Forum kategorier

De ærlige Chinese Crested

De ærlige Chinese Crested

Medlemmer: 95
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Kiwi søger nyt hjem Hej alle :) Min x søger et nyt hjem til Kiwi. Hun er en meget lille hårløs tæve på ca.3kg. Hun kan ikke særlig godt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. nov 2015
Visninger:
1.153
knopper Min lille nøgne er begyndt at få nogle knopper-ved ikke om det er det i kalder talg knopper eller bumser... Hos dyrlæge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. nov 2014
Visninger:
1.583
Orijen Har nogen erfaring med dette foder i forhold til de nøgne? Det er kornfrit og Barf i tørform! Det får meget god omtale!...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. maj 2014
Visninger:
947
efterlysning kender nogen en kineser hund ved navn BOBO? For lige set ham til salg i den blå avis-og hvis ikke han afsættes aflives ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. feb 2014
Visninger:
688
powder puff Hejsa.Jeg har fået et lille problem med min elskede hund.Han er begyndt og lave stort imdenfor lige efter han kommer ud...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. dec 2013
Visninger:
336
Puff vs hårløs hvalp Hvordan kan man kende forskel på puff og hårløs når de er hvalpe?? Har nemlig 2 hanhvalpe til salg lige nu, og den l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. dec 2013
Visninger:
654
Hårløs vs. Puff Jeg overvejer kraftigt at skulle have en Chinese crested igen.. Men kender kun til hårløse og deres skønne sind og værm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. nov 2013
Visninger:
802
hudirritation af tøj Hej-er der nogle af jer der oplever jeres lille nøgne bliver irriteret i huden af tøj-bla fleece? Min egen er nu begynd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. nov 2013
Visninger:
734
Fave Nogle der ved om kineserense hudproblemer (røde plamagser) om det lægger mere til nogle hud faver end andre,, Jeg har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. nov 2013
Visninger:
667
Hundesko Hej! Går jeres CC med hundesko og hvis ja hvorfor? Skal racen ha det på?
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. okt 2013
Visninger:
963
tæge middel Halløj-Har nogle af jer erfaring med mærket "SPOT ON" ? Det er gift fri står der-er mod flåter, lopper !
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. sep 2013
Visninger:
901
Test Hvilke test mener i er nødvendige på vores kære Chinese Crested? sidder her og tænker over hvilke jeg vil have lave...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. aug 2013
Visninger:
1.242
De stakkels ører Min lille Milo skal stadig have bundet Sine ører op :( han græder når det skal af og de bløder fordi han bliver ved med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jul 2013
Visninger:
592
Knurhår For første gang, er det lykkedes mig, at Aboo ikke har gener af, at hans hår er vokset ud i hovedet. Han plejer at få l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. maj 2013
Visninger:
4.445
CC og solcreme Hej, Sidste år prøvede jeg med en der var meget tyg, så det simpelthen var svært at smører ud på Zoey, så jeg ville...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. maj 2013
Visninger:
689
Hjælp til størrelse på CC hvad størrelse tøj bruger en cc ? Har nemlig muligheden for at købe en windbreaker ret billigt, men er i tvivl om hvor ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2013
Visninger:
661
En grim CC? Nu opretter jeg lige et indlæg igen! :) Jeg så Animal Planets dogs 101 omkring vores dejlige hunderace! :) Og der b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. apr 2013
Visninger:
11.808
4 slags trimmer! Hej! Jeg får min dejlige CC den 13 Maj og jeg er igang med at forberede mig 100 % så min bette prinsesse kan få det ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. apr 2013
Visninger:
996
trimmer/skraber som ikke niver? Jeg har en wella som jeg bruger på Zoey men den tager jo ikke håret helt tæt, så købte jeg nogle engangsskraber.. IKKE ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. apr 2013
Visninger:
987
forstår ikke galleri reglerne Nu lykkes det endelig at få billeder på min profil af Chanel-troede jeg! Men er ikke optaget på galleri eller stemt ud....
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. okt 2012
Visninger:
595

Annonce