{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.269 visninger | Oprettet:

Legekammerat søges - Århus {{forumTopicSubject}}

Vores dejlige dreng Caleb søger en legekammerat i Århus smiley Da vi desværre har svært ved at overbevise vores udlejer om at vi skal have to små chihuahuaer søger vi en eller flere små dejlige vovser der har lyst til at lege engang imellem.... vi har en dejlig have, som er godt indhegnet de kan lege i, men vi er også villige til at komme til jer.

Caleb er ikke kastreret så for jeres egen skyld er det nok bedst med en han eller en sterriliseret tæve smiley

Håber vi finder nogle der vil lege med os smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Legekammerat søges - Århus
  • #1   18. jul 2011 Hej.

Jeg bor godt nok ikke i Århus, men kommer gerne forbi. Carlo er en dejlig hanhund, som sagtens kan med andre hanhunde, og Kira har lige været i løbetid, så der skulle ikke være dame problemer de næste mange mdr. frem.

• #2   19. jul 2011 Det lyder helt perfekt Maria, det ville være godt til Caleb smiley Og hvis det viser sig at de kan li hinanden kunne man jo gøre det fast engang imellem... hvor er du fra? Vi ville jo os gerne komme til dig så du ikke altid skulle ligge og kører til Århus smiley

• #3   19. jul 2011 Hej. Jeg bor i en lille by 8881 Thorsø, ca. 30 km fra Århus. Jeg arbejder i alle ulige ugers weekender, så hvis vi kan ramme uden om dem, ville det være super.

• #4   19. jul 2011 Det kan vi uden tvivl smiley Det er min kæreste der har kørerkortet og han arbejder hver tredje weekend, så de weekender han ikke arbejder kan vi jo komme til jer... så kan du jo komme med dine søde små når han ikke er hjemme hvis det er.... Hvornår kunne du tænke dig vi ses første gang?

• #5   22. jul 2011 Hej. Jeg er lige kommet hjem fra ferie, jeg tjekker lige i min kalender:

• #6   22. jul 2011 Hej, der er sket en lille uventet drejning her imens... vi er blevet smidt ret akut ud af vores bolig så vi flytter til en lille by der hedder Ørum Djurs...det er vel for langt? Det er i nærheden af Djurs Sommerland smiley

• #7   22. jul 2011 Ok, det lyder da rigtig surt. Jeg er ca. i fjellerup 2 gange om mdr. så vi kan sagtens arrangere at jeg kan kikke ud, når I er kommet på plads.

Vi campere i Fjellerup, vores campingvogn ligger fast på fjellerup strandcamping, og sæsonen løber til sidst i september, så det kunne være at det kunne passe.

• #8   23. jul 2011 Ja det tror jeg bestemt det gør smiley Jeg er typen der ikke går i seng før tingene er pakket ud smiley

Kommentér på:
Legekammerat søges - Århus

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce