Forum kategorier

Vestegnens Hunde Klub - KUN for store hunde

Vestegnens Hunde Klub - KUN for store hunde

Medlemmer: 12
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Lege... Nogen der vil lege imorn lørdag ved middagstid?!?! ;o) Bor i greve....
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jan 2009
Visninger:
398
Leder med lys og lygte Hej alle zusammen..... Vi har et vennepar, som har to dejlige hunde... Ziggi og Simba. De fik 11 hvalpe d. 23januar...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. aug 2008
Visninger:
569
Freja søger legekammerater Ville høre om der var nogen i Ishøj området der evt havde lyst til at lege med en "lille" vaps som Freja.... hun elsker...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2008
Visninger:
486
Træf Er det ikke snart blevet på tide med et træf ??
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jul 2008
Visninger:
220
HJÆÆÆLP ! Hej. Min hund var ude at gå med en af hendes legekammerater og bum var han på hende og ligeså hurtigt var han færdi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. maj 2008
Visninger:
362
Træf idag Nogen som er friske på et træf idag ? Gerne i Taastrup/Hedehusene/Roskilde området ..
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. maj 2008
Visninger:
745
UNDSKYLD HVIS NOGEN BLIVER STØDT Hej med jer derude. DET HANDLER IKKE OM HUND, MEN VIL BARE HJÆLPE EN KAMMERAT Min kammerat har fået stjålet sin ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. maj 2008
Visninger:
1.148
Fortæl mig lige... Hvorfor der aldrig er nogen der vil med ud og lege med hundene?! Og det kan ik være vejret der hindre jer... Nu ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. maj 2008
Visninger:
564
Imorn er jeg så heldig at have fri! Og da vejret skulle blive skønt, vil jeg høre om der er nogen der er friske på lidt hunde...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. maj 2008
Visninger:
326
Lege imorn aften. På greve strand kl 20. Hvem er friske? Sabrina og Zamzam.
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. maj 2008
Visninger:
403
Så er der lidt nye billeder af Zamzam:) Sabrina
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. apr 2008
Visninger:
243
nu.... forsøger jeg igen! Nogen der er friske på leg med hundene imorn eftermiddag? Har fri kl. 14.30 og bor i hundige... ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2008
Visninger:
280
Ligner han ikke en SBT? Nu har jeg hørt fra 4 forskellige personer, at Zamzam ikke ligner en SBT? Hva ligner han så? Sarina....
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2008
Visninger:
910
Sig mig.... engang.. Er der virkelig ik nogen i Greve området der har en hund som har lidt energi den skal have brugt?! Sys godt n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2008
Visninger:
422
KOM SÅ Ud af stuerne.... Vejret er jo SKØNT!!.. Så er der Nogen der vil lege med Zamzam idag.. Nu eller senere?!?! Vi bor i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. apr 2008
Visninger:
474
Imorgen... Nogen der er frisk på lidt leg med hundene imorn? Har fri hele dagen nemlig... Sabrina
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. apr 2008
Visninger:
315
Hej og tak for invitationen :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. apr 2008
Visninger:
333
Agility. Nogen der ved hvor der er noed i nærheden af Greve? Sabrina
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. apr 2008
Visninger:
427
Velkommen Håber at i alle vil tage godt imod min nye gruppe :) Vi kan jo starte med det første indlæg her :) Mennesket. ----...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. apr 2008
Visninger:
357

Annonce