{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
973 visninger | Oprettet:

TeeP
TeeP
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 107

Legekammerat Århus {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Min kæreste og jeg har en dejlig hanhund, vi har haft siden januar 2013 ankommet fra et internat. Han blev dengang skudt til at være ca. 1 år gammel, og være en blanding af rottweiler og labrador (men vi synes nu det ligner mere lab/shæfer).

Han vil gerne lege men vi synes der er kommet lidt for mange trælse episoder med andre hanhunde, hvor de andre hunde oftest er blevet voldsomme mod ham, og vi så er gået væk med ham. Så derfor eftersøger vi nogle legekammerater af både hun og hanhunde, så han evt. kan have nogle faste, hvor det går godt med dem.

Vi bor i Århus og jeg kan godt tage ham med rundt med offentlig transport, så mindre vigtigt at det er fra samme bydel.

Håber at høre fra nogen smiley

VH Tutte

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Legekammerat Århus
  • #1   27. apr 2013 Hvordan er han med andre hunde?? Jeg har en tæve, som godt nok er en stor hund, men hun elsker at lege både med hanner og hunner. Dog ikke hanner, hvis de prøver at humpe hende.

• #2   28. apr 2013 Det er sket at han er blevet lidt for interesseret en gang eller to, men han vil meget gerne lege så humperi er ikke noget han gør for det meste. Og han fungerer godt med alle str. hunde smiley

• #3   28. apr 2013 Vi bor i Hasselager, hvor der også er en lille indhegnet hundeløbegård samt nogle marker, hvor hundene sagtens kan løbe frit, sålænge man holder øje med, om der kommer andre i nærheden.
    Keesha går som regel godt i spænd med alle hunde, store som små, og har både rottweilervenner og andre, som hun leger og tumler rigtig godt med.
    Hun er 8½ år men super livlig og kan også godt sige fra (uden aggression), hvis en hanhund bliver "for meget".
    Du er velkommen til at skrive en pb, hvis vi skal prøve at mødes. Jeg dur bare ikke til formiddagsture smiley

• #4   28. apr 2013 Min Mille vil også gerne lege. Hun kan med både store og små og kan også sagtens løbe fri.

Vi bor i tilst hvor der desværre ikke kører busser til. Men vi har bil, så kan køre i hele Århus området.

• #5   30. apr 2013 Vores hund Bob på 13 måneder vil rigtig gerne lege. Han er rigtig legesyg og har også brug for faste hundevenner her inde i byen. Bob er en goldendoodle, og er nok på størrelse med en lille labrador så det ville nok være perfekt at lege med jeres hund smiley Vi bor i mejlgade, så rimelig centralt.

Kommentér på:
Legekammerat Århus

Annonce