Forum kategorier

De dejlige franske uden tavler :D

De dejlige franske uden tavler :D

Medlemmer: 40
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
bullerleg hej.. vi har oprettet et emne angående bullerleg på fransk uden filter.. Smider lige linket ind her hvis der er nog...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. nov 2011
Visninger:
507
Fransk Bulldogstræf Hammel(8450) Hver mandag mødes vi nogen stykker med Franske Bulldogs i Hammel ved Søndervangsskolen og lader hundene lege :) I er ve...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. okt 2011
Visninger:
398
Hmmm... Jeg får sådan en trist fornemmelse i maven når jeg ser billeder og læser teksten. Ikke at der er noget galt med hvalpen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2011
Visninger:
1.075
Ny buller i familien ;-D http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=29607
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. okt 2010
Visninger:
579
Ligner Ligner Min hund en Fransk bulldog eller hva? Der er nogle der siger at den ikke gør det..!
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jul 2009
Visninger:
1.083
Hjørring eller omegn. Betty vil bare så gerne ud at lege, så tænkte om ikke der er nogle i gruppen der er friske og bor nogenlunde omkring hj...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jun 2009
Visninger:
304
gratis mode. ikke hund hey. har lige set en side hvor man kan optjene point og derved få gratis ting. har i lyst til at prøve så gå ind på den...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2009
Visninger:
574
TAK fordi jeg måtte være medlem det var bare det jeg ville sige :o) Er så provokeret over at nogle mener en Fransk Bulldog uden stamtavle er lig med ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. sep 2008
Visninger:
1.200
puha er så nervøs for hvordan lille minis fødsel skal gå krydser finger for hun ikk skal ha snittet da de er begyndt at snak...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. sep 2008
Visninger:
636
Nogle fra bullville hej hej.. nogle af jer der også er købere fra bullville
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. aug 2008
Visninger:
528
Søskende til Fransk Buller søges!!!!!! Hvalpene er fra dec. 2007 Købt og hentet i Højby ved Holbæk. Jeg har navne på opdrætter, men tror ikke det må offe...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. aug 2008
Visninger:
999
Racetypiske sygdomme?? Hej allesammen.. Ja, jeg har allerede betalt flere dyrelæge regninger pga. betty, men endnu har hun ikke fejlet noge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. aug 2008
Visninger:
446
en pjevs af en hund hej. har lige gået en tur ned af roskildes gågade, her møder jeg en fin fransk dame, som er dobbelt så stor som Bonzo....
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jul 2008
Visninger:
660

Annonce