Forum kategorier

Hundeleg i Vejle

Hundeleg i Vejle

Medlemmer: 11
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Ny administrator Hej alle. Vi er her i sommeren flyttet til Grindsted hvilket er et stykke fra Vejle, så derfor skriver jeg for at hør...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jul 2013
Visninger:
361
Ny administrator Hej alle. Vi er her i sommeren flyttet til Grindsted hvilket er et stykke fra Vejle, så derfor skriver jeg for at hør...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jul 2013
Visninger:
489
Vili lege?? Det er altså lidt sløvt det her.er der slet ikke nogle af jer der har lyst til at mødes til leg? Eller gåture? :) Po...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jul 2013
Visninger:
405
Hundeleg, nu skal det være! Hej alle :) Så er maggie ved at være færdig med sin løbetid, og hun savner simpelthen sådan at lege! Så er i klar på...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2013
Visninger:
1.121
God Sommer :) Hey alle Det er ved at være længe siden vi alle har været samlet. Jeg ved at i sommerperioden har man tit en masse t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jun 2013
Visninger:
504
Hundeleg Hej alle sammen Vi syntes at det er gået lidt i stå med vores ugentlige Hundeleg. Hvilket vi syntes er rigtig ærgerlig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2013
Visninger:
1.352
Diskutere om ændring af dag. Hej Alle sammen. Jeg tænker om vi skulle finde en anden dag at gøre dette på? Da der ofte er folk som ikke kan (inklu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. maj 2013
Visninger:
499
Legestue d. 24.april Hej hundevenner Hvordan ser det ud på onsdag, er der stemning for at mødes? Hvis der er god tilslutning er vi absol...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2013
Visninger:
427
Hundeleg D. 17 april Hej alle sammen. Hvordan ser det ud med hunde leg idag? (; Jeg syntes da helt klart vi skulle tage i skoleskoven i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. apr 2013
Visninger:
377
I dag Jeg holder Emmie hjemme i dag. Hun har fået øjenbetændelse og der er ingen grund til at få det spredt til de andre. Ha'...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. apr 2013
Visninger:
818
Nyt medlem Hej alle. Så har vi fået endnu et medlem. (: Hun hedder Christina og hun har en lille fin coton de tular.(staves?) ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. apr 2013
Visninger:
988
10 april Hva´ så venner . Er der nogen der gider lege i morgen ??
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. apr 2013
Visninger:
621
Endnu en legekammerat. Hej alle sammen . Så har vi fået endnu en legekammerat. (: En lille Border Collie. Så vi glæder os til at møde de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. apr 2013
Visninger:
559
Leg . 3 April Hej alle hundevenner., Er vi friske -raske og glade igen, og Klar til at mødes onsdag? Og hvis ja - hvor skal ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. apr 2013
Visninger:
535
Onsdag d. 27.3. Jeg ved ikke om I har aftalt noget til i dag, men jeg har en slem hovedpine i dag så jeg kommer ikke. Håber vi ses næst...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. mar 2013
Visninger:
387
Sjov i sneen - 20 marts Tak for et dejligt møde. Skønt sted hvor hundene rigtig kunne strække ud :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. mar 2013
Visninger:
618
Legestue d. 20. marts Hej hundevenner Jeg vil høre om vi skal lave en aftale om at køre ud til luftepladsen ved skoleskoven på onsdag? Vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. mar 2013
Visninger:
1.150
hundeleg Hej er der nogen der ved hvornår der er hundeleg igen
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2013
Visninger:
852
Ingen afmelding Heej alle sammen. Vi håber i havde en rigtig hyggelig dag igår. Vi er meget kede af ikke at have meldt fra, vi har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. mar 2013
Visninger:
514
Lege stue 13 marts. Hvad blev vi enige om med i morgen. Var det et andet sted vi mødtes. Vi har brug for et lift hvis der er langt væk :-)...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. mar 2013
Visninger:
450

Annonce