Forum kategorier

BARF-Gruppen

BARF-Gruppen

Medlemmer: 361
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
hjælp til foder plan for hvalp hej jeg har lige fået en lille rottweiler på 10uger og den skal på barf men jeg ved ikke helt hvordan det er med en hva...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. okt 2008
Visninger:
701
Så er vi startet;o) plus Et lille sp.? Vi endelig gået over til barf, og Neo elsker det indtil videre;o) Vi har længe overvejet det, men aldrig rigtig fåe...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. okt 2008
Visninger:
452
at give ben tit ? ja jeg har altså givet luffe et ben til aften de sidste 3 dage , dog ikke igår.. men da tæven er i løb så vil han ikke ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. okt 2008
Visninger:
906
hjælp min hvalp har ikke lavet stort hej jeg har lige fået min hvalp over på barf men den har ikke lavet stort efter den har spist og den fik noget igår kl ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. okt 2008
Visninger:
418
Hvad vil du gerne høre mere om? Har du nogle gange spørgsmål mht din hunds ernæring? Jeg er ved at se om jeg kan stable et foredrag på benene om det. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2008
Visninger:
1.464
juhu!!! endelig lykkedes det!! jeg vil bare dele med jer at jeg har barfet i et årstid nu og jeg har prøvet dxp rigtig hundemad som jeg faktisk fik de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2008
Visninger:
1.419
Nem feriemad, næsten råt ; ) Ja helt råt er det nu altså ikke! Men jeg er ikke så sart/fanatisk at min hund ikke kan få varmebehandlet engang ime...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2008
Visninger:
951
Barf og analkirtler Ja måske ikke så lækkert et emne men here goes. Har hunde der bliver fodret råt mindre tendens til fyldte analkirtler?...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. okt 2008
Visninger:
837
så starter vi op Hej Nu i dag til morgen, er vi startet op med Kallun (de første 5 dage) til vores Gipsy som har allergi. Jeg har fåe...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. nov 2008
Visninger:
1.110
Barf til tørkost Er der nogle herinde der har valgt at gå tilbage til at give deres hund alm tørfoder igen efter at have barfet ? Hv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. nov 2008
Visninger:
1.146
Nøgleben Hej alle Jeg kører muligvis ud til slagteren og køber nogle nøgleben til hunden i efteriddag. Men nu vil jeg lige spør...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. nov 2008
Visninger:
2.757
gris hvorfor ikke ? nu har jeg kigget lidt rundt og ser at mange ikke er glade for at fodre med gris , hvorfor ikke ? pga det hård ved mave...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. nov 2008
Visninger:
564
Hjælp med fodring.. Hej.. Jeg skal begynde at foder med barf da min Kihla har allergi.. Men jeg ved ikk noget om barf så vil høre om der ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. nov 2008
Visninger:
865
Nogle der er interesseret i griseben ? Hey folkens. Jeg skal på Fredag hente gris, jeg bruger ikke selv svineben da begge mine hunde får meget hård mave af...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. nov 2008
Visninger:
557
At blande kødsorterne Håber det er iorden at jeg lige drister et spørgsmål til - de hober sig efterhånden op ;-) Det drejer som om hvilke kød...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. nov 2008
Visninger:
1.218
Ikke barf men.... Har fået svar på Gizzes rabiesantistoftest, han bestod med flyvende faner, 13,7 IE/ml og minimumskravet er 0,5 IE/ml. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. nov 2008
Visninger:
910
Barf til muskelhunde Hej, Jeg er lige tilmeldt BARF gruppen, efter at ha lavet nedenstående tråd omkring BARF til muskelhunde - måske i k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. nov 2008
Visninger:
500
Bøger om Barg Hej Er der nogen som ved om der gives bøger omkring Barf på dansk, ligesom der gør på tysk?
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. nov 2008
Visninger:
496
hvornår er han mæt ? eller hvordan , altså lucky han får kun 500 gram kød (barf) og han skal rigtig ha 650 men jeg syns bare han holder sig ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. nov 2008
Visninger:
1.097
Fodreplan hjælp Hej alle!! Jeg har i noget tid overvejet at skifte til barf til mine hunde.. Men jeg syns det er en en jungel at fi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. nov 2008
Visninger:
438

Annonce