Forum kategorier

Hundesitter

Hundesitter

Medlemmer: 164
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Pasning nær Herning og Billund søges Jeg søger pasning..Se annoncen for mere info http://www.hundegalleri.dk/marked/andre-ydelser-/99395-pasning_soeges
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. mar 2014
Visninger:
442
Hunde pasning i Sønderjylland søges Hej HG Da jeg står og (MÅSKE) skal på ski ferie først i februar næste år, ville jeg se om jeg kunne finde noget pasn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. dec 2012
Visninger:
1.238
Pasning til chihuahua søges nær 6300! Hej HG (Hvis den ikke må postes her sletter jeg den naturligvis) Da min søde og gode hundesitter til min chihuahu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jul 2012
Visninger:
878
Hundepasser djursland/Østjylland? Lille hund Hej alle:) Vi står nogen gange og mangler pasning til vores hunde eller bare en af dem. Vi har tre dejlige små tæ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jun 2012
Visninger:
588
Feriehjem søges til to huskydamer Vi er de glade ejere af to huskydamer på hhv. 3 år og knap 1 år. Ind i mellem har vi brug for at tage på tur eller fer...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. maj 2012
Visninger:
501
Hundepasning Nordjylland Hej alle sammen Vi er en stille og rolig familie bestående af undertegnede på 24 år, min kæreste på 29 år, vores 2 ka...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2012
Visninger:
3.096
Pasning af Husky Hej folkens. Jeg håber det er ok jeg poster det herinde. Jeg står i den situation at jeg er i udlandet på praktik. Da...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. sep 2011
Visninger:
766
Pasning søges vestjylland Hej med jer. Nogle der kan hjælpe med weekendpasning i vestjylland i ny og næ? Det drejer sig om min lille mopse...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2011
Visninger:
618
pasning af 2 hunde i weekenden.. jeg mangler virkelig en der vil passe mine dejlige hunde her i weekenden. havde ellers en aftale med en veninde, men de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jun 2011
Visninger:
1.274
Gensidig pasning Har dværgpinscherblanding på 6 år, og ønsker gensidig pasningsmulighed på sjælland. Gerne lille hunderace og max hund p...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. maj 2011
Visninger:
1.065
Pasning m.m i nordjylland Jeg er en super frisk pige på 25 år, som bor lidt udenfor Skørping i en lille by Hellum. Her bor jeg sammen med min kær...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. apr 2011
Visninger:
1.188
Pasning omkring Herning/Billund. Vi står og skal udenlands lørdag d 11. til tirsdag den 18. Vi skal flyve tidligt lørdag formiddag og er hjemme igen tir...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jan 2011
Visninger:
737
hundepension nytårs aften hej alle sammen. er der nogen herinde der kan anbefale et godt sted til mine to hunde nytårsaften, i hele weekenden :(...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. okt 2010
Visninger:
621
Fast passer Roskilde/Holbæk Hejsa. Jeg søger en fast passer til mine to hunde, Mickey og Laddie ved ferie, lange arbejdsdage, når "lokummet bræ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2010
Visninger:
1.085
Hundepasning vestsjælland tilbydes Jeg tilbyder mig selv, mit hjem og min familie som sitter for din hund :-) Din hund vil være i centrum, en del af vo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. aug 2010
Visninger:
2.124
Hundepension/lufning Hej alle.. Jeg starter muligvis op som hundepension/ lufter. Dette er for at se om det kan køre lidt rundt her på lande...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. aug 2010
Visninger:
2.080
pasning af labrador blanding Vi står og skal på ferie i 14 dage, og ved ikke hvad vores lille Molly skal. Vi har 1400 kvmt indhegnet have, og nabo d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2010
Visninger:
1.072
pasning af amstaff tæve D. 20! vi står desværre i den uheldige situation, vi skal på ferie søndag den 20-6 og den ene af vores hundepasser er nu sprun...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jun 2010
Visninger:
884
Passe cocker sønderjylland Hej alle :)) Jeg skal på KSS udstilling her i weekenden med min mops. rigtig ville jeg bare tage min cocker med som ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. maj 2010
Visninger:
579
Pasning og hundeleg, Århus Hej alle sammen. Coda er inde i en periode hvor hun ikke vil gå tur og derfor møder vi jo ikke så mange hunde. Så vil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. maj 2010
Visninger:
1.024

Annonce