Forum kategorier

Legekammerater i Odense

Legekammerater i Odense

Medlemmer: 67
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Nogle med små hunde (3-4 kilo)? Nogle med små hunde som kunne tænke sig og komme til lidt hyggedag på min bopæl indendørs? I kan tilmelde jer her o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. apr 2013
Visninger:
1.194
Nogle der er klar på noget hundeleg? (: Vi bor i Fraugde og her er massere af åbne områder lige i nærheden plus en lille skov (: Nogle der skulle have lyst?
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. feb 2013
Visninger:
504
cavalierhvalp søger legekammerater Jeg har en lile cavaliertæve på 8 uger som søger legekammerater gerne på hendes egen størrelse. Men store rolige hunde ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. maj 2012
Visninger:
401
leg i morgen d.7/1-12 Hej jeg vil høre om der er stemning for en lille gåtur eller lidt leg i morgen formiddag?
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2012
Visninger:
544
Kørekort-træning i Odense Har I set, at der starter Kørekort-træning i Odense i juni måned? (link fjernet) Det er træning som alle kan deltag...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. maj 2011
Visninger:
589
dyreskue pladsen? ja jeg har jo set der skulle være cirkus der ude snart. men er der nogen der ved om de er begyndt at stille op, eller ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. maj 2011
Visninger:
556
lege/gåtur i dag? er der nogen små hunde der har lyst til at gå tur og lege et sted i dag? vi er i forårskuller her hjemme så vi vil ger...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2011
Visninger:
617
Lege kammerat Hejsa Alle sammen, Hjælper li min mor lidt med og finde en lege kammerat til hendes hunde, (link fjernet) MVH...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. feb 2011
Visninger:
619
forkølet?? tror min noah er blevet forkølet, han nyser rigtig rigtig meget, og med kaskader af vand ud over det hele når han gør d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. dec 2010
Visninger:
597
Leg idag Hej alle i denne skønne gruppe :) Jeg tænkte på om der var nogle der ville med på Odense Dyreskues plads & lege eller ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. nov 2010
Visninger:
686
Ny gruppe på facebook Så har jeg lavet en gruppe for folk her på fyn & i odense som man aftale & lave træf, gåture & en masse snark. Bare ko...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2010
Visninger:
883
Facebookgruppe med hundetræf Hej alle sammen Ved ikke om jeg er den eneste der har det sådan, men jeg synes ikke rigtig jeg får noget ud af denne g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. sep 2010
Visninger:
783
Marslev Halløjsa, Nogen der har mod på og lege med os, Mojo er en Labrador mix med fart over feltet ;) dog kun ½ år, men ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. sep 2010
Visninger:
470
så, nu skal der leges.. :) vi bor i odense nø, men er mere end villige til at hoppe på en bus for at komme ud og lege.. men ellers bor vi lige omk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. aug 2010
Visninger:
680
Kat fundet i Odense Nø Jeg håber der er nogle af jer herinde der kan hjælpe. Nu har der de sidste 3 dage været en stor killing her. Den sov...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jul 2010
Visninger:
672
Legekammerater søges :-) SØ Hej med jer. Imorgen overtager vi lille bailey efter en veninde der ikke kunne overskue ham mere. Han er ti uger og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2010
Visninger:
586
Hundeleg i Odense Hej alle i søde hunde & hundeejer :) Jeg & en veninde har nu snakket om & tage i en hundeskov, så aftalte med hende & ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jun 2010
Visninger:
633
Søger legevenner i Odense SØ Jeg har for nylig fået hund, og går derfor mange lange ture i de grønne områder omkring Blangstedgård hvor jeg bor. Vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. maj 2010
Visninger:
808
små hvalpe/hunde odense Min lille cavalierhvalp på knap 9 uger søger nogle søde små og rolige legekammerater. Gerne hvalpe, men alle små hunde ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. maj 2010
Visninger:
1.579
Hvalpeleg - mødes i Odense? Hej er her nogen, som har lyst at mødes en fast ugedag? Kunne mødes i hundeskoven i Blommenslyst eller her i skoven i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2010
Visninger:
1.021

Annonce