Forum kategorier

Rhodesian Ridgeback

Rhodesian Ridgeback

Medlemmer: 66
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Søger legesyg RR med legesyg ejer :)! Enzo og jeg søger en leje kammerat eller flere helst tæt på hjørring 9800 så hvis i også skulle havde lyst til noget le...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. maj 2013
Visninger:
411
RR leg Fyn Hej alle hunde og ejere. Så nærmer sig tiden for den foreslåede RR gåtur, nemlig på Søndag d. 1. juli kl 14.00 (...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jun 2012
Visninger:
983
RR leg på sydfyn Hej er der nogen RR der har lyst til at mødes og gå tur/lege. Så sker dette D.31/8 2011 kl. 15.30 i Hallingeskoven i Sv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. aug 2011
Visninger:
659
vildhunden i RR Se dette indlæg på youtube med Martin Clunes. A man and his dogs 1. del 2/5 og 3/5 http://www.youtube.com/watch?v=yw67K...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. aug 2011
Visninger:
640
Hundetæpper :D Så fik vores lille Zibo nye hundetæpper. :D Hun fik to. :D Hun er bare sååå glad for dem.. :D Hun elsker og putte i va...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jul 2011
Visninger:
744
Billeder. Hej med jer :-) Jeg har fået nyt camera og lige prøvet mig lidt frem. Håber at i vil tage et smut ind forbi Tika og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. apr 2011
Visninger:
591
Transportbur til 2 RR Hej igen Så har jeg endnu en gang et par spørgsmål ang transportbur til RR. Denne gang skal jeg bruge et bur ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jan 2011
Visninger:
1.348
ny hvalp til foråret Hej Allesammen Til febuar flytter vi fra byen og ud på en lille gård hvilket giver os de fysiske rammer til at få e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. dec 2010
Visninger:
790
Hvilken sele Hej RR ejere, vil lige høre, hvilken sele i bruger til RR, har en hurrta y sele, og der sidder spændet lige i benhulen ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. maj 2010
Visninger:
879
Halter på forben - skal lige høre om nogle af jer har oplevet RR hvalpe der halter lidt på forbenet i forbindelse med vækst...? Vi passe...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. apr 2010
Visninger:
819
Råd om hegn Hejsa, Vi er flyttet i nyt hus, og skal snart i gang med at anlægge have. I den forbindelse må vi jo nok hellere få ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. mar 2010
Visninger:
926
Forårs Playdate? Hej Alle sammen. Så er det vel ved at være på tide at mødes igen. Dog håber vi på at der er flere som vil med denne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. mar 2010
Visninger:
692
Hvor maget må hantage på Vil lige høre om nogle af jer, har talt med jeres dyrlæge om, hvor meget en RR må tage på om ugen...vores Qato var mege...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. feb 2010
Visninger:
649
Transportbur til Rhodesian Ridgeback? Hej HG Jeg skal bruge et nyt Transportbur til vores Ridgeback. Det skal være solidt. Gerne i alu eller sort malet....
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jan 2010
Visninger:
1.510
Tur i Hundeskov på Søndag (22/11) Vi tager ud til Den Jyske Skovhave på søndag. Hvis der er nogle af jer som har lyst til at tage med så ville det da vær...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. nov 2009
Visninger:
535
animal planet http://animal.discovery.com/videos/dogs-101-rhodesian-ridgeback.html
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. okt 2009
Visninger:
736
Ny hund Jeg er på jagt efter familiens nye hund og overvejer stærkt en Ridgeback, som jeg synes er en smuk og speciel hund med ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. sep 2009
Visninger:
933
Tror folk jeres RR er en kamphund? Nu hvor der er en stor debat om muskelhunde, er jeg nysgerrig hvordan folk reagere på at se jeres hunde. Er der ikke ma...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. sep 2009
Visninger:
1.561
Løbetid :) Hej alle sammen :) Jeg ville lige høre hvor gammel jeres RR tæve var da hun kom i løbetid første gang? Jeg har se...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. sep 2009
Visninger:
1.394
Jeres mening om Ridgeback Playdates? Nu har vi holdt et par Playdates for vores hunde. Men hvad synes I om disse turer? Er der noget der skal laves om e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2009
Visninger:
611

Annonce