Forum kategorier

Carla & Cliff´s hvalpe

Carla & Cliff´s hvalpe

Medlemmer: 8
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Godt Nytår Boss og hans familie vil gerne ønske jer alle et rigtigt godt nytår.
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. dec 2009
Visninger:
368
God jul Boss og hans familie ønsker jer alle en rigtig god jul. :O)
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. dec 2009
Visninger:
436
Boss. :O( Boss er MEGET billig tilsalg lige nu. Kommer hjem efter en hygge aften med familien og ser at han har hygget med at flæ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. aug 2009
Visninger:
1.041
Hej alle Vi kom lige til at sidde og snakke om hvordan det går med jer alle sammen. ?? Boss har været med på ferie i skagen, og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2009
Visninger:
993
Billeder fra vores hyggedag Hej Allesammen Kan I ikke lige sende os jeres mailadresse så vi kan få arrangeret billedudveksling af de små engleba...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. maj 2009
Visninger:
1.027
Ozzy Hej alllesammen Det lyder som om, I havde en kanon tur sidste weekend, vi var så ærgelige over vi ikke kunne komme m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. maj 2009
Visninger:
939
Fra den sløve Hej alle sammen, Ja nu vi endelig er kommet herind, må jeg jo hellere bruge lidt tid herinde også - og så kan jeg jo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. maj 2009
Visninger:
667
TAK for en god dag :) Hej til jer alle Vi vil bare lige sige tak til jer alle for en SUPER dag!! Uffe er mod forventningerne stadig opr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. maj 2009
Visninger:
778
Overblik over hvem der kommer :) Hej alle Jeg laver lige en liste over alle jer som kommer... Skulle der være nogen jeg har glemt, eller rettelser, s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2009
Visninger:
294
Mad og drikke til søskende-dagen Hej alle Ja nu er det snart nu jo, jupiiii :) Men hvad med mad...? Ville I forskellige tage lidt med? Vi stiller ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. apr 2009
Visninger:
761
Officiel invitation Hej til alle mine søskende i det danske land :) Det vil glæde mig og min familie at se så mange af mine søskende og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. mar 2009
Visninger:
595
Forårsmøde Halløj i skuret Vi har talt om at reservere en dag i kalenderen allerede nu hvor vi kan mødes. Pia foreslår maj...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jan 2009
Visninger:
540
Hej Halløøøøj :) Totalt forsinket godt nytår....hihihi Michael og Lone som har Ozzy er kommet herind også og jeg har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jan 2009
Visninger:
644
Godt nytår. Vi vil ønske jer alle sammen en rigtig god aften og et rigtig godt nytår. :0)
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. dec 2008
Visninger:
374
Slemme os Boss og mig sidder her og skammer os for vi har helt glemt at skrive God jul til jer alle sammen. Men vi håber at i ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. dec 2008
Visninger:
402
Dygtige Boss. :0) Nu er Boss vist ved at være ovre den værste lømmelalder. :0) Der er gået 1 1/2 uge hvor han ikke har smadret hele huset...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. nov 2008
Visninger:
402
Tisser i sengen Hej. Er der nogle af jer der har problemer med at de kære små, tisser i sengen? Boss har gjort det et par gange, godt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. okt 2008
Visninger:
351
Carla i Løbetid ... Hejsa alle sammen Ja, så er Carla kommet i løbetid. Jeg synes nu det er lidt tidligt - 6 en halv måned. Nå men hun kla...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. okt 2008
Visninger:
946
Så er Uffe blevet en "mand" :o) Ja, som overskriften siger, så er Uffe blevet en mand.... Han er begyndt at LETTE BEN, hehe... Godt nok ser det noget s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. okt 2008
Visninger:
504
Højde og drøjde Hvor stoer er jeres hunde blevet nu...? Uffe vejer nu 11 kg og er ca 40 cm høj.... Han er utrolig slank og langbenet :-...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. okt 2008
Visninger:
857

Annonce