{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.091 visninger | Oprettet:

Søger han-hund til parring på sjælland {{forumTopicSubject}}

Zita- billedet: til højre er en dejlig lidt sky tæve ( hun blev mishandlet som hvalp )- det er med tiden blevet bedre...

Hun er frisk, sød, kærlig og meget kælne.

Hun er snart 5 år og slank af bygning.
Hun er en bl. af en :
Schæfer, labrador, collie, resciver og en race mere ( kan ikke huske det ).

Hun er aldrig blevet oprdaget pga hendes skyhed.

Hun er med på de daglige ride ture med min fjordhest på 18 år snart. De har kendt hinanden i 5 år og de var begge to ikke vant til hver deres arter / racer - men begge manglede selskab.

Zita elsker børn -hunde... hun er stadig lidt sky når noget er fremmet for hende men hun " kigger " meget op til mig for om jeg kan sige :OK til det- så derefter giver hun sig.

Men gælder det min hest SilleMus- så ved hun at nu skal de lege eller ud på tur sammen også går hun noget så pænt i rabbaten på de små / store veje. Det er hun aldrig blevet opdraget til. Men hun ved åbenbart hvor hendes plads er...
Hun er derud over også en lille frækkert - og kan godt sætte vores 1,5 årigt lille hund på plads en gang imellem og alle tre hunde er tæver.....

Vil man vide mere- så skriv trygt.

Vi søger en han hund- som skal være :
Knyttet til familien.

Sød og ej bidsk.

Kunne lide andre hunde af alle racer.

Ligegyldigt om det er med / uden stamtavle.

Skal kunne lide små børn / andre dyr- såsom heste evt.- ingen krav vedr. heste.

Kærlig, trofast, sjov og gerne lidt halv fræk hvis det kan lade sig gøre.( det er hundene jo på sin egen spec. måde mere eller mindre. )

Må ikke gø for meget- og lave spektakel døgnet rundt.

Den skal være højere end en labrador race.

Send dit hunde billed til os på :

angela@post.cybercity.dk

Mvh. Arne og Mia


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger han-hund til parring på sjælland
  • #1   25. jun 2004 ja lucky er 7 år en flat se ham,... han er dejlig og opfylder alt det du har skrevet.- han gør hvis der kommer nogle og han er vist ikke meget højre ind en labrador....
    men jeg ved ik om mine forældre er med...... men hvis det er noget så skricv så kan jeg spørge dem..


  • #2   26. jun 2004 Til Christina.

    Ikke nødvendigvis - at bruge en labrador... Men den må ikke være under en labrador størrelse.
    Derfor skrev jeg sådan.

    Håber du forstår det lidt bedre nu.

    Mvh. Mia


  • #3   27. jun 2004 Hejsa.

    Ja da.. det er den-- hvorfor ?????

    Hvor kommer du fra- by og post nr. ???


  • #4   10. jul 2004 Hejsa

    Jeg ville bare sige at Golden Mascot (Morris Maskot) Opfylder alle dine krav...

    Bedækningen kan være gratis, hvis din tæve dog blot kommer hjem til mig når hun er i løbetid.

    Min hund er:
    Meget tilknyttet til familien, men elsker at der kommer folk og besøger familien. Han er sød og venlig og har aldrig bidt eller truet nogen. Han har været sammen med mennesker fra 0-75 år og har aldrig gjort nogen nået andet end at være venlig. Vi har selv kat og hest og fisk og chinchilla og har haft gæs, og mange andre dyr, og dem har han heller ikke nået imod. Han er kælig og trofast, for selv om han ser en tæve i løbetid, eller der er hul i hegnet, så løber han aldrig hjemmefra, da han føler pligt til at være hjemme og beskytte familien. Han gør aldrig, kun hvis man er oppe og skændtes og han ville have at man skal stoppe, hvis man leger med bolden ude i haven, kan han godt gø i ny og næ. Han er en pæn størrelse....

    Vi er lige glad og der er stamtavle på eller ej..... Det betyder ikke nået.

    Det skal lige nævnes at han skal til kåring d.7 august-04

    Mvh. Tina
    Min mail: Twandersen@post.cybercity.dk

    skriv hvis du er intresseret


  • #5   22. feb 2008 Har en utrolig flot labrador, utrolig kærlig. tjek ham.

Kommentér på:
Søger han-hund til parring på sjælland

Annonce