problem",, Men nej, ikke direkte uønsket..

Bailey gør det samme når han har spist,. Så skal han bare tørre mund i alt hvad han kan komme til...

• #3   17. feb 2010 vores cindy gør det også - det virker nærmest som en form for kram - det er i hvert fald sådan vi opfatter det.....

• #4   18. feb 2010 Ja, det virker som om det er kram.. Men skulle bare høre, om det var tegn på at han ville dominere, eller om det er kærligt ment..
    Og selvfølgelig også om andre har oplevet det samme med deres hund (: Mange tak for svar smiley

Kommentér på:
Glider sig

Annonce