Forum kategorier

Udstillere i DKK

Udstillere i DKK

Medlemmer: 352
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Tjekkiet udstillinger ?? Nogle der lige ka svare mig på hvordan det er m certer i Tjekkiet ? :) er der CERT i hver klasse !? :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2016
Visninger:
752
Overnatning hårlev Hej, Er der nogen af jer herinde der kan anbefale et sted at overnatte med hund i næste weekend tæt på hårlev? Har k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. sep 2015
Visninger:
389
ringtræning tirsdag kl 19 i nordsjælland Ringtræning i vejby. Alle racer er velkomne 35kr pr gang. læs mere på dansk terrier klub hjemmeside under kreds 3 ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. apr 2015
Visninger:
540
Cert i hver klasse Er der nogle garvede udstillere der ved hvilke lande, der har certer i hver klasse? -og hvor mange certer man skal have...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. feb 2015
Visninger:
374
Udstillingsline til Grand danois Hej :) Jeg står og mangler en gode udstillings line. så jeg søger en line der er kraftig, og som ikke knækket da...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2015
Visninger:
1.333
Racevinder Hejsa Nogle der kan hjælpe mig med et par spørgsmål .... Vi kommet til snak om er der noget der hedder racevinder i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. nov 2014
Visninger:
739
Før og under udstilling Hej Jeg står og overvejer at melde til mit første skue med min hundebasse. Jeg har aldrig udstillet hund. Men ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2014
Visninger:
1.294
CACIB/ res. CACIB Hejsa :) Jeg har lige et par spørgsmål omkring CACIB, mon der nogle her der kan hjælpe mig med dem :) - Min hund...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. sep 2014
Visninger:
898
Udstillingsresultater på Hundeweb? Er der nogen der sådan cirka ved hvornår resultaterne fra specialklubberne kommer på hundewebben? Udstillingen var den ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. aug 2014
Visninger:
635
Ny Hej Jeg har aldrig haft en racehund før og tænkte jeg gerne ville udstille lidt :) Jeg aner ikke hvordan man træ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. apr 2014
Visninger:
906
Show of Winners - Livestream Så er det lige om lidt det går løs ved årets Show of Winners :) Jeg er ikke selv med i år, men min veninde skal gå juni...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2014
Visninger:
851
Så fik vi reserveret en ''lille'' hvalp Ja som overskriften lyder Så fik vi reserveret os en fin ''lille'' hvalp. Så nu må det nye år ellers godt se at bl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. dec 2013
Visninger:
643
Grooming taske Vis mig jeres grooming taske, jeg leder efter en, gerne en man kan få broderet på, synes jeg har set en et sted men kan...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. nov 2013
Visninger:
2.425
De små fif Var i dag til udstilling i Hobro. Udstillingen foregik på et hal gulv og var derfor glat for min hund at stå på. ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. okt 2013
Visninger:
1.456
Ringtræning nær Karup Hej allesammen Jeg leder efter et sted i nærheden af Karup hvor der er ringtræning? Slut november får vi forhåbentl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2013
Visninger:
669
Nordisk champion? Hvad er det helt konkret der skal til for at blive nordisk champion? Jeg synes jeg har ledt og led på nettet, uden hel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. sep 2013
Visninger:
1.231
udstilling i Sverige. Jeg har endelig taget mod til mig og sammen med nogle andre har vi tilmeldt os til Udstilling i Helsingborg på Sofiero ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. sep 2013
Visninger:
1.919
udstillings resultater Varde 24-25/08-2013 Hey alle. For jer der var i Varde hvordan gik det jer. Cooper fik sit første Cert og blev kåret som Bim. Smid ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2013
Visninger:
761
To udstillinger på samme dag Ja, hvordan i al verden kan det lade sig gøre :o) Så nemlig at KHKG afholder sådan en udstilling her i weekenden, og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jul 2013
Visninger:
633
International udstillingskalender Hej Folkens Synes tidligere der i gruppen havde været et link til en international udstillingskalender, men kan ikke...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2013
Visninger:
753

Annonce