Forum kategorier

Hundegalleri.dk ©

Hundegalleri.dk ©

Medlemmer: 978
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Familie journalen?? Hej alle. Jeg har fået at vide, at min hvalp + hele familien skulle være med i familie journalen fra denne uge. Prob...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. nov 2010
Visninger:
691
Wolfsblut Hej alle :) Er der nogen derude på HG, der ved hvor man kan bestille nogle prøvepakker af de forskellige wolfsblut v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. nov 2010
Visninger:
443
Amerikansk Pitt Bull Terrier En lille race-oplysningsvideo - om én af de misforståede hunderacer :) http://www.youtube.com/watch?v=8Jh2_2z92mw ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. nov 2010
Visninger:
605
Hund med til Sverige. Hej i kære mennesker herinde :) Jeg ville høre om der nogen af jer der ved hvad der skal til før jeg kan få min Amst...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. nov 2010
Visninger:
1.106
HJÆLP min ven er forsvundet. Min ven Brian Ingvartsen er forsvundet. Meldt savnet ved politiet siden kl: 20 i går. Den sidste ledetråd vi har fået e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. nov 2010
Visninger:
1.020
Hjælp, min hund hoster. Nu ville jeg lige søge lidt herinde inden vi kørte til dr. dyr :) Min franske bulldog hoster, men mest når han ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. nov 2010
Visninger:
2.930
polo'er altså.. jeg aner simpelthen ikke hvordan.. men Gilbert har altså fået fat i en pakke polo (de der mint nogle), tror kun...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. okt 2010
Visninger:
517
vaalg a hund,.? mig og min kærste over a få hund.. han vil gerne ha en sebirian husky, vil jeg os rigtig gerne, men sys det er en stor ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. okt 2010
Visninger:
860
hjælp min hund på 9år heeij min hund oswald på 9år er begyndt af tisse indenfor om aften inden han ska ligge i sin kurv/sengen også tisser ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2010
Visninger:
560
øv svulst Holly min beagle har fået en svulst ved øret, heldigvis var det ved flappen, så den er nu bleven fjernet og nu går man ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. okt 2010
Visninger:
671
Lulu har mærkelige ben? Lulu's ben er ret mærkelige? de ligner nærmest krage ben. de bugger ind ad, og det er kun på forbenene. hun har ikke...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. okt 2010
Visninger:
1.213
Mangler en hundesitter d. 30.-31.okt. Hvor finder jeg lige en sitter til Cinda et døgnstid i weekenden i uge 43? Jeg har oprettet mig på hundesitter.dk, men...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. okt 2010
Visninger:
706
Foder til salg Jeg har to sække Royal Canin hypoallergi foder til salg, prisen er per sæk. Normal pris 670. Nu kun 400
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2010
Visninger:
513
HJÆLP!! Min hund HADER at køre i bil!! Hej alle :D min lille labrador forme1 piver helt vildt når vi køre i bil. Det er ike til at holde ud nåh hun skal med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2010
Visninger:
5.010
sur lille mops For ca en uge siden blev Gilbert "overfaldet" af en stor schæfer, der skete heldigvis ikke andet end andet lige fik fat...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. okt 2010
Visninger:
1.135
Rød plet på penis :/ Hej folkens.. Min veninde opdage idag en rød plet/ring på min hunds penis.. Det ligner den er farvet på med en rød t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. okt 2010
Visninger:
2.491
parring ville lige høre om der var nogen af jer der havde erfaring med hvor tit det 'lykkes' en tæve at blive drægtig selvom hu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2010
Visninger:
837
kost til hunde med gigt. Vil herigennem forhøre mig om der er nogen der har erfaring med hvilken kost der er bedst til hund med gigt i benene.ev...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. sep 2010
Visninger:
1.181
bortgives hej alle sammen Har en masse der bortgives/byttes helt nyt strygejern byttes for 1´pak smøger 4 stk dvd film ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. sep 2010
Visninger:
1.431
godmorgen alle sammen hvad skal i lave idag med jeres dejlige hunde
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. sep 2010
Visninger:
978

Annonce