Forum kategorier

Franske Bulldogs

Franske Bulldogs

Medlemmer: 32
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Fransk bulldog traf sjælland hej alle sammen.. vi er 2 piger, indklusiv vores hunde der er blevet enige om det igen er på tide med lidt fransk b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. aug 2011
Visninger:
794
hun gnaver i alt Hej folkens. Jeg berigede jo mit liv her for et par måneder siden med prinsesse nummer to. og må sige folk har ret...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. mar 2011
Visninger:
643
SÅ er hun her Hej alle buller-mennesker så fik jeg endelig lagt billeder ind og oprettet min nye prinsesse herinde. kom et smut fo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. feb 2011
Visninger:
1.026
nu hvalp er bare så mega glad, skal have ny hvalp om to uger. en lille brindle tæve som skal hjem og give Daimi nogle ordentlige...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jan 2011
Visninger:
466
Så er Lone kommet på HG. Hej alle, Så er Lone endelig kommet på hundegalleri, kender sikkert flere end jeg tror herindefra allerede, men glæd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jan 2011
Visninger:
479
hunde jakke ? hvornår ? hej.. jeg her en fransk bulldog tæve ida, som efter for lang tid i sneen begynder at vise små tegn på at fryse... ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. dec 2010
Visninger:
916
Hvalpe f'ørste gang.. hvor gammel ? hej alle.. jeg håber lidt at få lidt hjælpe til en diskution jeg havde med 2 venner for nylig.. den ene vil lave...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. nov 2010
Visninger:
526
Dating for franske der er oprettet en gruppe her inde hvor man kan gå ind og lede efter parrings partner blandt andre franske bulldog, båd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. sep 2010
Visninger:
476
Første løbetid hej ... vil bare lige hører jer andre her i gruppen hvornår første løbetid normalt kommer ... Minnie er 7 mdr o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. mar 2010
Visninger:
394
Huskeliste til når man får hunden hjem Jeg skal være kommende hundeejer, og i den forbindelse er jeg ved at lede efter de helt rigtige ting. Så hvad skal jeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. feb 2010
Visninger:
711
velkommen Velkommen til alle her i gruppen Franske Bulldogs:) Jeg håber den bliver den bedste gruppe her på HG:D
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. dec 2008
Visninger:
483

Annonce