Forum kategorier

BARF-Gruppen

BARF-Gruppen

Medlemmer: 361
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
ben hvornår? mine har nu været barfet i 11 dage.. de har ikke haft en bendag endnu.. hvornår synes i jeg skal give dem det?
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jul 2008
Visninger:
389
så er der handlet ind. så har jeg lige været ude og shoppe mad til min prinsesse. næsten 70 kg.. men der går lige en lile uge til vi begynd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jul 2008
Visninger:
394
IHHH...... Hjælp.... !! Se nu smider jeg igen et emne på bordet..... Er lidt i knibe.... Skal have købt lammekød, lammeindmad, lammemaver, og k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jul 2008
Visninger:
910
ben så har mine hunde for en halv time siden fået deres første ben.. er det meningen de skal spise alt det hele? og hvor ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jul 2008
Visninger:
389
Har et spørgsmål... Vi begyndte og råfodre for ti dage siden, vi køber dxp pølser da fryse pladsen ikke er så stor.. desværre... (ved godt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jul 2008
Visninger:
587
Artroflex plus ARGH...... igen beder jeg om hjælp..... Har googlet lidt på præparatet Artroflex Plus... Er der nogen der ved hvor ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jul 2008
Visninger:
1.057
Stadig ikke barf. Spørger stadig.... Nå nu er jeg ved at fange hele barf livet. ;-D Jeg har jo tidligere spurgt til konsultationerne og nu kommer der så l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jul 2008
Visninger:
939
Opstart på Barf... Nåede aldrig at få kopieret min oprindelige tråd i en af de andre grupper, så jeg håber at i vil bære over med mig, at ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jul 2008
Visninger:
1.559
Hjælp til udfordring Har lige en enkelt udfordring jeg godt ku bruge lidt hjælp til;-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jul 2008
Visninger:
838
strubehoveder. ja lucky var jo startet på barf, for en lille månede siden men holdte så en uges pause , da han blev syg, men nu er vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jul 2008
Visninger:
316
Anbefaling af Barf bog. Hej jeg er faldet over denne bog: Mogens Eliasen "Rå Hundemad - håndbog for hundeejere om naturlig fodring" Den ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jul 2008
Visninger:
1.352
bisk, igår der snakkede jeg med en som arbejder på et kvæg slagteri , o han sagde at han lige havde været på kursus i kød og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jul 2008
Visninger:
439
vil ikke spise. ja nu har lucky ikke ville spise i 3 dage , da vores hundhun er i løbetid, eller ikke engang strubehoveder, tror i det ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jul 2008
Visninger:
317
Antistoftest Jeg er blevet bedt om at skrive lidt om antistoftest. Antistoffer får alle hvalpe fra moderen, og det har været en gæng...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jul 2008
Visninger:
1.226
hvad er nok variation jeg tænkte på om jeg varierer min tæve nok, hun har nu to fastedage en perode i stedet for en for det er åbenbart svære...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jul 2008
Visninger:
454
Pelsen, bliver den aldrig flot igen? Jeg er rigtig ked af Uschis flotte pels er mat og kedelig, det ligner nærmest hvalpepels på en langhårsrace. Hun blev a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jul 2008
Visninger:
640
Freja søger legekammerater Ville høre om der var nogen i Ishøj området der evt havde lyst til at lege med en "lille" vaps som Freja.... hun elsker...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2008
Visninger:
246
Indmad Er det min hund der er mærklig og ikke vil spise indmad eller er det fordi jeg blandede grøntsager og hokamix i? Han to...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2008
Visninger:
457
grønt når man laver grønt så skal man vel ikke koge det først?? kan man putte blommer i grøntblandingen eller er det bedst b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2008
Visninger:
653
Tysk import Vil lige informere om, at I skal vogte jer for at købe supermarkedskød til de små kræ og i det hele taget være på vagt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2008
Visninger:
296

Annonce