Indlæser...
Sortering
Advarsel: Pas på stranden. Dette indlæg er "blot" skrevet, for at andre ikke skal havne i den samme ulykkelige situation som os. Vores fantastisk...
Generel diskussion
Oprettet:
12. sep 2004
Visninger:
1.006
Nu må det stoppe! Jeg anbafaler hermed at alle der har falske hunde skal slette dem nu! Vi kan simpelhen ikke have at alle bliver mistæ...
Generel diskussion
Oprettet:
16. aug 2004
Visninger:
688
nu stopper i sku!!!! Jeg er så træt af at høre om først den har fået 1 og den anden brokker sig over 2 kan vi ikke snart skrive om noget and...
Generel diskussion
Oprettet:
16. aug 2004
Visninger:
773
Nu stopper i sku!!!!! Jeg er så træt af at høre om først den har fået 1 og den anden brokker sig over 2 kan vi ikke snart skrive om noget and...
Generel diskussion
Oprettet:
13. aug 2004
Visninger:
785
Skal til hundetræning.... Hej jeg skal til hunde træningpå onsdag, for første gang med nala... Er lidt spændt på det har aldrig prøvet det før.....
Træning
Oprettet:
6. aug 2004
Visninger:
542
Aggresions problem Hej. Min hund er blevet meget aggresiv over for andre hunde de senere år. Den er 3 år nu og knurre og gør af hunde når ...
Generel diskussion
Oprettet:
3. aug 2004
Visninger:
207
vil i ikke være med til.? - vil i ikke være med til at vi hver i sær stemmer på mindst 10 udfordringer.? sys bare ikke at der er ret mange stemmer ...
Generel diskussion
Oprettet:
3. aug 2004
Visninger:
293
udfordringer!! Nu har jeg siddet og stemt på samtlige udfordringer herinde... det tager ikke vildt lang tid!! kan vi ikke godt begynd...
Generel diskussion
Oprettet:
29. jul 2004
Visninger:
235
Challenge Cup Finale Mange har henvendt sig til mig på den ene og den måde, for at spørge om Challenge Cup aldrig blev færdig. Og jo vi m...
Generel diskussion
Oprettet:
27. jul 2004
Visninger:
231
Hundetræf hej er der nogen der vil være med til et hundetræf.... inde i roskilde eller der i nærheden så kunne vi aftale et ti...
Træf og arrangementer
Oprettet:
17. jul 2004
Visninger:
542
Jeg vil gerne vide. Hej allesammen. Nu har vi jo talt så meget om alt mulig andet herinde end om hunde, så nu skriver jeg lige lidt om det...
Generel diskussion
Oprettet:
4. jul 2004
Visninger:
417
Søger han-hund til parring på sjælland Zita- billedet: til højre er en dejlig lidt sky tæve ( hun blev mishandlet som hvalp )- det er med tiden blevet bedre.....
Avl
Oprettet:
25. jun 2004
Visninger:
1.129
Hvad skal en hund kunne?? Jeg kom op og diskutere med min kæreste igår. Vi skal snart have hund igen, jeg har haft hund altid... 2 schæfer, en pu...
Generel diskussion
Oprettet:
9. jun 2004
Visninger:
744
Indstemnings-systemet er nu aktiveret På grund af de mange falske hunde har vi nu aktiveret indstemningssystemet ligesom på Heste.DyreGalleri.dk. Det betyd...
Generel diskussion
Oprettet:
29. maj 2004
Visninger:
362
Stamtavler, osv.?! HaY. Jeg har en hund der hedder Schaky. Der findes stamtavle på ham, men vi købte den ikke da vi købte Schaky. Det ærg...
Generel diskussion
Oprettet:
11. maj 2004
Visninger:
811

Annonce