Forum kategorier

Myndegruppen

Myndegruppen

Medlemmer: 76
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
FCI Euro Sighthound Weekend Hej myndefolk :D wow, det er godt nok en død gruppe vi har her xD Er der nogen af jer der kommer til udstilling p...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2015
Visninger:
673
Overfølsomhed Min borzoi på 1 år klør sig forfærdelig meget i pelsen. Det har stået på gennem længere tid, men jeg har troet, det var...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. sep 2013
Visninger:
812
Hoppe over hegnet? Hej myndefolk :) Jeg får en borzoihvalp her om 2 måneder og skal til at tænke på indhegning af grund. Hvad har I af er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. sep 2012
Visninger:
578
fodervært/delejer søges På mandag får vi en 10 uger gammel whippet tæve hjem der er guddommelig smuk og klart en udstillingshund i topklasse. H...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2012
Visninger:
1.607
MYNDESKUET! som nogen ved, har det været vanskeligt at få myndeskuet til at fungere.... Sidste sommer var der lagt LC konkurrence ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2012
Visninger:
680
Lure Coursing konkurrence http://www.myndeklubben.dk/index.php?OpenPage=coursing%2Fkonk.html Hvem skal med? d. 15 juli 2012 i Nørresundby ved Ål...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2012
Visninger:
567
hjælp til valg af sele til hvalp Jeg sidder og leder og leder på nettet efter en sele til en Azawakh hvalp... Den skal være blød og behagelig, og samti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jan 2012
Visninger:
1.079
Fede whippet-dækener!! Hej alle sammen =) Da det nu er ved at blive efterår og koldt i vejret tænkte jeg at jeg ville dele dette fund med jer...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. nov 2011
Visninger:
793
Slettede emner Der er forsvundet en del emner på det sidste her i gruppen - hvordan kan det være?
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. sep 2011
Visninger:
496
supergod engelsk artikel :) http://www.azawakh-czech.estranky.cz/en/articles/about-the-azawakh/character-and-education.html en ualmindeligt godt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. aug 2011
Visninger:
512
LC Video Jeg har uploadet en video, vi optog fra weekendens Lure coursing konkurrence
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. aug 2011
Visninger:
1.448
Whippet - hvordan med andre hunde og hvor lydig? Hey whippetfolk ;) Jeg er interesseret i whippets og vil gerne høre hvad jeres erfaring er, med whippets. Hvordan...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2011
Visninger:
2.722
Udstilling i køge d.19 Er der nogen af jer der kommer og udstiller i Køge d.19/3-11?? Jeg skal ned og kigge på Salukier, men tænkte at det ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. mar 2011
Visninger:
990
Ny whippethvalp oprettet Så har vi endelig fået vores lille guldklump hjem! Hun er utroligt sød og er hurtigt faldet godt til =)
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. feb 2011
Visninger:
848
3-4 HA'ere søges til gruppen Denne gruppe mangler 3-4 medlemmer, som vil hjælpe med at invitere nye medlemmer, samt godkende nye medlemmers ansøgnin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. feb 2011
Visninger:
620
Sprunget korsbånd Wilson har haltet en del, men da han er blevet opereret i en negl og ikke hat støttet på det ene forben, har det været ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jun 2010
Visninger:
1.301
myndeskuet 2010 Hvem herfra kommer i år? Er sikker på det bliver mindst ligeså hyggeligt som altid:-) www.myndeskuet.dk
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jun 2010
Visninger:
639
Randbøldal Hvem kommer til Randbøldal i år?
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2010
Visninger:
519
Sele til Whippet Hvad bruger I? Wilson havde en Hurtta Y-sele, men han vokser jo en del, så nu skal jeg ud og købe en ny. Synes ikke ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. maj 2010
Visninger:
765
Første løbetid - hvornår? Liva fyldte 1 år d 19 april, og har endnu ikke haft sin første løbetid - er der nogle kloge hoveder der ved om det er n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. maj 2010
Visninger:
853

Annonce