{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
480 visninger | Oprettet:

TRÆF Fitnesshunde..... {{forumTopicSubject}}

Nu må det da være på tide at få ordnet en træf med os som er de stolte ejere af Amstaff m.fl. Vil prøve at få medie til at komme med en dag der senere bliver bestemt, helst weekend så de kan skrive i aviserne at disse racer er dejlige,, på tide at vi får mennesker til at få en anden opfattelse af hvad en "kamphund" er.. Det er ju ejeren selv der opdrager hunden til at få den til at blive som den skal. Hunden har ikke valgt det!! Man bliver ked af og skuffet når det altid skrives negativt om disse hunde!! Træf vil være i Århus og tid kommer senere.. Håber der er mange der støtter om og dette!!

Hilsen en stolt Amstaffmor Tanya

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TRÆF Fitnesshunde.....
  • #2   20. sep 2008 2 ting :

1. Fitnesshunde *GGG*

2. Giver Chine 100% ret. Jeg sku ikke nyde noget af at være samlet med X antal såkaldte "fitnesshunde".

• #3   20. sep 2008 Det er da i hvert fald ikke min "fitnesshund" der skal deltage, så ville det ikke blive et bedre ry.

Hun ville ikke kunne kapere en masse hunde overalt og er ikke sikker på hvordan hun ville sige fra.

Hvis idioterne med deres potensforlængere bare kunne holde deres hunde i snor og respektere at mange muskelhunde bare ikke kan med så mange andre, se så ville der måske komme noget godt ud af det.

Kan godt forstå du gerne vil have at de får et bedre ry og det er en sød tanke, men har bare svært ved at se hvordan det skal lykkes.

Havde også engang selv den ide der, men det er for risikabelt og kan hurtig give bagslag.

• #4   20. sep 2008 jeg syens det er en dårlig ide at samle en kæmpe bunke hunde.. og så inviterer medierne.. er bange for at det ikk skaber et bedre ry for vores hunde..
    hvis jeg boede i nærheden kom vi ikke..

• #5   20. sep 2008 Fitness hunde??? Min tæve er da en engelsk staffordshire bull terrier.....

Syntes det er en meget dårlig idé.... Ikke noget jeg ville støtte op om... Og hvorfor kæmpe en kamp for at andre mennesker skal være vilde med vores hunde.... Indse nu, at de hunde har et dårligt rygte pga. nogle grimme episoder, og nogle dumme mennesker... Vi kommer det aldrig til livs.... Men det ødelægger ikke noget for mig og min tæve... Vi har da også mødt mennesker som har spurgt ind til, om hun ikke var sådan en kamphund osv.... Jo, den race er blevet brugt til kamp, men der er sku ikke meget kamphund over min hund, men det kan folk jo selv bedømme, når hun står og lægger op til leg, med Fru Jensens gravhund.... Jeg HAR aldrig oplevet sure miner eller noget.. Nok fordi jeg har indset at min hund er kendt som den farlige kamphund, Og jeg ikke sender dårlige signaler, når vi kommer gående og smiler, viser respekt ved at have min hund i snor osv.

Man må indse at når man anskaffer sig en hund som har et dårligt rygte, risikere mange at få sure opstød smidt i hovedet. Tag det med et smil, for, forhåbentlig er din hund ikke én af de hunde som har det rygte i medierne. Lad være med at spilde kræfter på medier og diverse journalister, det går bare galt en dag.

Dette er ikke et surt opstød smiley

• #6   20. sep 2008 Jeg må indrømme at negative kommentarerhører til sjældenhederne her, kan faktisk ikke huske at nogen har sagt noget grimt til Emma.

Selv på plejehjemmet hvor jeg arbejder er hun tit med og folk forguder hende.

Så det kun i medierne jeg hører folk sige noget og hører grimme ting.

• #7   20. sep 2008 Hvad er en fitnesshund?

Jeg så ordet for første gang for et års tid siden og betragtede det som endnu en omdøbning af kamphunderacer for at undgå at kalde en spade for en spade..

Første forsøg var muskelhunde, men nu lyder det heller ikke pænt mere.

Havde jeg en hund af disse racer, ville jeg ikke deltage - der skal ingenting til at bekræfte fordommene..

Kommentér på:
TRÆF Fitnesshunde.....

Annonce