Forum kategorier

Nordre gruppen Randers

Nordre gruppen Randers

Medlemmer: 28
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Nodre fælled idag så er det idag vi tager derud med hvalpene, vejret er jo fint :) Vi tager derud ved en 13.30 tiden, så håber da der du...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2009
Visninger:
370
Nu på søndag/ Nodre fælled. Så har vi snakket om det, og passer os bedst nu på søndag om eftermiddagen, hva kl kommer an på hvornår sika´s ejer kom...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2009
Visninger:
372
Nordre fælled Søndag 15/3 Nogen der er friske på en gåtur kl 14?
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2009
Visninger:
399
Nogen der er friske i eftermiddag ? Mine de små vil meget gerne ud og lege i dag.. Nogen der er friske ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. mar 2009
Visninger:
361
Nogen der søger lejlighed? Ik hund Jaah, vi har stadigvæk vores lejlighed i Randers. Den er ca 60 kvm. Det er en toværelset. Den koster 2380 kr om mdr. ME...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. feb 2009
Visninger:
624
go gårtur har en fridag i dag -- nogen som vil med mig ud på tur idag -- vi kan hele dagen
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. feb 2009
Visninger:
210
Leg oppe på nodre Mig og donna regner med at tage en tur derop her omkring kl 13, nogen der har lyst til at komme med op og lege?? :D
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2009
Visninger:
338
nogen der vil med - randers ja jeg har jo lagt syg et stykke tid og det er gået lidt ud over hundene - men er ved at være frisk igen - er der ikke ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jan 2009
Visninger:
246
Biograftur - randers - søndag den 11/1 syntes jo jeg møder en masse super søde mennesker på vores ture -- og imorgen er der jo småhundetræf - så tænkte om der...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jan 2009
Visninger:
367
Nordre fælled Hvem kommer ud og leger imorgen... vi er nogen stykker der mødes derude kl 13 :D Jeg har kun donna med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jan 2009
Visninger:
233
Mødes idag Nogen der har lyst til at mødes idag ude p fælleden? tager kun donna med da aslan ikk helt er på toppen idag...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jan 2009
Visninger:
801
En hjertelig tak Jeg vil lige benytte den sidste aften inden den går derud af med arbejde osv med at takke ALLE som vi har gået ture og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jan 2009
Visninger:
411
hjælpe administrator søges hej alle gæve randersfolk. vores lille grupper vokser for tiden stille og roligt - men da jeg desværre har en del va...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jan 2009
Visninger:
441
hundesitter d. 6 til 7 jan Da vores faste søde dejlige hundesitter desværre er ramt af kennelhoste og jeg har et stramt udstillings program foran ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jan 2009
Visninger:
468
Nordre d 31-12 Er der nogen der vil med op og gøre hundene trætte så de ikke har så meget energi om aftenen???
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. dec 2008
Visninger:
370
Fødselsdag Idag bliver mors pige et HELT år :D Som tiden da flyver afsted...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. dec 2008
Visninger:
185
nå men altså vi skal holde lille jule aftens middag pga skilsmissebørn - og ved et tiden - når jeg har sat maden i ovnen - ja så går...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. dec 2008
Visninger:
941
Gåtur imorgen d. 20/12 Nogen som kommer i morgen til en gåtur ? Vi kører ved 12 tiden....
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. dec 2008
Visninger:
225
min nye hund hov jeg glemte helt at linke ham her ind så i kan se min lille trold - så nu er hænderne ikke så tomme i nordre da han ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. dec 2008
Visninger:
704
vi trænger til frisk luft Oven på dagen igår, trænger jeg til lidt frisk luft.. og tager derfor i nordre sammen med monty og pingeling.. er der n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. dec 2008
Visninger:
790

Annonce