Forum kategorier

Super Shibaer

Super Shibaer

Medlemmer: 45
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
afferinger med at kastrer en han shiba hej alle sammen. jeg har alvorligt brug for råd. jeg har en shiba som er over 2 år gammel. shiba er jo en race ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. sep 2014
Visninger:
774
shiba møde ?:) hej alle sammen :) er der nogen shiba hunde og mennesker som kunne tænke sig at mødes i bedsted skoven vi har en lække...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. feb 2014
Visninger:
487
Trænings form Hej ville høre om nogen af jer går til lydighed agility eller rally ? Og hvordan synes i det går nu når shiba ikke er d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. okt 2013
Visninger:
447
Shiba til salg på marked på hundegalleri Faldt lige over denne annonce. Jeg troede ikke der var shibaer i DK uden tavle og tilbagekøbsaftale? naive mig ... :) ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. sep 2013
Visninger:
1.005
Jeg overvejer at klippe min shiba... Mit problem er at Zena er blevet steriliseret, og det har selvfølgelig medført lidt kuk i fældningen - eller det vil si...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2013
Visninger:
1.459
PELS Hej . Jeg har en shiba . Han er begyndt at tabe meget pels. Og ja baby pels og vinter pels skal naturligvis af men ja ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jun 2013
Visninger:
1.533
Shiba Træf 2013 Så er det muligt at tilmelde sig årets Shiba Træf :-) Se mere på www.shiba.spkhund.dk
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. maj 2013
Visninger:
2.431
shiba udstilling hej :) er der en hvalpe udstilling kun for shiba ? en shiba klub ?? vil gerne prøve og have min til udstilling :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2013
Visninger:
657
lille shiba hjælp. hej alle skønne shiba ejer. jeg har en shiba han er et år gammel men jeg synes han er meget lille af hans aldre. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2013
Visninger:
2.723
kemisk kastrere? hej alle i dejlige mennesker derude :) jeg har brug for råd af jer jeg har en shiba som er et år gammel jeg går meg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. apr 2013
Visninger:
1.376
Shiba drengen Kiyoko på 5år søger nyt hjem http://www.spidshundeklubben.dk/ANNONCER/voksne_hunde.htm
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jan 2013
Visninger:
478
findes der en "lømmel" alder eller teenageperiode? Hej alle i gruppen. Ville bare lige høre jeres mening/erfaring. Aikou er min første shiba hund og hun bliver 11 mdr ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. okt 2012
Visninger:
2.580
Useriøs opdrætter? (link fjernet) Dette skulle vel ikke være det kuld, hvor mor-hunden kun var 8 mdr? Det blev diskuteret herinde i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2012
Visninger:
1.329
Shiba fundet på FYN ...nogle der savner sin Shipse??? http://www.hundegalleri.dk/forum/generel-diskussion/518905-fremlysning_hund_fundet_noerre_aaby_fyn Bliver indleveret...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jul 2012
Visninger:
682
Hvem er den ældste nulevende Shiba i DK??? Jaa som overskriften lyder...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jul 2012
Visninger:
1.210
Shibaen Madeleine Har I set at Shibaen Madelein søger nyt og blivende hjem? http://www.hundegalleri.dk/marked/hund/76832-shiba_madelei...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jul 2012
Visninger:
628
Som tiden går. Ja så blev cosmo 12 år, hvor er tiden blevet af. 12 år med humor, latter, fustration,respekt, tillid (og mangel på sa...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2012
Visninger:
1.205
Mænd søges... (lyder kinky - men det er det altså ikke) .. jeg søger mænd i alle aldre til at komme og klappe Maddie (14 uger), da je...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. maj 2012
Visninger:
811
udstilling aalborg søndag Er der nogen der skal udstille ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. maj 2012
Visninger:
413
Shibatræf 2012 Så er der nyt om Shibatræffet 2012 til september på Fyn! Læs mere på: www.shiba.spkhund.dk (klik på linket på forsi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. maj 2012
Visninger:
935

Annonce