Forum kategorier

Myndegruppen

Myndegruppen

Medlemmer: 76
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
søndag d. 16. marts Bernstorffsparken. Vi mødes igen, kl.11 ved ridebanen i Bernstorffsparken. Synd der ikke er flere der har lyst til at lægge vejen forbi, h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. feb 2008
Visninger:
465
Hurra - Hurra - Hurra Geisha har fødselsdag. Hun bliver 3 år. http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=37825 Send hende lige e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. feb 2008
Visninger:
544
Skotsk Hjortehund Nu er den skotske hjortehund også med i HG. Arnold føler sig lidt alene, er der mon andre her?
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2008
Visninger:
979
Hej alle Tak for invitationen til Mynde gruppen, jeg er ny her og vidste ikke der fandtes en side for os. Jeg håber jeg kan få n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. feb 2008
Visninger:
435
Mynde-træf i Bernstorffsparken Så mødes vi igen til en dejlig gåtur med alle vores glade hunde. Det er fortrinsvis mynder, men alle andre racer er sel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2008
Visninger:
1.040
En muteret whippet Har I set denne whippet? Jeg har ski helt ondt af den. Jeg håber dælme ikke at der bliver avlet på den :-S http://...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jan 2008
Visninger:
835
RIGTIG GODT NYTÅR kÆRE ALLE Rigtig godt nytår til jer alle og jeres 4-benede venner! Mange hilsner Pia
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jan 2008
Visninger:
499
Nervøs.... Gode råd søges... Thea er en ret nervøs hund og jeg har gjort meget for at gøre hende tryg i alle tænkelige situatio...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. dec 2007
Visninger:
1.207
Duer denne til whippet? Jeg sidder og spegulerer på om denne her jakke duer til en whippet? Er der nogen af jer der har erfaringer med denne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. dec 2007
Visninger:
817
Mynde gåtur søndag d. 16. nov kl.11 i Bernstorffsparken. Vi går ca. 2 timer, med en kaffe pause undervejs. Har du lyst, så kom endelig med dine mynder :-...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. dec 2007
Visninger:
519
Silken Windhound...? http://www.dogbreedinfo.com/silkenwindhound.htm Nogle der kender denne mynde..? Har aldrig hørt om den før idag, og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. dec 2007
Visninger:
1.142
Mynde udfordring..! Er der nogle mynder der er friske på at udfordre Neala..? Tænkte det ville være sjovt at være sikker på at det var en ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. nov 2007
Visninger:
391
Dækkener til mynder... Theas opdrætter laver dækkener.... www.terelli.net Han syr dem efter mål og det er kram. Kvaliteten er helt i top. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. nov 2007
Visninger:
981
Stemmerunde Mynderne har brug for hjælp i udfordringerne, er der nogen der vil være med til en stemmerunde?
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. nov 2007
Visninger:
454
Mynde-gåtur søndag d. 11/11-07 kl.11 Hej. Som vi har gjort det før, mødes vi med vores mynder i Bernstorffsparken, søndag d. 11. nov. kl. 11. Vi går en ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. nov 2007
Visninger:
491
Skal vi rotte os sammen? Jeg indrømmer at jeg er barnlig og plat nu, men jeg er død træt af at mynderne altid skal "sables". Vi ( min mor o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. nov 2007
Visninger:
656
Spørgsmål ang whippet. Hejsa Mynde-folk. Tusinde tak fordi jeg må være med i mynde gruppen, selvom jeg endnu ikke selv har en af slagsen :...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. okt 2007
Visninger:
5.419
Whippetløb i dk? Ja vi har siddet og snakket om at det kunne da være sjovt at se et whippet løb, og måske deltage i et en dag. Men er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2007
Visninger:
439
Spørgsmål om irske ulvehunde Jeg opdagede lige ved et tilfælde, at de irske ulvehunde ikke er med i myndeklubben. Er der nogen af jer der ved hvo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. okt 2007
Visninger:
551
Medfødt hjertefejl Jeg har netop fået den triste meddelelse at vores italienske mynde Charlie har en medfødt hjertefejl. Ih, hvor det ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. okt 2007
Visninger:
1.293

Annonce