Forum kategorier

Hundesitter

Hundesitter

Medlemmer: 164
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Er blevet hundesitter ;) jeg er blevet hundesitter for en hund på næsten 13 år, det er en cairn terrier som hedder Bobby.. jeg har passet hanm n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. feb 2008
Visninger:
366
hjæper gerne med jeres hunde (: jeg kan tilbyde at passe jeres hund/hunde hvis i ikke er hjemme eller lignende (: . kan gå tur med dem, lege og nusse...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. feb 2008
Visninger:
478
tilbyder pasning af hund( århus) Jeg er en pige på 14½ år og har en dejlig schæferdreng på 4 år ;) Jeg er klar på en udfordring da jeg har trænet vores ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jan 2008
Visninger:
1.296
Pasning søges under Roskilde festival Jeg går igang i god tid med håbet om at finde nogen der vil passe mine 2 passer mens jeg er på roskilde festival, fra c...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jan 2008
Visninger:
404
pasning tilbydes. har du en travl hverdag, kan jeg tilbyde at passe din hund, ( hjemme ved dig selv), gå tur, hygge med den osv. vil dog ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jan 2008
Visninger:
1.154
Frivillig hundesitter - Århus. Hej. Jeg vil bare melde ud at jeg flytter fra Sverige til Århus pr. 1. dec og jeg melder mig som meget fivillig hund...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. nov 2007
Visninger:
1.719
Hundepasning hver dag i kbh Jeg søger en hundesitter i kbh, vi bor selv i Ishøj og er blevet meget upopulære blandt vores naboer som nu vil have sm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. okt 2007
Visninger:
563
Søger lejlighedsvis hundesitter i KBH Min hund er en steriliseret tæve på størelse med en kat(6,5 kg) men har et løvehjerte og elsker at ligge i skødet samt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. okt 2007
Visninger:
1.150
Hundeluftning/pasning Hej ! Jeg er en 18-årig pige fra Frederikshavn. Jeg vil meget gerne lufte din hund, evt. passe den (i hundens eget hje...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2007
Visninger:
982
Skal din hund passes? Hej, jeg er en pige på 12 år som kender meget til hunde. Jeg vil meget gerne gå tur med din hund og du bestemmer hvor l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jun 2007
Visninger:
1.380
jeg kan passe alle børnevenlige hunde i jylland. Bare ikke på en og samme tid. Så hvis der er nogen der mangler et sted til sin hund,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. maj 2007
Visninger:
904
Nordjylland -pasning søges Velkommen til nordjylland ss Skriv jeres postnummer og by som emne og derefter hvad i søger...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. maj 2007
Visninger:
554
Hvem er vi? Hejsa...jeg er efterhånden ved at ha oprettet et par grupper og skrevet det her et par gange gg så I kan læse om mig in...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. maj 2007
Visninger:
740

Annonce