{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

tis tis og atter tis {{forumTopicSubject}}

roser selvfølgelig min hund når den tisser på gåturen eller i haven... hvorfor tisser han så midt på stue gulvet når døren til haven står åben? hmmm meget trist! Har fuldstændig ignoreret det når det sker, men det er som om at det bare er et super tisse-sted! har et par gange nået at bære ham udenfor mens han var igang. Tørrer det selvfølgelig op og sprøjter med rodalon. Nogen forslag?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tis tis og atter tis
  • #1   17. aug 2009 Tålmodighed, tålmodighed og så lige en ekstra gang tålmodighed. Da din hvalp stadig er meget lille kan du ikke forvente den endnu er renlig i stedet for at lade havedøren stå åben så gå med hvalpen ud hver gang den har leget, sovet, spist og drukket og ja så lige en ekstra gang til indimellem. Det skal nok komme at din hvalp lære at den skal gå ud og tisse men det kræver tålmodighed. ;o))

• #2   17. aug 2009 Ja men jeg tænker bare om den ikke bliver træt af at blive hevet ud at gå hver gang??? det er jo rigtig mange gange om dagen!!! selvfølgelig behøver det ikke at være en længere tur end til han har tisset....

• #3   17. aug 2009 jeg giver ros og godbidder hver evig eneste gang....

• #4   17. aug 2009 Det samme gør lille manta. Og det er selvfølgelig på gulvtæppet og ikke i køkkentet hvor der er fliser

• #5   17. aug 2009 Du skal ikke gå tur med ham ,bare gå med ham ud i haven.

• #6   17. aug 2009 velkommen som hvalpeejer:-) som de andre skriver, ud, ud, ud, og så lige ud ind i mellem;-) Carlo er 8 mdr. han kan stadig godt finde på at stråle på gulvet når døren er åben, hvis jeg laver noget der er mere spændende:-)

• #7   17. aug 2009 brug hjernen før du køber hund S: lærer han så ikke bare kun at tisse når jeg er i nærheden?

• #8   17. aug 2009 Alle hvalpe vil helst kun besørge hvor de føler sig trygge og godt tilpas, men da det ikke er hensigtsmæssigt for os mennesker, må vi lære dem at det foregår udenfor smiley

Ud når der er spist, drukket, sovet, leget og så lige ud et par gange mere.

Hvis du ikke har have så tag den samme tissetur hver gang, så han kender stedet og duftene.

Men hver med ham ude, så du ved om han overhovedet tisser.

Tålmodighed og tålmodighed, og lidt mere tålmodighed, det er hvad der er påkrævet de første 3 år af hundens liv hvor det jo er vores ansvar at lære hunden hvad den skal og bør lære.

• #10   24. aug 2009 Ja det er en af de små "glæder" man har som hvalpeejer. Ro på, du kan roligt regne med at han nok skal blive renlig. Lige pludselig har han fundet ud af hvad det drejer sig om. Hvis du lige opdager det, mens han tisser, så klap i hænderne og råb op, det skal i hvert fald nok få ham til at forskrækket holde op med at tisse. Tag ham så og gå ud i haven og vent med at gå ind før han igen har tisset en lille tår(han har jo lige lukket noget ud derinde). Ros ham så overdrevet som om han har gjort et mirakel. Det er altså vejen frem. Og det er nøjagtigt lige så krævende at have og hustræne en lille hvalp, som at have et spædbarn. De vokser bare til så meget før. Nyd tiden og tag besværet med et smil.MVH Tina J.

Kommentér på:
tis tis og atter tis

Annonce