Forum kategorier

Vores hunde og deres sygdomme

Vores hunde og deres sygdomme

Medlemmer: 78
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Hunde og salt Min lille hvalp på 18 uger har været på bordet i dag og har "tømt" et lille bøtte med noget groft salt. Nu er han så be...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jun 2009
Visninger:
600
lungebetændelse og forkølelse hvordan er symptomerne for lungebetændelse og forkølelse hos hunde??
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jan 2009
Visninger:
1.485
håber dette er iorden?? jeg har lavet en markedsannonce, så ville bare lige lave et lille info inlæg så dem af jer der evt har lyst til at ta e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jan 2009
Visninger:
539
Hundebog: hund kend din krop Kopiret fra forum Skrevet: 12-01-2009 10:25:44 Har et FIF til os hunde ejer. Må jeg råde jer til at købe en bog...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jan 2009
Visninger:
2.389
Orm ? Liva har taget helt vildt på og har nu fundet ud af hun har orm , har bestilt ormekuren , så den får hun imorgen . har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2009
Visninger:
447
Kisel?? hej vi vil hører om der er nogen der har erfaring med produktet Kisel?? hvordan det virker osv?? vores hund har hd og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jan 2009
Visninger:
582
Så er det slut :/ Ja idag blev min hund så aflivet! Hun havde gigt i hendes ben. Hun var en rigtig god og dejlig hund men tiden var ind...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2008
Visninger:
431
GIGT ! Idag den 11 juli har min gamle hund på 12 år fået kostateret gigt i begge bagben! Hun er blevet opereret i behgge ben ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jul 2008
Visninger:
1.143
Et farvel fra Hot lady Hej alle sammen. Det er med et knus hjerte, at jeg skriver til jer. Mit dejlig vinunderlig lady kan desværre ikke...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. apr 2008
Visninger:
980
Honning som lægemiddel Hejsa Sad i aftes og så lidt Animal Planet sådan sidst på aftenen - og der var en udsendelse med dyreredningspatrolje...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. apr 2008
Visninger:
661
Hej allesammen vil i ikke hjælpe os vi er igang med vores første udfordring og mangler stemmer
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2008
Visninger:
529
HD og slidgigt hej..er der nogen der selv har en hund med HD og slidgigt. vi går og overvejer hvad der er bedst for vores hund. han er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. feb 2008
Visninger:
795
problemmer med ben? er der nogle andre herinde der har haft en hund der har været opereret i bagbenet for calve legsperthe? aner ikk om det...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jan 2008
Visninger:
563
Reklame ;o)) Vi prøver at puste liv i et forum om brugshunde. Her er seriøs snak om træning, avl osv men så ren hygge. Har I l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jan 2008
Visninger:
422
Rygproblemer! Hej :) Min hund Freja har problemer med ryggen! Når hun er på jagt og løber meget sker der noget i hendes rygsøjle....
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. nov 2007
Visninger:
687
seeee heeeer!!! hejsa... ja havde jo oprettet en gruppe der hed de sønderjydske muskelhunde, da jeg selv har en muskel hund, men der v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. nov 2007
Visninger:
533
SNØFT...OG HJÆLP.. jeg har en Rottweiler på 7 mdr . har lige opdaget for ca en halv time siden at hun har en knude oppe ved skulderbladet...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. okt 2007
Visninger:
1.050
opgivet-Allergi Luca har jo oksekødsallergi så selvfølgelig er jeg meget forsigtig med hvad han indtager.Han har også blevet behandlet ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2007
Visninger:
1.336
hejsa ved ikk om man må oprette et indlæg om en ny gruppe herinde... men har oprettet en ny gruppe som hedder de sønderjydske...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2007
Visninger:
496
hejsa ved ikk om man må oprette et indlæg om en ny gruppe herinde... men har oprettet en ny gruppe som hedder de sønderjydske...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2007
Visninger:
475

Annonce