Forum kategorier

Nordre gruppen Randers

Nordre gruppen Randers

Medlemmer: 28
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
gå tur d.31/12 Hej, vil høre om der er ngoen der vil med på Nordre Fælle d.31/12 kl.12 og gå en tur med hundene, sådan de kan være god...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. dec 2009
Visninger:
548
HALLO ALLE SAMMEN Er der nogen her der har lyst til og mødes juledag D.24 ca kl 12........som vi gjorde sidste år for at hundene kan løbe...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. dec 2009
Visninger:
633
IDAG lørdag D 7......... Er der virkelig ikke nogen der gider lufte hunde længere.......skal vi ikke mødes på nordre idag???? Jeg har været d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. nov 2009
Visninger:
425
I dag d. 30-10 Vi er nogen stykker der skal mødes idag, men ville da lige høre om der var andre der var friske :D Vi mødes ude ved ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2009
Visninger:
359
Idag D. 11 oktober Er der nogen der er frisk på at mødes ude i hundeskoven idag?? Har planer om at tage derud med donna, så ville være ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2009
Visninger:
550
halløj derude Kan det virkelig passe at der ikke er nogen der vil med ud og lufte hund........jeres hunde skal vel også luftes?? N...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. okt 2009
Visninger:
489
Mødes i dag eller i morgen Hejsa. Nogle der tager på Nordre fællede i dag den 22/8 eller i morgen. Høre gerne fra jer. Kh Mette
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. aug 2009
Visninger:
558
Nordre Fælled Vi tager til Nordre omkring klokken 18.00 i aften, nogen som kommer ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. aug 2009
Visninger:
703
Nodre fælled Lige til jer der er interesseret, og har lyst til at komme med derud. Vi tager på fælleden onsdag eftermiddag, med h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. aug 2009
Visninger:
490
Nordre, halv 7 tiden Vi tager til Nordre igen i dag ved halv 7 tiden :) Nogen der kommer ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. aug 2009
Visninger:
403
Nordre, halv 7 tiden Nogen der vil være med på en lille gåtur i dag ved halv 7 tiden ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. aug 2009
Visninger:
456
fransk buller m. 7 hvalpe stjålet Jeg har lige modtaget denne efterlysning fra en anden bruger herinde: Jeg har haft indbrud idag kl. 13.25 - 14.25 og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. maj 2009
Visninger:
775
Nogen der skal ud og lufte hund idag? Og hvor henne?? Nu har vi været så meget på nordre....skal vi ikke prøve og tage til fussingø? I kan sende en sms til...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. maj 2009
Visninger:
404
hus udlejes hvor dyr tilladt (Randers) http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=317014
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. apr 2009
Visninger:
640
Nordre idag Mandag Så folkens så er det sgu med og komme ud af fjerne og mødes med os oppe på Nordre idag kl 13......... send gerne en sm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. apr 2009
Visninger:
372
Nordre idag søndag Så folkens så er det sgu med og komme ud af fjerne og mødes med os oppe på Nordre idag kl 13......... send gerne en sm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2009
Visninger:
434
nogen som vil med rundt i bakkerne ved randers fjord -- jeg har en masse jeg skal ordne idag her hjemme og har ikke mulighed for at køre efter en go...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. apr 2009
Visninger:
285
nogen som vil mødes ppå nordre ja jeg skal en tur der op -- omkring middagstid - nogen som skal med en tur rundt..
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. apr 2009
Visninger:
231
Nogen som er klar til en tur i skoven? Er der nogle små rødder der vil med i skoven i dag ? Jeg vil af sted med Nelli og Tyson i dag :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. apr 2009
Visninger:
381
Tur i hundeskoven (billeder) billeder fra vores hyggelig tur med hvalpene i hundeskoven idag :D http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?Album...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2009
Visninger:
360

Annonce