{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Verdensudstillingen Herning juni 2010 {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved godt jeg er tidlig på den:)

Men har brug for lidt hjælp her. Vil godt melde min hund til allerede nu (har aldrig været på udstilling før) og er meget i tvivl om hvilken klasse han skal meldes til? Han vil være lige omkring de 14 mdr tættest på 15 når udstillingen afholdes... For så havde vi et mål vi kunne sætte os ude i fremtiden hvis jeg meldte os til allerede nu. Eller er det helt åndssvagt... Husk jeg er fuldstændig grøn indenfor udstillingens verden;)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Verdensudstillingen Herning juni 2010
  • #1   14. aug 2009 Det kan du sagtens........ Nu kan jeg ikke huske klasseopdelingen, men hvilke muligheder har du i den aldersgruppe?

• #2   14. aug 2009 Junior er det eneste du kan tilmelde ham i. Mellem og åben klasserne starter ved 15 mdr. og hvalp slutter ved 9 mdr.

• #3   14. aug 2009 hvis han er 14 mdr. så er han unghund.
    hvis han er 15 mdr. så kan du tilmelde ham som unghund, mellemklasse eller åben klasse.
    forskellen smiley
    vælg unghund hvis hunden er barnlig.
    vælg åben hvis hunden er meget voksen
    vælge mellem hvis han er midt i mellem
    I mellemklasse og åben klasse kan hunden vinde cacib + cert, i unghund kan den "kun" få cert.

nu er det verdensudstilling, så hvis jeg havde en hund i den aldersklasse så ville jeg satse på unghundeklassen, for så kan du konkurrerer om unghundeverdensvindertitlen, hvis du tilmelder i mellemklasse eller åben klasse, så skal han vinde over alle de andre hanhunde for at få verdensvindertitlen.

Hvis du ikke har udstillet før , så vil jeg nok anbefale dig at deltage i nogle skuer og udstillinger samt ringtræning før verdensudstillingen.

• #4   14. aug 2009 Tusind tak for jeres indlæg...

Det hjalp virkelig meget... Specielt Estrids indlæg. Det kunne jeg virkelig bruge til noget.

• #5   14. aug 2009 Er der en hjemmeside ?

Ville helt vildt godt derover

• #6   14. aug 2009 Ja hvis du går ind på DKK's hjemmeside, så er der et link videre til Verdensudstillingen i Herning.

• #7   14. aug 2009 På verdens udstillingen er der tittle i juniorkl. så jeg ville Altid stille i den kl. om muligt!!! Med mindre han kan slå CH hundene... Du skal nok starte noget ringtræning, så udstille ham til et skue og nogle alm. udstillinger, så du vender ham til det.... ellers kan det være ret overvældne for ham og dermed ikke en god oplevelse for nogen af jer.....

• #8   14. aug 2009 du skal melde til i junior for der er titel på

Kommentér på:
Verdensudstillingen Herning juni 2010

Annonce