Forum kategorier

Haderslev

Haderslev

Medlemmer: 27
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
hunde træf i weekenden ?? er der slet ingen der er friske på noget hundeleg, her i weekenden, om aftenen, når det ikke er så varmt ?? har min bet...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jul 2013
Visninger:
840
søndagsleg idag :) er der nogen der kunne have lyst til at mødes idag til noget leg, her engang senere, måske omkring kl 16-17 stykker?? h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2013
Visninger:
336
mødes i weekenden?? er der nogen der har lyst til at mødes, så vores hunde kan få en go omgang leg??
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2013
Visninger:
625
hejsa alle sammen hejsa alle sammen jeg vil lige spøre jeg i er mellem af denne her gruppe og i side i stuen og kikke ud af vinduret ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. aug 2010
Visninger:
1.119
hejsa hejsa alle sammen jeg er blivet hjælpe amin her i gruppen så jeg håber i tar godt i mig vi skal se om vi kan få...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jul 2010
Visninger:
1.092
overtage hej nogle der vil over tage denne gruppe da jeg flytter væk fra haderslev...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jul 2010
Visninger:
461
NY GRUPPE! JOIN IT! :) Nogle, der vil være med i min nye gruppe? Har oprettet den i dag, så vi kan hjælpe andre med, at finde navne til deres...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jun 2010
Visninger:
395
søger nogle og være sammen med hey alle sammen ville høre om der er nogle fra haderslev som kunne tænke sig og mødes engang i mellem sammen med hunden...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. okt 2009
Visninger:
475
thilde og jeg sad lig og tænkte på om der var nogle som hva friske på en gåtur om dammen her til aften... det kunne være så hygge
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jul 2009
Visninger:
513
hundeleg nogle der er friske på og mødes i m orgen det kunne være hyggeligt..?
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. apr 2009
Visninger:
411
hejsa venner hejsa venner jeg syns det er ved og være tid til en gå tur med hunde det er fint vær og gå i hvad lørdag vis nogen k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2009
Visninger:
673
nogle der vil lege mathilde vil gerne ud og lege med nogle andre hunde så er der nogle der er friske vi bor i haderslev... hvor inæ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2009
Visninger:
412
gåture hej alle i friske hunde ejer skal vi ikk lave en gå tur i christiansfeld i morgen ell en gå tur i haderslev søndag..? ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. feb 2009
Visninger:
383
nogle der er friske hej alle i friske hunde ejer skal vi ikk lave en gå tur i christiansfeld i morgen ell en gå tur i haderslev søndag..? ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. feb 2009
Visninger:
356
hej er i frisk til en gå tur på søndag hej alle i glade hunde ejer vil da lig høre om der er nogle som er friske på en gåtur søndag det kunne være så hyggelig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. feb 2009
Visninger:
425
træf hvis der er nogle som er friswke kan vi evt mødes på starup hede i haderslev ell ved damen
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2009
Visninger:
423
nogle der er friske nogle der er friske på og mødes her i weekenden... håber jeg der er nogle som vil det kunne være så hygge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jan 2009
Visninger:
330
Hvor bor i henne af i Haderslev? :) Jeg bor selv i Nederbyvænget ;) Hvad med jer ?? :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jan 2009
Visninger:
671
hej alle sammen vi er præsist 20 medlemmer nu... så ville høre om der er nogle som er frisk på en gå tur i morgen jeg gar fri imorgen s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jan 2009
Visninger:
324
gå tur i morgen nogle der er friske på en gå tur imorgen håber der er en masse
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jan 2009
Visninger:
265

Annonce