{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

legekammerat til labrador -Århus {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

jeg søger en sød og venlig hund(nok helst hanhund medmindre det er en hvalp eller unghund så er køn ligegyldigt) min tæve er ikke så glad for voksne dominante tæver, eller store hunde så helst en på størrelse med hende eller mindre. det må ikke være en muskelhund da min desværre har haft en uheldig oplevelse med en muskelhund og nu er blevet meget utryg ved dem(meget træls da hun legede rigtig godt med en amstaff førhen men nu går hun med halen mellem benene når hun ser en)

hun er sød og elsker at løbe rundt og krudte af og lege. hun sigerfra når det bliver nok(fx ved hanner der vil parre hende). hun elsker hvalpe og passer virkelig på når hun leger med dem.

det skal være om eftermiddagen og det skal være i skødstrup hvor vi bor der er en indhegning omgivet af "børnehave" hegn hvor de kan løbe frit og lege.

håber at høre fra nogen af jer.

Hilsen Christinna

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  legekammerat til labrador -Århus
  • #1   28. okt 2008 Noa vil vildt gerne lege - men han er selvfølgelig ikke af de mindste selvom han nærmere sig 16 mdr.
    Han er kastereret, god som dagen er lang og kunne have rigtig godt af at lege med flere tæver end han har været vant til.
    Tævernes tålmodighed er jo noget kortere end hannernes smiley

• #2   28. okt 2008 Øv- jeg har desværre ikke bil, så Skødstrup er for langt væk.
    Ellers er jeg sikker på hun vil kunne få nogle gode oplevelser sammen med min tæve. Hun er på ingen måde dominant, og opfører sig næsten mere som en lømmelhvalp.Kunne faktisk være godt for din hund også at få positive oplevelser sammen med en anden tæve, som ikke er "bitchy" og vil kanøfle andre tæver...
    Men får du lyst til at komme til Hasselager er I velkommen. Vi har også en indhegnet hundelegegård smiley

• #3   28. okt 2008 heidi

det lyder da bare supert, kunne være godt at hun igen kunne blive tryg ved store hunde. så fie vil super gerne lege med din smiley

Chine osv.
    ja er da sikekr på at vores ku lege godt sammen smiley hehe

miemiv

jamen vi kommer da gerne til hasselager og leger smiley er der jævnligt så kender busturen

• #4   28. okt 2008 Både Sylvester og Berta vil gerne lege, Sylvester vejer 9 kg og Berta er næsten 4 måneder og vejer derfor kun 5 kg. Vi bor i Århus N;-)

• #5   29. okt 2008 Sara N
    hvis i kan komme ud til os så vil fie meget gerne lege smiley

Kommentér på:
legekammerat til labrador -Århus

Annonce