Forum kategorier

Kolding, Vejle, Fredericia m.m.

Kolding, Vejle, Fredericia m.m.

Medlemmer: 104
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Hundetræning Fredericia Hej. Er der nogen der kender steder for hundetræning i Fredericia for en 8mdr hvalp? Kan det passe der er noget i Hanne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. feb 2013
Visninger:
2.775
legekammerater søges Nogen som har lyst til at mødes og lege sammen ??? har fået mig en Aussie hvalp og hun er nu 11 uger som godt kunne tæn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. dec 2012
Visninger:
841
Hundeleg Lunderskov Er der mon nogen fra lunderskov området, som kunne tænkesig at lege med vores to hunde Charlie og Noeli?
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2012
Visninger:
497
Hunde leg i Kolding, for små hunde Hej jeg har en sød og fræk lille han mops på fire måneder. Så altid er frisk på leg, nogen der kunne være frisk på at m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. okt 2012
Visninger:
1.186
frisk fisk gives væk. Hej. Har to store friske ørrede . De gives til folk der vil spise dem el evt kan bruge dem til deres hunde.. de er i fr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. aug 2012
Visninger:
1.018
Hvalpeleg? Hejsa jeg har en lille fransk bulldog hvalp på 9 uger, og jeg vil rigtig gerne give hende nogen gode oplevelser med and...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jul 2012
Visninger:
1.350
Link til Hundeskoven Fredericia :) Her er linket til Hundeskoven Fredericia på FB det er åbenbart ikke alle som kan finde den... det FB har sit eget liv n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. feb 2012
Visninger:
608
Gruppe på FB - hundeskoven jeg har oprettet en gruppe på FB som hedder Hundeskoven Fredericia Tænkte at så kunne man skrive der ang. et evt. mø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. feb 2012
Visninger:
660
Hundeskoven idag lørdag d. 18 kl 15?? Vi er nogle stykker som mødes i hundeskoven i Fredericia idag kl. 15.00
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. feb 2012
Visninger:
485
Gratis hundedag Nogen der skal med til gratis hundedag ? https://www.facebook.com/events/192105680896662/
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2012
Visninger:
477
Leg i Fredericia klokken 3 :) Er der nogle som vil med ned i hundeskoven i Fredericia idag her klokken 15:00? Jeg tager Jensen med og vi er friske på...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. feb 2012
Visninger:
561
Tæve søges til leg Hejsa alle :) Nogen der ligger inde med en glad, venlig og energisk stor tæve som elsker leg? Så har jeg lige han hund...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jan 2012
Visninger:
584
Lege kammerat søges til min han hund (: Hej! (: Søger en hun hund der gerne vil bruge lidt energi med min hund. Kommer fra vejle (:
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. dec 2011
Visninger:
907
Hundeskoven, Fredericia? Er der nogle som kunne tænke sig at komme med ned i hundeskoven imorgen eftermiddag klokken 14:00 så vil jeg tage Jense...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. nov 2011
Visninger:
716
26 eller 27 nov, fredericia Hvis nogen kunne være interesseret i leg næste weekend enten den 26 eller 27nov, vil vi gerne lægge mark/eng til, hvor ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. nov 2011
Visninger:
499
Hundeskoven i Fredericia Nogle der er friske på en tur i hundeskoven senere I Fredericia? :) Jensen & jeg er frisk!
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. aug 2011
Visninger:
603
træf i hedensted. mellem vejle og horsens.. hejsa alle I som kunne tænke jer lidt hundehygge i morgen D. 20 Aug. er velkommen... vi starter kl. 10 - 10.30 men ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2011
Visninger:
899
Nogen der vil lege søndag i Vejle? Hej. Nu er vi endelig flyttet til Vejle og mangler en eller flere legekammerater til Leopold.. Derfor ville vi lige h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. aug 2011
Visninger:
676
Ødis ? Hej, Er der andre her i gruppen fra Ødis eller deromkring :-) ? Vi har pt 2 bull terrier hvalpe på 11 uger som ge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. aug 2011
Visninger:
757
Dyrlæge Hej Hvilken dyrlæge i Vejle er god? Vi kommer jo til at skulle finde en ny, når vi flytter, så det er godt at være lid...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jul 2011
Visninger:
630

Annonce